وارد شوید ثبت نام

انواع دستکش دوچرخه سواری | لیست بهترین دستکش ها برای دوچرخه

بازدید: 2,565 بازدید
انواع دستکش دوچرخه سواری

داشتن یک جفت دستکش دوچرخه سواری از هر برند ، جنس و نوعی که باشد ، تاثیر بسیار زیادی در حس خوبب دوچرخه سواری تان خواهد داشت به خصوص اگر نوع دستکشی که انتخاب کرده باشد متناسب با فصل باشد و همچنین از جنس خوب و کیفیت بالایی برخوردار باشد در حالی که سایز دستتان هم است، در این مقاله ضمن بررسی مزایای استفاده از دستکش در حین دوچرخه سواری شما را با انواع دستکش دوچرخه سواری آشنا خواهیم کرد و لیستی از بهترین دستکش های دوچرخه سواری را که به صورت تکی و عمده در فروشگاه رووبایک موجود می باشد را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

برای آنکه مجاب به استفاده از دستکش در حین دوچرخه سواری شوید، سه دلیل وجود دارد، دلیل اول برای استفاده از دستکش در حین دوچرخه سواری این است که در فصل گرما دست شما از تابش نور مستقیم خورشید ماحفظت میشود و در فصول سرد از یخ زدن دستتان جلوگیری خواهد کرد، دومین دلیل این است که در صورت زمین خوردن با دوچرخه و برخورد دست با زمین، احتمال آسیب دیدن و خراشیدگی دستتان به حداقل می رسد، دلیل آخر برای داشتن دستکش دوچرخه سواری این است که با دستکش راحت تر میتوانید فرمان را در دست بگیرید و امکان عرق کردن و یا سر خوردن دست از روی فرمان به صفر میرسد، این ، این مورد به خصوص برای دوچرخه سواران حرفه ای و یا افرادی که برای طولانی مدت دوچرخه سواری میکنند مناسب است.

انواع دستکش دوچرخه سواری | لیست بهترین دستکش ها برای دوچرخه
انواع دستکش دوچرخه سواری | لیست بهترین دستکش ها برای دوچرخه

انواع دستکش دوچرخه سواری 

دستکش های دوچرخه سواری بر اساس سایز و طراحی ظاهری شان به 3 دسته کلی تقسیم بندی میشوند:

دستکش دوچرخه سواری دخترانه : این دستکش ها نسبت به دستکش های بسرانه قالب کوچکتری داشته و ظریف تر هستند و همچنین از رنگ های ملایم در دوخت آنها استفاده شده است.

دستکش دوچرخه سواری پسرانه : دستکش های پسرانه و مردانه جزو دستکش های سایز بزرگ هستند و در دوخت آنها از رنگ های تیره تر استفاه شده است.

دستکش دوچرخه سواری بچه گانه : از آنجایی که کودکان کمتر از دستکش های دوچرخه سواری استفاده میکنند ، تنوع آنها نیز کمتر است و این مدل دستکش ها کوچکترین سایز را دارند.

برای خرید دستکش دوچرخه سواری توجه به سایز دستکش و نوع دخترانه یا پسرانه بودن آن از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در صورت کوچک بودن سایز دستکش امکان پوشیدن آن وجود ندارد و دست را اذیت میکند و در صورت بزرگ بودن و گشاد بودن موجب بیرون آمدن دست از آن شده و دوچرخه سوار تعادلش را در هنگام رکاب زدن از دست خواهد داد.

انواع دستکش دوچرخه سواری 
انواع دستکش دوچرخه سواری

انواع دستکش های دوچرخه سواری متناسب با فصل 

دستکش های دوچرخه سواری متناسب با فصول گرم و سرد در بازار موجود می باشند و به دو دسته دستکش های زمستانی و تابستانی تقسیم بندی میشوند.

دستکش دوچرخه سواری زمستانی

دستکش هایی که برای دوچرخه سواری در فصول سرد مثل پاییز و زمستان هستند از پارچه های ضخیم دوخته میشوند و ممکن است ضد آب باشند و در طراحی ظاهری شان به صورت تمام انگشت است تا از نفوذ سرما به داخل آن جلوگیری شود.

دستکش دوچرخه سواری تابستانی

دستکش هایی که برای دوچرخه سواری در فصول گرم مثل بهار و پاییز هستند از پارچه های نازک تر دوخته میشوند و دارای قابلیت تنفس و گردش هوا هستند تا از عرق کردن دست جلوگیری کنند و در طراحی ظاهری شان به صورت بدون انگشت می باشند که به گردش هوا و جلوگیری از تعرق دست ها کمک میکند.

انواع دستکش های دوچرخه سواری متناسب با فصل 
انواع دستکش های دوچرخه سواری متناسب با فصل

برند ها مختلف دستکش دوچرخه سواری 

برند های مختلفی هستند که انواع دستکش های دوچرخه سواری را طراحی، تولید و روانه بازار کرده اند که یکی از برترین آنها برند جاینت می باشد، دستکش های دوچرخه سواری تولید شده توسط جاینت جزو حرفه ای ترین دستکش های دوچرخه سواری هستند و برای سبک ها و فصل های مختلف انواع دستکش های دوچرخه سواری مردانه و زنانه را عرضه کرده است.

از دیگر برند های محبوب در حوزه دستکش دوچرخه سواری میتوان به دستکش دوچرخه سواری اسکات، دستکش دوچرخه سواری اسپید ، دستکش دوچرخه سواری لیو و دستکش دوچرخه سواری ویوا اشاره نمود.

برند ها مختلف دستکش دوچرخه سواری 
برند ها مختلف دستکش دوچرخه سواری

جنس دستکش دوچرخه سواری

برای آشنایی با جنس انواع دستکش های دوچرخه سواری لازم است بدانید که جنس رویه و زیره دستکش ها متفاوت از هم دیگر است به گونه ای که معمولا لایه زیری از پارچه های ضد لغزش تولید شده است تا در هنگام قرار گیری روی فرمان سر نخورد و قابلیت تنفس دارند تا از تعرق دست جلوگیری کنند.

اما لایه های رویه دستکش دوچرخه سواری از پارچه های ضد آب تولید شده اند تا در صورت بارندگی دست ها خیس نشوند.

جنس دستکش دوچرخه سواری
جنس دستکش دوچرخه سواری

لیست بهترین دستکش های دوچرخه 

در زیر 4 مدل از بهترین دستکش دوچرخه سواری آورده شده است که برای مشاهده مدل های بیشتر میتوانید به صفحه دستکش دوچرخه سواری مراجعه نمایید و تمامی مدل های دستکش دوچرخه را با جزییات و قیمت مشاهده نمایید، لازم به ذکر است که تمامی مدل های دستکش دوچرخه سواری موجود در فروشگاه رووبایک به صورت تکی و عمده موجود هستند و برای خرید به صورت تکی میتوانید سفارش خود را در وب سایت ثبت نمایید و جهت خرید دستکش دوچرخه سواری به صورت عمده میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا قیمت دستکش دوچرخه سواری به صورت عمده را به شما بگویند.

دستکش دوچرخه سواری مدل FX99

دستکش دوچرخه سواری مدل FX97 

دستکش دوچرخه سواری جاینت مدل ALL MOUNTAIN

دستکش دوچرخه سواری جاینت مدل SF

امکان ارسال دستکش دوچرخه سواری به تمامی نقاط ایران وجود دارد و میتوانید با خیال راحت سفارشتان را در وب سایت رسمی لوازم دوچرخه رووبایک ثبت نمایید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی انواع دستکش هایی که برای دوچرخه سواری مناسب می باشد پرداختیم و گفتیم که دستکش ها بر اساس جنس، نوع دوخت و برند به انواع مختلفی از جمله دستکش های دوچرخه سواری پسرانه، دخترانه، بچه گانه، دستکش های دوچرخه سواری تابستانی،دستکش های دوچرخه سواری زمستانی، دستکش های دوچرخه سواری چرم و …. تقسیم بندی میشوند که امیدواریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد و اگر سوال یا ابهامی در زمینه خرید دستکش دوچرخه به صورت تکی و یا عمده دارید میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “انواع دستکش دوچرخه سواری | لیست بهترین دستکش ها برای دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت