وارد شوید ثبت نام

بهترین عینک دوچرخه سواری | معرفی 4 مدل عینک با کیفیت برای دوچرخه سوار

بازدید: 2,533 بازدید
بهترین عینک دوچرخه سواری

انتخاب و خرید یک عینک دوچرخه سواری با کیفیت که متناسب با شرایط جوی باشد، از نظر ظاهری زیبا و بادوام باشد و سایز آن با صورت شما هماهنگ باشد میتواند تاثیر بسزایی در کیفیت دوچرخه سواری داشته باشد و از آسیب های حتمی به چشم در حین دوچرخه سواری جلوگیری خواهد کرد،در مقالات قبلی درباره انواع عینک های دوچرخه سواری و قیمت آنها به عنوان یکی از مهمترین پوشاک دوچرخه سواری صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی از جمله ساده و چند لنز است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین عینک دوچرخه سواری متناسب با بودجه و سبک دوچرخه سواری تان میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع عینک دوچرخه سواری را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله عینک دوچرخه سواری است که بهترین و با کیفیت ترین عینک های دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم 4 مدل از بهترین و با کیفیت ترین عینک های دوچرخه مناسب برای شرایط جوی مختلف را که در فروشگاه رووبایک موجود است به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین عینک دوچرخه سواری | معرفی 4 مدل عینک با کیفیت برای دوچرخه سوار
بهترین عینک دوچرخه سواری | معرفی 4 مدل عینک با کیفیت برای دوچرخه سوار

نکات خرید بهترین عینک دوچرخه سواری

در هنگان خرید عینک دوچرخه سواری باید چند نکته را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و در کنار پرداخت هزینه کمتر، بهترین و با کیفیت ترین عینک را برای دوچرخه ‌سواری خریداری نمایید.

اولین نکته این است که سایز عینک با صورت شما همخوانی داشته باشد و به اندازه کافی بزرگ باشد که بتواند تمامی نواحی اطراف چشم را پوشش دهد و در عین حال بیش از بزرگ نباشد که از روی صورت سر بخورد.

لنز عینک باید متناسب با شرایطی باشد که در آن دوچرخه سواری میکنید، مثلا اگر اکثر مواقع در آفتاب دوچرخه سواری میکنید باید از عینک هایی استفاده کنید که توانایی جذب 100 درصدی اشعه های مضر خورشید را داشته باشد یا اگر در شب رانندگی میکیند لازم است از عینک هایی استفاده کنید که لنزشان به صورت دید در شب طراحی شده و از خستگی و خیره شدن چشم جلوگیری میکیند.

نوع فریم عینک هم از دیگر مواردیست که برای خرید عینک دوچرخه سواری باید مد نظر قرار دهید، برخی عینک ها دارای فریم هایی هستند که دسته آنها جدا میشود و برای مواقعی که کلاه دوچرخه سواری اجازه عینک زدن را به شما نمیدهد بسیار مناسب است یا اگر از عینک های طبی استفاده میکنید باید عینکی را انتخاب کنید که بتوان روی عینک طبی قرار داد.

معرفی 4 مدل از بهترین عینک های دوچرخه سواری

در ادامه قصد داریم 4 مدل از بهترین عینک های دوچرخه سواری از نظر قیمت و کیفیت را که برای خانم ها و آقایان مناسب میباشد را به شما معرفی کنیم که هرکدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که شما میتوانید متناسب با نیاز خود آن را خریداری نمایید.

بهترین عینک دوچرخه با فریم بزرگ 

عینک های دوچرخه سواری که فریم بزرگی دارند یکی از بهترین انتخاب ها برای دوچرخه سواری در شرایط مختلف هستند و با لنز های مختلفی به بازار عرضه شده اند، از ویژگی های شاخص این مدل عینک ها میتوان به پوشش حداکثری چشم و نواحی اطراف آن اشاره نمود و اینکه میدان دید گسترده ای را به دوچرخه سوار میدهد.

عینک دوچرخه سواری مدل G96 یک مدل از عینک های دوچرخه سواری با فریم بزرگ در فروشگاه رووبایک است که از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار است و به صورت تکی و عمده عرضه شده است، برای مشاهده قیمت و جزییات بیشتر از این مدل عینک دوچرخه سواری، کافیست روی آن کلیک نمایید.

بهترین عینک دوچرخه با فریم بزرگ 
بهترین عینک دوچرخه با فریم بزرگ 

بهترین عینک دوچرخه سبک و کم وزن

سبک بودن عینک یکی از مهمترین فاکتور هایست که در هنگام خرید عینک باید به آن توجه داشته باشید، خرید عینک های سنگین و بی کیفیت میتوان باعث خستگی و احساس سنگینی روی بینی تان ایجاد کند و در عین حال عینک های سبک و بی کیفیت ممکن است استحکام کافی را نداشته باشند و با کوچکترین ضربه ای بشکنند.

عینک دوچرخه سواری مدل LT1920 به عنوان کم وزن ترین عینک در فروشگاه رووبایک است که برای خانم ها و آقایان مناسب می باشد و علاوه بر دوچرخه سواری برای کوهنوری هم مورد استفاده قرار میگیرید، جهت مشاهده جزییات و قیمت این محصول و همچنین ثبت سفارش آن به صورت تکی و عمده بر روی نام آن کلیک نمایید.

بهترین عینک دوچرخه سبک و کم وزن
بهترین عینک دوچرخه سبک و کم وزن

بهترین عینک دوچرخه سواری 100 درصد

دوچرخه سواری در آفتاب و هوای تابستانی به دلیل تابش حداکثری نور خورشید بدون استفاده از یک عینک دوچرخه سواری 100 درصد میتواند برای چشم هایتان بسیار مضر باشد و عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد، به همین جهت باید از عینک هایی استفاده نمایید که میزان جذب و مسدود سازی اشعه های مضرش 100% باشد.

عینک دوچرخه سواری مدل S58 دارای لنزی با کیفیت و با قابلیت جذی حداکثری اشعه های مضر و فرابنفش خورشید است به همین دلیل یکی از بهترین عینک ها برای دوچرخه سواری در هوای آفتابی می باشد.

بهترین عینک دوچرخه سواری 100 درصد
بهترین عینک دوچرخه سواری 100 درصد

بهترین عینک دوچرخه چند لنز

عینک های دوچرخه سواری با یک فریم و چند لنز هوشمندانه ترین انتخاب برای دوچرخه سواران حرفه ای است که در شرایط آب و هوایی مختلف رکاب میزنند و به فکر مراقبت از چشم هایشان هستند، این عینک ها فریمشان به گونه ایست که لنز ها و شیشههای عینک از روی آن جدا میشوند و به راحتی میتوان لنز مورد نظر و متناسب با شرایط را روی آن نصب نمود.

عینک دوچرخه مدل 5011 از قیمت مناسب ترین عینک های چند لنز در فروشگاه است که دارای 4 لنز است و ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد به گونه ای که تمامی اقلام همراه عینک درون یک کیف جای میگیرد و همچنین وزن کمی دارد ، بارخرید این محصول شما در واقع چند عینک مختلف برای دوچرخه سواری در آب و هوای آفتابی، برفی، تاریک و غبار آلود را خریداری میکنید.

رنگ مشکی
جنس بدنه 4 لنز رنگی, پلاستیک
اقلام همراه کیف
سایرمشخصات    قابلیت تعویض دسته
بهترین عینک دوچرخه چند لنز
بهترین عینک دوچرخه سواری 100 درصد

خلاصه مطالب

در این مقاله 4 مدل از بهترین و پرفروش ترین عینک های مخصوص دوچرخه سواران را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند و میتوان از آن ها در تمامی شرایط جوی استفاده نمود، در صورتی که در زمینه خرید عمده عینک دوچرخه سواری سوالی دارید و میخواهید از قیمت عینک دوچرخه سواری به صورت عمده و همکاری آن مطلع شوید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین عینک دوچرخه سواری | معرفی 4 مدل عینک با کیفیت برای دوچرخه سوار”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت