ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

قیمت طبق عوض کن دوچرخه | شانژمان جلو ارزان

بازدید: 2,204 بازدید
قیمت طبق عوض کن دوچرخه

در مقالات قبلی درباره انواع طبق عوض کن های دوچرخه و نحوه کارکرد آنها در سیستم دنده دوچرخه صحبت کردیم و دانستیم که طبق عوض کن یکی از مهمترین و اساسی ترین قطعات برای تعویض دنده جلو در دوچرخه است ، در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت طبق عوض کن دوچرخه بپردازیم و چند مدل از بهترین و با کیفیت ترین شانژمان های جلو ارزان را به شما معرفی کنیم.

از آنجایی که تمامی مدل های طبق عوض کن کارکرد یکسانی دارند قیمت انواع مختلف طبق عوض کن ها با توجه به برند و متریالی که در ساخت آنها به کار رفته است مشخص میشود.

طبق عوض کن ها از جمله قطعاتی هستند که کمتر خراب میشوند و برخلاف سایر اقلام مصرفی دوچرخه نیاز نیست به صورت دوره ای تعویض شوند اما اگر بنا به دلایلی از جمله تعویض ،تعمیر و یا ارتقاء سیستم دنده دوچرخه تان نیاز به خرید طبق عوض کن داشته باشید ما به شما کمک میکنیم که بهترین طبق عوض کن را از نظر قیمتی خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک نمایندگی فروش برترین برند های شانژمان و طبق عوض کن دوچرخه در کشور است و انواع طبق عوض کن ها را با بهترین قیمت به صورت تک و عمده عرضه کرده است که برای خرید آن میتوانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به خرید نمایید .

قیمت طبق عوض کن دوچرخه | شانژمان جلو ارزان
قیمت طبق عوض کن دوچرخه | شانژمان جلو ارزان

قیمت طبق عوض کن سیم از بالا و سیم از پایین

طبق عوض کن های سیم از بالا و سیم از پایین از جمله متداول ترین نوع طبق عوض کن ها هستند که برای دوچرخه های دنده ای مورد استفاده قرار میگیرند.

منظور از سیم از بالا بودن و سیم از پایین بودن طبق عوض کن ها جایگاه اتصال سیم دست دنده به طبق عوض کن است که برخی از طبق عوض کن ها فقط سیم از پایین بوده و برخی سیم از بالا هستند و البته برخی از آنها به صورت دو منظوره بوده و به صورت سیم از بالا و سیم از پایین می توان از آنها استفاده نمود.

برند های مختلفی هستند که این مدل از طبق عوض کن ها را طراحی و تولید کرده اند که از جمله آنها میتوان به برند های شیمانو ، سایگون و برند های متفرقه اشاره نمود.

طبق عوض کن های شیمانو از قیمت بیشتری برخوردار هستند و طبیعتا کیفیت و کارایی بهتری هم خواهند داشت، اما اگر به دنبال خرید یک محصول با قیمت ارزان تر و کار راه انداز هستید میتوانید برند های متفرقه را انتخاب نمایید.

برای اطلاع از قیمت هر کدام از طبق عوض کن های سیم از بالا و سیم از پایین بر روی آنها کلیک کنید.

طبق عوض کن دوچرخه مدل QLD

طبق عوض کن شیمانو سیم از پایین TZ500

طبق عوض کن شیمانو سیم از بالا TZ500

طبق عوض کن دوچرخه سیم از بالا مدل 01

طبق عوض کن دوچرخه سیم از پایین مدل 01

قیمت طبق عوض کن سیم از بالا و سیم از پایین
قیمت طبق عوض کن سیم از بالا و سیم از پایین

خلاصه مطالب

قیمت طبق عوض کن برای افرادی که قصد خرید آن را دارند بسیار مهم است و با توجه به این که انواع مختلف طبق عوض کن ها از جمله سیم از بالا و سیم از پایین از نظر کارکرد و تکنولوژی ساخت مشابه هم دیگر هستند آنچه که میتواند بر قیمت طبق عوض کن ها تاثیر گذار باشد برند آنها است که در این مقاله به بررسی آنها پرداخته شد .

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت