وارد شوید ثبت نام

قیمت گلگیر دوچرخه | گلگیر دوچرخه ارزان

بازدید: 2,676 بازدید
قیمت گلگیر دوچرخه

اگر قصد خرید گلگیر دوچرخه را به عنوان یکی از مهمترین قطعات دوچرخه برای دوچرخه سواری در هوای بارانی و برفی را داشته باشید حتما متوجه شده اید که این محصول از تنوع بالایی در طراحی ظاهری و برند های تولید کننده برخوردار می باشد به همین دلیل برای افرادی که قصد خرید گلگیر برای دوچرخه و گلگیر دوچرخه ارزان را دارند، لازم است که با ما تا انتها این مقاله همراه باشند تا اطلاعات مفیدی درباره قیمت گلگیر دوچرخه کسب کنند.

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از برترین مدل های گلگیر دوچرخه + قیمت گلگیر دوچرخه را به شما بگوییم ، گلگیر دوچرخه شیمانو، گلگیر دوچرخه زفال، گلگیر دوچرخه بی ام ایکس، گلگیر دوچرخه وایب، گلگیر دوچرخه ویوا و گلگیر دوچرخه اوکی از بهترین و معروف ترین برند های گلگیر و لوازم دوچرخه هستند و بهترین گلگیر دوچرخه را به بازار عرضه کرده اند.

علاوه بر برند های معرفی شده برای گلگیر دوچرخه ،برخی دیگر از گلگیر ها هستند که برندشان متفرقه است اما این به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست، برای افرادی که به دنبال گلگیر دوچرخه ارزان قیمت هستند، این گونه گلگیر ها گزینه خوبی می باشند که در ادامه به معرفی و بررسی قیمت آنها خواهیم پرداخت.

"<yoastmark

قیمت خرید عمده گلگیر دوچرخه 

امکان خرید عمده گلگیر دوچرخه در تعداد بالا برای تور های دوچرخه سواری، سالن های دوچرخه سواری و مغازه ها و فروشگاه های لوازم دوچرخه در سراسر ایران از فروشگاه رووبایک و به قیمت خرید عمده و همکاری وجود دارد.

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع گلگیر های دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از گلگیر های دوچرخه را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع گلگیر دوچرخه میتوانید به قسمت گلگیر دوچرخه در سایت مراجعه کرده و گلگیر های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده گلگیر دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین گلگیر دوچرخه و پر فروش ترین گلگیر های دوچرخه را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی گلگیر های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

"<yoastmark

قیمت گلگیر عقب جلو دوچرخه 

متداول ترین نوع گلگیر های گلگیر های عقب و جلو هستند که بر روی چرخ های عقب و جلو دوچرخه قرار میگرند، این مدل از گلگیر ها به صورت ست و با جدا جدا فروخته میشوند و قیمت آنها متناسب با سایز ، جنس و برندشان با هم دیگر متفاوت است.

گلگیر دوچرخه چراغدار مدل vibe یکی از حرفه ای ترین و در عین حال قیمت مناسب ترین گلگیر های دوچرخه است که بر روی چرخ عقب دوچرخه نصب میشود و دارای یک چراغ ظریف و کاربردی برای دوچرخه سواری در شب و یا آب و هوای مه آلود است، این گلگیر از برند وایب برای افرادی که به دنبال گلگیر عقب چراغ دار قیمت مناسب هستند، یک گزینه خوب خواهد بود.

اگر به دنبال یک ست کامل گلگیر برای عقب و جلو دوچرخه هستید که علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت خوبی هم داشته باشید پیشنهاد ما برای شما گلگیر عقب جلو دوچرخه مدل 1080 خواهد بود که به صورت سه تیکه و برای دوچرخه های سایز بزرگ است و با توجه به این که جنسش از پلاستیک نشکن است کیفیت و دوام بسیار خوبی دارد.

"<yoastmark

قیمت گلگیر دوچرخه بچه گانه

دوچرخه های بچه گانه معمولا نیازمند گلگیر های معمولی برای عقب و جلو هستند و همانند دوچرخه های سایز بزرگ مدل های تکی و ست گلگیر های دوچرخه بچه گانه در بازار موجود است و تفاوت آنها با گلگیر های دوچرخه سایز بزرگ در ابعاد و رنگبندی آنها ست.

گلگیر عقب جلو دوچرخه 20 مدل BMX و گلگیر عقب جلو دوچرخه مدل 1080 دو مدل از بهترین گلگیر های دوچرخه برای دوچرخه های سایز 16 و 20 هستند که کیفیت و قیمت بسیار خوبی دارند، رنج قیمتی انواع گلگیر های دوچرخه بچه گانه سایز12 تا 20 با هم دیگر یکسان بوده و تفاوت چندانی ندارند.

قیمت گلگیر تنه دوچرخه

گلگیر های تنه که بیشتر برای دوچرخه های حرفه ای و سایز بزرگ مناسب می باشد جزو ارزان ترین گلگیر های موجود در بازار است ، این گلگیر ها به صورت یک تکه بوده و از جنس نوعی پلاستیک منعطف ساخته شده اند.

گلگیر جلو دوچرخه طرح شیمانو یکی از ارزان ترین گلگیر های دوچرخه است که به دلیل تنوع بالایی که در رنگبندی هایش وجود دارد، برخی از آن به عنوان یک وسیله ی تزیینی استفاده میکنند.

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع گلگیر دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که تفاوت قیمت انواع گلگیرها بر اساس نوع طراحی،سایز گلگیر و برند تولید کننده آن است، جهت آشنایی بیشتر با سایر مدل های گلگیر دوچرخه و قیمت خرید عمده گلگیر دوچرخه میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

 

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “قیمت گلگیر دوچرخه | گلگیر دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت