وارد شوید ثبت نام

باتری ماشین شارژی | خرید قطعات و لوازم یدکی ماشین شارژی

بازدید: 2,821 بازدید
باتری ماشین شارژی

ماشین شارژی هایی که برای بازی و سرگرمی کودکان طراحی و تولید شده اند، همانند بسیاری از لوازم برقی و شارژی از قطعات مختلفی تشکیل میشوند که برخی از آنها تحت عنوان لوازم یدکی و قطعه اصلی ماشین شارژی هستند مثل باتری، چرخ ها و …. و برخی دیگر به عنوان آپشن اضافی برای ماشین شارژی هستند که میتوانید با خرید و نصب آنها بر روی ماشین شارژی آن را اسپرت کنید، در این مقاله قصد داریم شما را با انواع قطعات و لوازم ماشین شارژی از جمله باتری ماشین شارژی آشنا کنیم.

فروشگاه رووبایک در زمینه فروش انواع ماشین شارژی به صورت تکی و عمده فعالیت میکند و همچنین بسیاری از لوازم و قطعات مربوط به آن از جمله باتری ماشین شارژی را با قیمت مناسب برایتان فراهم کرده است که میتوانید برای خرید عمده ماشین شارژی و قطعات آن  از  بازار ماشین شارژی تهران به فروشگاه رووبایک مراجعه کنید، لازم به ذکر است که برای خرید از رووبایک میتوانید به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید و هیچ محدودیتی برای ارسال سفارش به شهرستان ها وجود ندارد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با تمامی قطعات و لوازم ماشین شارژی از جمله ماشین شارژی شاسی بلند و ماشین شارژی اسپرت آشنا کنیم.

باتری ماشین شارژی | خرید قطعات و لوازم یدکی ماشین شارژی
باتری ماشین شارژی | خرید قطعات و لوازم یدکی ماشین شارژی

انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین شارژی 

ماشین شارژی هایی که امروزه به عنوان اسباب بازی برای کودکان خریداری میشوند، فراتر از یک ماشین ساده و پلاستیکی هستند و دارای لوازم و قطعات کاربردی هستند که باعث افزایش عملکرد و کاربردی ماشین میشود و این قطعات ممکن است همانند هر قطعه الکترونیکی خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد، علاوه بر آن آپشن های بسیاری در بازار برای ماشین شارژی ها موجود است که با خرید آنها میتوانید ماشین شارژی خود زیبا تر و لوکس تر کنید، در زیر لیست کامل از قطعات و لوازم یدکی های ماشین شارژی آورده شده است که میتوانید هر کدام از آنها را با قیمت مناسب از فروشگاه رووبایک به عنوان برترین وارد کننده ماشین شارژی در ایران خریداری کنید :

  • انواع شارژر باتری ماشین شارژی که به صورت 6 ولت و 12 ولت در بازار موجود است.
  • انواع سویئچ های ماشین شارژی
  • انواع برد و کامپیوتر ماشین شارژی که در صورت خراب شدن برد فابریک، میتوانید آن را برای تعمیر ماشین شارژی خود خریداری کنید.
  • انواع آینه که برای لوکس تر شدن ماشین شارژی مورد استفاده قرار میگیرد.
  • انواع پنل های پخش موسیقی که به صورت ساده و بلوتوثی هستند و بر روی مدل های مختلف ماشین شارژی قابل نصب می باشند.
  • انواع دکمه های گاز، ترمز، دنده و استارت برای ماشین شارژی کودکان
  • انواع چرخ و رینگ ماشین شارژی
  • انواع فرمان ماشن شارژی
  • انواع باتری ماشین شارژی

تمامی لوازم و قطعاتی که برای تعمیر و استفاده از انواع ماشین شارژی به آن احتیاج خواهید داشت با تنوع بالا و قیمت مناسب در فروشگاه رووبایک موجود است که از بین آنها انواع باتری های ماشین شارژی از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و افرادی که دارای ماشین شارژی هستند و باتری آن خراب شده و به خوبی شارژی نگه نمیدارد، میتوانند مدل های مختلف باتری ماشین شارژی را بر اساس مدل ماشین خود از رووبایک خریداری کنند، برای خرید ماشین شارژی و قطعات آن میتوانید از خدمات مشاوره ای رووبایک که به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده میشود هم استفاده کنید.

انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین شارژی 
انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین شارژی

خرید باتری ماشین شارژی

باتری ماشین شارژی از جمله اقلام مصرفی ماشین شارژی است و معمولا بعد از 1 الی 2 سال استفاده از ماشین شارژی ممکن است کارایی خود را از دست بدهد و مثل روز اول شارژی نگه ندارد.

از آنجایی که باتری ماشین شارژی از جمله مهمترین قطعات ماشین شارژی است و در صورت خراب بودن آن استفاده از ماشین شارژی امکان پذیر نیست، معمولا ، خراب شدن آن برای کودکان نگران کننده است اما باید به شما بگوییم که جای هیچ نگرانی در مورد خراب شدن باتری ماشین شارژی نیست و شما میتوانید در صورتخراب شدن آن باتری یدکی آن را از رووبایک خریداری نمایید.

باتری های ماشین شارژی از نوع لیتیوم یون است  که میتواند به خوبی شارژ را در خود نگه دارد و طول عمر بالایی دارد و در انواع مختلف 6 و 12 ولت در بازار موجود است که میتوانید برای خرید اینترنتی باتری ماشین شارژی همین حالا با فروشگاه رووبایک تماس بگیرید و یا سفارش خود را به صورت اینترنتی درج کنید.

خلاصه مطالب

در این مقاله به صورت اختصاصی در مورد لوازم و قطعاتی که برای تعمیر و اسپرت کردن ماشین شارژی به آنها احتیاج خواهید داشت صحبت کردیم و گفتیم که باتری ماشین شارژی یکی از مهمترین لوازم ماشین شارژی است که میتوانید برای خرید آن از طریق فروشگاه رووبایک اقدام نمایید، در صورتی که برای خرید انواع ماشین شارژی، لوازم و قطعات آن نیازمند مشاوره هستید، میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت