وارد شوید ثبت نام

قیمت صندلی کودک دوچرخه | زین دوچرخه ارزان مخصوص حمل کودکان

بازدید: 4,497 بازدید
قیمت صندلی جلو دوچرخه برای حمل کودکان

در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف زین و صندلی های دوچرخه که برای حمل کودکان مورد استفاده قرار میگیرد، پرداختیم و دانستیم که هر کدام از صندلی های حمل کودک با دوچرخه بر اساس طراحی ظاهری، جنس، سایز و محل قرار گیریشان روی دوچرخه با هم دیگر تفاوت دارند و مدل های مختلفی از آن در بازار لوازم ‌دوچرخه موجود می باشد که میتوانید متناسب با سن کودک و همچنین بودجه ای که برای خرید نگهدارنده دوچرخه در نظر گرفته اید، یک صندلی عالی و کاربردی برای حمل فرزندتان با دوچرخه انتخاب کنید ، با توجه به تنوع مدل صندلی های کودک دوچرخه ، قیمت ‌صندلی کودک دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع صندلی دوچرخه کودک متناسب با مشخصه هایی که دارند با هم دیگر فرق میکند که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از زین های حمل کودک با دوچرخه خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین صندلی های ‌دوچرخه حمل کودک موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت صندلی کودک دوچرخه | زین دوچرخه ارزان مخصوص حمل کودکان
قیمت صندلی کودک دوچرخه | زین دوچرخه ارزان مخصوص حمل کودکان

قیمت خرید عمده صندلی دوچرخه حمل کودک

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع صندلی های دوچرخه برای کودکان و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از صندلی های دوچرخه را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع صندلی های و پایه زین های دوچرخه برای کودکان میتوانید به قسمت مربوط به سایر تچهیزات دوچرخه در فروشگاه سایت مراجعه کرده و صندلی های کودک مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده صندلی دوچرخه برای کودکان را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین صندلی ها و پایه زین های دوچرخه برای حمل کودک را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی صندلیها و پایه زین های دوچرخه مخصوص کودکان موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

در ادامه مقاله قیمت صندلی های حمل کودک با دوچرخه را بر اساس محل نصبشان روی دوچرخه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

قیمت صندلی جلو دوچرخه برای حمل کودکان

صندلی های دوچرخه حمل کودکی که برای نصب روی قسمت جلویی دوچرخه هستند معمولا به صورت 2 تیکه می باشند، یک پایه زین و یک زین مجزا که اختصاصا برای بچه بوده و سایز کوچکتری نسبت به زین های معمولی دارد و جزو  بهترین صندلی دوچرخه حمل کودک محسوب میشوند.

قیمت صندلی جلو دوچرخه برای حمل کودکان نسبت به صندلی عقب ها ارزان تر است و برای افرادی که قصد دارند با یک هزینه کم یک صندلی با کیفیت جهت سوار کردن چه ها روی دوچرخه داشته باشند، یک گزینه خوب و اقتصادی خواهد بود .

قیمت این مدل صندلی ها شامل یک عدد پایه زین و یک زین بچه گانه است که پایه صندلی جلو دوچرخه حمل کودک مدل KID1 یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین پایه زین های مناسب برای حمل کودکان با دوچرخه است و برای مشاهده قیمت زین های بچه گانه میتوانید به قسمت مربوط به زین دوچرخه مراجعه نمایید و قیمت انواع زین های بچه گانه را مشاهده نمایید.

قیمت صندلی جلو دوچرخه برای حمل کودکان
قیمت صندلی جلو دوچرخه برای حمل کودکان

قیمت صندلی جلو دوچرخه برای حمل کودکان

اگر قصد خرید یک وسیله ایمن و مطئن برای حمل کودکان با دوچرخه را دارید و قیمت آن برایتان مهم نیست ، پیشنهاد ما به شما خرید انواع صندلی عقب دوچرخه برای حمل کودکان است.

این صندلی های از طراحی فوق العاده ویژه ای برخوردار هستند و به همین دلیل سطح ایمنی آنها بالا بوده و میتوانید با خیال راحت فرزندانتان را در قسمت عقب دوچرخه سوار کنید، بدون این که نگران افتادن آنها باشید.

با توجه به گران قیمت بودن این مدل صندلی های حمل کودک با دوچرخه ما یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین آنها را در فروشگاه رووبایک آورده ایم، صندلی دوچرخه کودک مدل Q8 یکی از ارزان ترین صندلی های عقب دوچرخه برای حمل کودک است که میتوانید آن را به صورت تکی و عمده ثبت سفارش نمایید.

قیمت صندلی جلو دوچرخه برای حمل کودکان
قیمت صندلی جلو دوچرخه برای حمل کودکان

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع صندلی های دوچرخه حمل کودک پرداختیم و متوجه شدیم که تفاوت قیمت انواع صندلی ها و پایه زین ها بر اساس نوع طراحی، سایز، محل نصب و برند تولید کننده آن است و دو مورد از این محصولات را به عنوان از کاربردی ترین و قیمت مناسب ترین وسایل برای حمل کودکان با دوچرخه خدمتتان معرفی کردیم، جهت آشنایی بیشتر با انواع صندلی های حمل کودک با دوچرخه و قیمت آنها میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “قیمت صندلی کودک دوچرخه | زین دوچرخه ارزان مخصوص حمل کودکان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت