ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

بهترین دستکش دوچرخه سواری | معرفی 2 مدل دستکش دوچرخه با کیفیت

بازدید: 2,232 بازدید
بهترین دستکش دوچرخه سواری

انتخاب و خرید یک دستکش دوچرخه سواری با کیفیت که سایز آن متناسب با دور دست دوچرخه سوار باشد، از نظر ظاهری زیبا و بادوام باشد و همچنین و همچنین متناسب با فصل باشد میتواند تاثیر بسزایی در کیفیت دوچرخه سواری داشته باشد و از آسیب های احتمالی به دست در حین دوچرخه سواری جلوگیری خواهد کرد،در مقالات قبلی درباره انواع دستکش های دوچرخه سواری و قیمت آنها به عنوان یکی از مهمترین پوشاک دوچرخه سواری صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی از جمله انگشت دار و بدون انگشت است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین دستکش دوچرخه سواری  متناسب با بودجه و سبک دوچرخه سواری تان میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع دسنکش دوچرخه سواری را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله  دستکش دوچرخه سواری است که بهترین و با کیفیت ترین دستکش های دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم 2 مدل از بهترین و با کیفیت ترین دستکش های دوچرخه مناسب برای آب و هوای سرد و گرم را که در فروشگاه رووبایک موجود است به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین دستکش دوچرخه سواری | معرفی 2 مدل دستکش دوچرخه با کیفیت
بهترین دستکش دوچرخه سواری | معرفی 2 مدل دستکش دوچرخه با کیفیت

نکات خرید بهترین دستکش برای دوچرخه سواری

برای آنکه یک انتخاب خوب در زمینه خرید دستکش دوچرخه سواری چند نکته وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

نکته اول برای خرید دستکش سایز آن است که باید دقیقا اندازه دست هایتان باشد، تمامی دشتکش های موجود در بازار لوازم دوچرخه دارای سایز بندی هستند و یا ممکن است به صورت فری سایز طراحی شده باشند، در هر صورت لازم است یک بار دستکش را پرو کنید تا با اندازه دستتان هماهنگ باشد.

نکته دوم جنس دستکش ها است، که بهتر است قسمت درونی آن نخی و ضد تعریق باشد و در عین حال لایه بیرونی آن ضد آب باشد و درضمت قسمت کف دستکش که بر روی فرمان قرار میگیرد، دارای بالشتک های ژله ای باشد و با ایجاد اصطحکاک مانع از لغزیدن دست بر روی فرمان شود.

نکته آخر و مهمترین نکته برای خرید یک دستکش دوچرخه سواری خوب این است دستکش خریداری شده انگشت دار باشد یا بدون انگشت، در مدل های بدون انگشت، دست آزادی عمل بیشتری داشته و در به دلیل گردش هوایی که صورت میگیرد، احتمال عرق کردن کم میشود، اما در مدل های انگشت دار تمامی انگشت ها پوشش داده میشوند و برای مواقعی که هوا سرد است بسیار مناسب است.

پس به طور کلی میتوان نتیجه گرفت که دستکش های بدون انگشت برای فصول گرم و دستکش های انگشت دار برای فصول سرد مناسب می باشند که در ادامه 2 مدل از بهترین ها را به شما معرفی خواهیم کرد که علاوه بر کیفیت عالی از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند.

نکات خرید بهترین دستکش برای دوچرخه سواری
نکات خرید بهترین دستکش برای دوچرخه سواری

بهترین دستکش دوچرخه برای فصول گرم 

بهترین دستکش دوچرخه سواری برای فصول گرم مثل تابستان، دستکشی است که مانع از عرق کردن دست شود و علاوه بر آن از لغزیدن دست روی فرمان دوچرخه جلوگیری کند که دستکش دوچرخه سواری مدل FX97 تمامی مشخصات مورد نیاز برای استفاده در فصل های گرم را دارد .

پارچه کفی این دستکش از جنس توری است و دارای بست چسبی می باشد که میتوان به کمک آن دستکش را به خوبی روی دست فیکس کرد، سایر مشخصات این دستکش در جدول زیر آورده شده است.

رنگ دو رنگ (قرمز- آبی), آبی, قرمز
جنس پارچه ای, ژله ای
سایز متوسط
سایرمشخصات  دارای بست چسبی
بهترین دستکش دوچرخه برای فصول گرم 
بهترین دستکش دوچرخه برای فصول گرم

بهترین دستکش دوچرخه برای فصول سرد

استفاده از دستکش ها برای دوچرخه سواری در آب و هوای سرد از اهمیت بیشتری برخودار است و میتواند با جلوگیری از یخ زدن دست ها ، تسلط شما را برای دوچرخه سواری بیشتر کند، دستکش هایی که برای دوچرخه سواری در آب و هوای سرد مناسب می باشند، به صورت تمام انگشت طراحی شده اند و تمامی سطح دست از نوک انگشت تا مچ را به صورت کامل پوشش میدهد.

دستکش دوچرخه سواری مدل FX99 یکی از بهترین دستکش ها برای دوچرخه سواری در پاییز، زمستان و حتی بهار است که قسمت نوک انگشتانش به صورت ژله ای طراحی شده تا بتوان به راحتی با گوشی های لمسی کار کرد، بدون اینکه نیاز به در آوردن دستکش باشد، مشخصات تکمیلی این دستکش را میتوانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

رنگ فسفری, نارنجی
جنس پارچه ای, ژله ای
سایز متوسط
سایرمشخصات    دارای بست چسبی
بهترین دستکش دوچرخه برای فصول سرد
بهترین دستکش دوچرخه برای فصول سرد

خلاصه مطالب

در این مقاله 2 مدل از بهترین و پرفروش ترین دستگش های مخصوص دوچرخه سواران را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند و میتوان از آن ها در تمامی فصول سرد و گرم سال استفاده نمود، در صورتی که در زمینه خرید عمده دستکش دوچرخه سواری سوالی دارید و میخواهید از قیمت دستکش دوچرخه سواری به  صورت عمده و همکاری آن مطلع شوید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

 

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین دستکش دوچرخه سواری | معرفی 2 مدل دستکش دوچرخه با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت