وارد شوید ثبت نام

بهترین خودرو دوچرخه | معرفی 5 مدل خودرو با کیفیت

بازدید: 3,765 بازدید
بهترین خودرو دوچرخه

خودرو دوچرخه یک قطعه کاربردی در تمامی دوچرخه ها اعم از دوچرخه های دنده ای و ساده است که شامل یک یا چند چرخ دنده با سایز های مختلف می شود ، در مقالات قبلی انواع خودرو های دوچرخه را بررسی کردیم و درباره قیمت خودرو دوچرخه آنها به شما گفتیم که در صورت تمایل به آشنایی بیشتر میتوانید سایر مقالات مربوط به خودرو دوچرخه را در وب سایت ما  مطالعه کنید، در این مقاله میخواهیم بهترین خودرو دوچرخه را از نظر قیمت و کیفیت به شما معرفی کنیم ، پس با ما همراه باشید.

همانطور که میدانید وظیفه خودرو در دوچرخه این است که نیروی دریافتی از طریق زنجیر دوچرخه را دریافت کرده و به چرخ عقب دوچرخه انتقال دهد و از این طریق موجب به حرکت درآمدن چرخ عقب دوچرخه میشود ، پس به طور کلی میتوان گفت وظیفه خودرو دوچرخه چرخاندن چرخ عقب دوچرخه است.

بنابراین انواع خودرو دوچرخه از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به استهلاکی که دارد ممکن است نیاز باشد هرچند وقت یک بار آن را تعمیر تا تعویض نمایید، خرید بهترین خودرو برای دوچرخه موجب میشود دوچرخه تان کارایی بیشتری داشته باشد و هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری آن کاهش یابد.

بهترین خودرو دوچرخه | معرفی 5 مدل خودرو با کیفیت
بهترین خودرو دوچرخه | معرفی 5 مدل خودرو با کیفیت

قبل از خرید بهترین خودرو دوچرخه لازم است بدانید 

برای خرید بهترین خودرو لازم است برخی از مشخصات دوچرخه تان را مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید متناسب با آن خرید کنید به عنوان مثال توپی عقب دوچرخه یکی از قطعاتیست که در هنگام خرید یک خودرو خوب باید به آن توجه داشته باشید که آیا توپی شما کشویی است یا رزوه ای .

از دیگر مواردی که باید برای خرید خودرو به آن توجه کنید این است که سیستم دنده دوچرخه شما چند سرعته است، همانطور که میدانید دوچرخه ها در ساده ترین حالت ممکن تک سرعته هستند و ممکن است 21، 28 یا 33 سرعته هم باشند که بستگی به تعداد چرخ دنده های خودرو و طبق های آن دارد.

به طور کلی خودرو دوچرخه باید با تمامی قطعات سیستم دنده دوچرخه از جمله شانژمان، دست دنده، زنجیر و طبق قامه های دوچرخه سازگاری داشته باشد تا بتواند به خوبی کار کند و بیشترین کارایی را داشته باشد در غیر این صورت ممکن است کارایی آن پایین آمده و زودتر خراب شود.

برند هایی که تولید کننده خودرو برای دوچرخه هستند انواع خودرو را متناسب با دوچرخه های موجود در بازار تولید کرده اند که از جمله آنها میتوان به شیمانو و اوکی اشاره نمود، با ما در ادامه ایم مقاله همراه باشید تا بهترین خودرو های موجود در فروشگاه رووبایک را به شما معرفی کنیم .

قبل از خرید بهترین خودرو دوچرخه لازم است بدانید 
قبل از خرید بهترین خودرو دوچرخه لازم است بدانید

خرید بهترین خودرو برای دوچرخه

اگر قصد خرید خودرو برای دوچرخه تان را دارید میتوانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه رووبایک خرید نمایید، فروشگاه رووبایک عرضه کننده انواع خودرو دوچرخه به صورت تک و عمده است که میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

برای خرید خودرو دوچرخه از فروشگاه رووبایک تفاوتی ندارد که در کجای ایران هستید زیرا تمامی سفارش ها از طریق پست برایتان ارسال خواهد شد، البته اگر ساکن تهران هستید میتوانید به صورت حضوری برای خرید اقدام نمایید.

جهت خرید عمده انواع خودرو دوچرخه قیمت همکاری برایتان در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از قیمت خرید عمده خودرو دوچرخه میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

خرید بهترین خودرو برای دوچرخه

بهترین خودرو کشویی برای دوچرخه

خودرو های کشویی برای دوچرخه هایی که توپی عقبشان کشویی است مناسب می باشد و نحوه نصب آنها نسبت به خودرو های رزوه ای ساده تر است.

خودرو های کشویی با چرخ دنده های مختلف و توسط برند های مختلف ارائه شده اند که یکی از این نوع خودرو ها که در فروشگاه رووبایک موجود می باشد ” خودرو 9 سرعته کشویی تایوان مدل M2009 ” است که جزو بهترین خودرو های 9 سرعته است و طراحی منحصر به فردی دارد .

جدول مشخصات این خودرو تایوانی در زیر آورده شده است ، همچنین برای مشاهده جزییات مربوط به این خودرو میتوانید بر روی ” خودرو 9 سرعته کشویی تایوان مدل M2009 ” کلیک کنید.

رنگ استیل
جنس فولاد ضد زنگ
سایز 11-32(9 سرعته)
مناسب براي دوچرخه های دنده ای با توپی کشویی
سایرمشخصات وزن کم

علاوه بر محصولی که بالا به آن اشاره شد، برند شیمانو هم یکی از حرفه ای ترین خودرو های خود را به صورت کشویی طراحی و تولید کرده است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار میباشد.

خوردو کشویی تولید شده توسط شیمانو شامل 8 چرخ دنده است که برای دوچرخه های 24 سرعته که طبق قامه 3 سرعته دارند مناسب می باشد.

جدول مشخصات خودرو کشویی 8 سرعته شیمانو در زیر آورده شده است و همچنین برای مشاهده جزییات و توضیحات بیشتر از این محصول تنها کافیست بر روی ” خودرو 8 سرعته شیمانو HG31 ” کلیک نمایید.

رنگ مشکی
جنس آلومینیوم
سایز 11-34 (8سرعته)
مناسب براي دوچرخه های دنده ای با توپی کشویی
نحوه اتصال پیچی
وزن 250 گرم

بهترین خودرو کشویی برای دوچرخه
بهترین خودرو کشویی برای دوچرخه

بهترین خودرو روزه ای برای دوچرخه

با توجه به این که توپی عقب بیشتر دوچرخه های موجود در بازار و از جمله دوچرخه های قدیمی روزه ای است، خودرو های رزوه ای جزو پرفروش ترین خودرو های موجود در بازار برای دوچرخه ها هستند .

دوچرخه های تک سرعته که معمولا دوچرخه های قدیمی و دوچرخه های بچه گانه هستند از خودرو هایی که تنها یک عدد چرخ دنده دارند استفاده میکنند که برند های مختلفی آن را تولید میکنند اما یکی از بهترین برند های تولید کننده خودرو تک سرعته برند اوکی است که خودرو تک سرعته را برای دوچرخه هایی با سایز 12، 16 و 20 تولید کرده است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

جدول مشخصات این محصول در زیر آورده شده است و برای مشاهده جزییات بیشتر از این محصول میتوانید بر روی ” خودرو تک سرعته دوچرخه اوکی “کلیک نمایید.

کشور مبدا چین
مناسب براي دوچرخه سایز 12, دوچرخه سایز 16, دوچرخه سایز 20, دوچرخه های غیر دنده ای و ساده
نحوه اتصال پیچی

برند اوکی علاوه بر دوچرخه های ساده ، برای دوچرخه های حرفه ای و دنده ای هم خودرو تولید کرده است که یکی از بهترین خودرو های اوکی برای دوچرخه های دنده ای ” خودرو 8 سرعته دوچرخه اوکی  ” است و برای دوچرخه های سایز 20 به بالا مناسب می باشد، این خودرو برای دوچرخه هایی که توپی عقبشان روزه ای است مناسب می باشد و همچنین مشخصات این خودرو از برند اوکی به شرح زیر است :

کشور مبدا چین
مناسب براي دوچرخه دنده ای, دوچرخه های سایز 20 به بالا
نحوه اتصال پیچی

 

بهترین خودرو روزه ای برای دوچرخه
بهترین خودرو روزه ای برای دوچرخه

برند شیمانو هم در زمینه تولید خودرو برای توپی های رزوه ای بسیار موفق بوده و خودرو 7 سرعته خودرو با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا به بازار عرضه کرده است .

خودرو 7 سرعته شیمانو TZ500 یکی از بهترین و پرفروش ترین خودرو های شیمانو است که برای دوچرخه های دنده ای 21 سرعته مناسب می باشد و با توجه به این که جنس آن استیل می باشد طول عمر بالایی دارد و به راحتی خراب نمشود، جدول مشخصات خودرو رزوه ای 7 سرعته شیمانو به شرح زیر است.

رنگ مشکی -طلایی
جنس استیل
سایز 14-28(7سرعته)
مناسب براي دوچرخه های دنده ای با توپی رزوه ای
سایرمشخصات دارای تک جعبه فابریک
بهترین خودرو روزه ای برای دوچرخه
بهترین خودرو روزه ای برای دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله بهترین خودرو های دوچرخه موجود در فروشگاه رووبایک را از برند های معتبر به شما معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، اگر سوالی در زمینه خرید خودرو برای انواع دوچرخه های ساده و یا دنده ای به صورت تک و یا عمده دارید میتوانید با ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین خودرو دوچرخه | معرفی 5 مدل خودرو با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت