وارد شوید ثبت نام

بهترین میل تنه دوچرخه | معرفی 5 مدل توپی تنه با کیفیت

بازدید: 2,721 بازدید
بهترین میل تنه دوچرخه

در مقالات قبلی توپی تنه دوچرخه و انواع میل تنه را به شما معرفی کردیم و به بررسی قیمت انواع میل تنه های دوچرخه پرداختیم، در این مقاله قصد داریم بهترین توپی تنه ها و بهترین میل تنه دوچرخه را به شما معرفی کنیم، بهترین میل تنه دوچرخه با توجه به نوع دوچرخه، سایز دوچرخه و قطعاتی که با میل تنه در ارتباط است مشخص میشود مانند تنه و طبق قامه دوچرخه .

در ادامه این مقاله 5 مدل از بهترین میل تنه های موجود در فروشگاه رووبایک را به شما معرفی خواهیم کرد ، تمامی مدل هایی که در ادامه آورده ایم به صورت تک و عمده در فروشگاه رووبایک موجود می باشند که جهت خرید به صورت تکی میتوانید به صفحه مربوط به میل تنه و کاسه تنه دوچرخه مراجعه کرده و سفارش خود را از طریق سایت ثبت نمایید .

همچنین برای خرید بهترین میل تنه و توپی تنه به صورت عمده و با قیمت همکاری میتوانید با کارشناسان فروش از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بهترین میل تنه برای دوچرخه های قدیمی

دوچرخه های قدیمی از تنه کوچکتری نسبت به دوچرخه های جدید برخوردار هستند و معمولا از میل تنه های رزوه ای برای آنها استفاده میشود .

میل تنه رزوه ای دوچرخه یکی از بهترین میل تنه ها برای دوچرخه های قدیمی است که بلبرینگ ها و کاسه تنه های مورد نیاز هم همراه با آن است و با خرید آن میتوانید به راحتی میل تنه دوچرخه تان را تعویض نمایید.

این مدل میل تنه از نظر قیمتی هم جزو بهترین ها است و تنها ایراد آن این است که به اندازه میل تنه های بلبرینگی نسل جدید نرم نیست ،جدول مشخصات این مدل توپی تنه در زیر آورده شده است:

رنگ مشکی
جنس فلزی
نحوه اتصال پیچی
مناسب براي        دوچرخه های سایز کوچک

 

بهترین میل تنه برای دوچرخه های قدیمی
بهترین میل تنه برای دوچرخه های قدیمی

بهترین توپی تنه برای نرم تر شدن رکاب

انتخاب میل تنه میتواند تاثیر بسیار زیادی در نرم تر رکاب زدن شما داشته باشد و به طور کلی 50 درصد از مشکلات مربوط به سفت بودن رکاب دوچرخه از توپی تنه آن نشات میگیرد که ممکن است خراب شده باشد و یا از نوع نامرغوب آن باشد برای داشتن دوچرخه سواری نرم تر پیشنهاد میشود که توپی های قدیمی را با نسل جدید میل تنه ها که بلبرینگی هستند و دارای ساچمه های داخلی هستند، تعویض نمایید تا متوجه تغییر در رکاب زدنتان شوید.

از جمله بهترین میل تنه هایی که برای نرم تر شدن رکاب زدن میتوانیم به شما معرفی کنیم میل تنه بلبرینگی شیمانو است که توسط برند معروف و محبوب شیمانو طراحی و تولید شده است .

این محصول نسبت به توپی تنه های مشابه و دیگر برند ها کمی گران قیمت تر است که علت آن هم مشهور بودن برند شیمانو و بالا بودن کیفیت آن است و همچنین لازم به ذکر است که این میل تنه فاقد پیچ است که لازم است در هنگام خرید پیچ های آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید و یا از پیچ های میل تنه قدیمی تان برای آن استفاده کنید، جدول مشخصات توپی تنه شیمانو در زیر آورده شده است:

رنگ مشکی
کشور مبدا    اندونزی
جنس فلزی
سایز 123
نحوه اتصال     پیچی
بهترین توپی تنه برای نرم تر شدن رکاب
بهترین توپی تنه برای نرم تر شدن رکاب

بهترین میل تنه برای طبق قامه های چهارگوش

محل اتصال طبق قامه به میل تنه دوچرخه معمولا به 2 صورت گرد و یا 4 گوش است به همین دلیل میل تنه های دوچرخه در دو مدل کلی گرد و چهارگوش در بازار موجود هستند و برای خرید بهترین میل تنه لازم است به این نکته توجه داشته باشید.

میل تنه های 4 گوش نسبت به گرد کاربردی تر بوده و اکثر طبق قامه های دوچرخه به صورت 4 گوش می باشند، اگر به دنبال خرید یک میل تنه عالی ، قیمت مناسب و بادوام برای دوچرخه تان هستند که 4 گوش باشد ما میل تنه دوچرخه مدل چهارگوش را به شما معرفی میکنیم .

از مزیت های این مدل توپی تنه میتوان به دوام بالای آن اشاره کرد که به راحتی خراب و یا هرز نمیشود و همچنین از قیمت بسیار خوبی برخوردار است و برای افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه توپی تنه دوچرخه شان را تعمیر و یا نعویض کنند بهترین گزینه است.

 

بهترین میل تنه برای طبق قامه های چهارگوش

بهترین توپی تنه برای دوچرخه سایز 26 

رایج ترین سایز دوچرخه در بین ایرانی ها سایز 26 است که با آناتومی بدن ایرانی ها سازگاری بیشتری دارد و جزو پرفروش ترین دوچرخه ها برای بزرگسالان است که ممکن است توپی تنه آن هر چندوقت یکبار نیاز به تعمیر و سرویس داشته باشد.

میل تنه بلبرینگی دوچرخه نکو مدل B910  یک میل تنه با کیفیت عالی ساخت کشور تایوان است که به صورت اختصاصی برای دوچرخه های سایز 26 طراحی شده است و با توجه به این که از نوع بلبرینگی است بسیار نرم و روان است.

 

بهترین توپی تنه برای دوچرخه سایز 26 
بهترین توپی تنه برای دوچرخه سایز 26

بهترین میل تنه برای بی بی شل 68

میل تنه دوچرخه برای آنکه بهترین کارایی را داشته باشد باید به خوبی در تنه دوچرخه جایگذاری شود بنابراین باید برای خرید بهترین میل تنه 2 مورد را مورد توجه قرار دهید :

اندازه بی بی شل

اندازه میل تنه

اکثر دوچرخه های سایز بزرگ موجود در بازار دوچرخه ایران که معمولا سایز 26 و یا 24 هستند، دارای بی بی شل 68 میلی متری و میل تنه 122.5 میلی متری هستند .

این مدل توپی تنه دوچرخه  برای دوچرخه هایی که سایز بی بی شل شان 68 میلی متر است مناسب می باشد و با دوچرخه های سایز 24 و 26 سازگاری دارد.

 

بهترین میل تنه برای بی بی شل 68
بهترین میل تنه برای بی بی شل 68

خلاصه مطالب

در این مقاله 5 مدل از بهترین توپی تنه ها را برای انواع دوچرخه معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، اگر در زمینه خرید هرکدام از محصولات معرفی شده به صورت تک و یا عمده سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت