وارد شوید ثبت نام

قیمت فرمان دوچرخه | فرمان ارزان برای دوچرخه

بازدید: 3,015 بازدید
قیمت فرمان دوچرخه

‌در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف فرمان دوچرخه پرداختیم و با فرمان دوچرخه به عنوان یکی از اساسی ترین قطعات دوچرخه آشنا شدیم ، اگر قصد خرید و یا تعویض فرمان دوچرخه تا را دارید آشنایی با قیمت فرمان دوچرخه میتواند برایتان مفید باشد و شما را درخریدتان کمک خواهد کرد .

در این مقاله قصد داریم به بررسی قیمت فرمان ‌دوچرخه بپردازیم و انواع مختلف فرمان ها مانند فرمان دوچرخه ساده ، فرمان دوچرخه اور سایز و فرمان دوچرخه بچه گانه را از نظر قیمت بررسی خواهیم کرد پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

خرید فرمان ‌دوچرخه به قیمت عمده 

فروشگاه رووبایک عرضه کننده تمامی لوازم و قطعات دوچرخه از جمله فرمان دوچرخه است که میتوانید به صورت تک و عمده از آن خرید نمایید، قیمت تمامی فرمان ها برای خرید به صورت تکی در وب سایت درج شده و تمامی قیمت ها به روز می باشد.

برای افرادی که قصد خرید فرمان دوچرخه به صورت عمده و تعداد بالا را دارند قیمت همکاری در نظر گرفته شده است که برای اطلاع از قیمت خرید عمده فرمان دوچرخه میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در تماس باشید.

"خرید

قیمت فرمان دوچرخه ساده 

دوچرخه های قدیمی دارای کرپی های کوچک هستند که برای خرید فرمان باید به آن توجه شود، فرمان های دوچرخه ساده برای دوچرخه هایی که کرپی کوچک دارند مناسب می باشد .

با توجه به کم بودن قطر میله فرمان های ساده ، استحکام آنها نسبت به فرمان های اور سایز کمتر است و برای دوچرخه های معمولی و استفاده روزمره و تفریحی مناسب میباشند.

فرمان های ساده فاقد هرگونه شاخ گاوی هستند و صرفا یک میله فلزی ساده هستند به همین دلیل قیمت فرمان های ساده نسبت به سایر فرمان ها ارزان تر است.

فرمان دوچرخه مدل Sm-26 یکی از ساده ترین فرمان های دوچرخه موجود در فروشگاه رووبایک است که برای دوچرخه های سایز 20 به بالا مناسب می باشد، جنس این فرمان آهنی است و میتوان با ایجاد برش در دو طرف آن سایزش را تغییر داد ، جهت مشاهده قیمت این فرمان میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

"<yoastmark

قیمت فرمان ‌دوچرخه اور سایز 

فرمان های اور سایز برای دوچرخه هایی که کرپی های اور سایز با قطر بزرگتر دارند مناسب میباشد و با توجه به این که قطر بیشتری دارند، از استحکام بیشتری برخوردار هستند، اکثر دوچرخه های حرفه ای و نسل جدید از فرمان های اورسایز بهره مند هستند .

اگر قصد دارید از فرمان های اور سایز برای دوچرخه های قدیمی استفاده کنید لازم است تا کرپی دوچرخه را متناسب با آن تغییر دهید تا در هنگام نصب مشکلی پیش نیاید.

فرمان های اور سایز نسبت به فرمان های ساده و باریک از قیمت بیشتری برخوردار هستند و انواع مختلف آن در فروشگاه رووبایک موجود میباشد که از جمله آنها میتوان به فرمان دوچرخه اورسایز مدل S26  اشاره نمود که یکی از بهترین فرمان دوچرخه های اورسایز با قیمت مناسب است، جهت مشاهده قیمت این مدل فرمان میتوانید بر روی آن کلیک کنید.

"<yoastmark

قیمت فرمان دوچرخه بچه گانه

ساختار فرمان و قطعات فرمان دوچرخه های سایز بزرگ با دوچرخه های سایز کوچک کمی متفات است به همین دلیل فرمان آنها با یک دیگر تفاوت دارند، یکی از رایج ترین فرمان هایی که برای دوچرخه های بچه گانه مناسب می باشد فرمان دوچرخه بچگانه مدل BMX است که برای کرپی های اختصاصی خود که به کرپی قناری معروف هستند مناسب می باشد.

این محصول با توجه به کیفیتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است و از جمله فرمانهای دوچرخه بچه گانه موجود در رووبایک است، برای مشاهده قیمت این محصول تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید. 

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله سه نوع از کاربردی ترین فرمان های دوچرخه را از نظر قیمتی با هم دیگر بررسی و مقایسه کردیم، خرید انواع فرمان دوچرخه باید متناسب با ساختار تنه دوچرخه باشد که اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید میتوانید از کارشناسان فروش رووبایک کمک بخواهید تا شما را در خرید یک فرمان قیمت مناسب، متناسب با دوچرخه تان راهنمایی کنند.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

3 پاسخ به “قیمت فرمان دوچرخه | فرمان ارزان برای دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت