وارد شوید ثبت نام

قیمت رکاب دوچرخه | پدال دوچرخه ارزان

بازدید: 5,610 بازدید
قیمت رکاب دوچرخه

در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع پدال های دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که پدال ها یا همان رکاب های دوچرخه دارای تنوع بسیاری در نوع و طراحی شان هستند که هرکدام برای دوچرخه باسایز خاص و سبک دوچرخه سواری منحصر به فرد خود طراحی شده است مثلا نمیتوان از رکاب های دوچرخه های مسابقه ای برای دوچرخه های معمولی و رکاب زدن استفاده کرد و بالعکس، متناسب با تنوع مدل های پدال دوچرخه ، قیمت رکاب دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود تا هرکس بتواند با توجه به نوع دوچرخه و سبک دوچرخه سواری که دارد بهترین و قیمت مناسب ترین رکاب را خریداری کند.

تفاوت قیمت انواع رکاب دوچرخه متناسب با جنس رکاب که ممکن است پلاستیکی، آهنی و یا آلومینیومی باشد، تکنولوژی ساخت رکاب که ممکن است ساده، ساچمه دار(بلبرینگی) و یا قفل شونده باشد، سایز رکاب که ممکن است برای دوچرخه های بچه گانه و یا بزرگسال باشد، نوع رکاب که ممکن است برای دوچرخه های معمولی و یا دوچرخه های ثابت باشد متفاوت است که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از رکاب ها خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین رکاب های دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

"<yoastmark

قیمت خرید عمده رکاب دوچرخه 

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع رکاب دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این قطعه فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از رکاب ها و پدال ها را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع رکاب دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و رکاب های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده رکاب دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین رکاب ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی رکاب های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

"<yoastmark

قیمت رکاب دوچرخه پلاستیکی

رکاب های پلاستیکی ساده ترین ، ارزان ترین و سبک ترین نوع رکاب های موجود در بازار هستند که قسمتی که پا بر روی آن قرار میگیرد پلاستیکی است.

کیفیت پلاستیک به کار رفته در این مدل رکاب ها متفاوت است اما بهترین نوع آنها از پلاستیک نشکن ABS ساخته شده است که تحمل وزن و ضربه پذیری آن زیاد است.

رنگ بندی پدال های پلاستیکی اکثرا مشکی است اما ممکن است مدل های بچه گانه آن را در رنگ های طوسی، قرمز و یا آبی هم دیده باشید.

پدال های پلاسیکی بیشتر برای دوچرخه های سایز کوچک و بچه گانه مناسب است البته برای دوچرخه های بزرگسال هم مورد استفاده قرار میگیرد.

از ویژگی های مثبت پدال های پلاستیکی میتوان به پایین بودن قیمت آنها اشاره کرد که برای افرادی که به دنبال خرید رکاب ارزان برای دوچرخه شان هستند بسیار مناسب است و تمامی مدل های رکاب پلاستیکی دارای عاج هستند و پا بر روی آنها سر نمیخورد، از دیگر ویژگی های مشترک تمامی رکاب های پلاستیکی میتوان به وجود شبرنگ اشاره نمود که به دیده شدن دوچرخه سوار در هوای تاریک کمک میکند.

تنها ایراد این مدل پدال ها این است که ممکن است بر اثر ضربه های محکم و با تصادف از بغل شکسته شوند، رکاب دوچرخه مدل JD19 و رکاب دوچرخه 26 ساچمه دار مدل 650 دو مدل از رکاب های پلاستیکی با کیفیت موجود در فروشگاه رووبایک است که علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که دارد، قیمتش هم مناسب می باشد.

"<yoastmark

قیمت رکاب دوچرخه آلومینیومی 

رکاب های آلومینیومی از جمله جدید ترین رکاب های موجود در بازار هستند که قیمت آنها نسبت به رکاب های معمولی و پلاستیکی بیشتر است و در ساخت آنها از مواد آلومینیومی استفاده شده که علاوه بر افزایش مقاومت رکاب موجب سبک تر شدن آن هم شده است.

رکاب های آلومینیومی از نوع بلبرینگی و یا ساچمه ای هستند بنابراین رکاب زدن با آنها بسیار نرم و راحت است و کوچکترین فشاری به کمر ، زانو و مچ پا وارد نمیکند.

به منظور جلوگیر از سر خوردن پا از روی رکاب های آلومینیومی عاج های فلزی و یا پلاستیکی بر روی آن ها قرار دارد که از لیز خوردن پا بر روی پدال جلوگیری میکند.

رکاب های آلومینیومی بیشتر برای دوچرخه سواران حرفه ای و بزرگسال مورد استفاده قرار میگیرد البته برای افرادی که به صورت تفریحی دوچرخه سواری میکنند هم مناسب می باشد اما ممکن است به لحاظ قیمتی به صرفه نباشد.

رکاب دوچرخه آلومینیومی مدل G9 و رکاب دوچرخه آلومینیوم مدل ALB دو مدل از بهترین رکاب های آلومینیومی موجود در فروشگاه رووبایک هستند که برای خرید آنها به صورت تکی و عمده میتوانید اقدام نمایید.

قیمت پدال برای سایز های مختلف دوچرخه 

رکاب های دوچرخه معمولا 2 سایز بچه گانه و بزرگسال را شامل میشود که دوچرخه های سایز 12،16 و 20 باید از رکاب های بچه گانه استفاده کنند و دوچرخه های سایز 24،26 و 27.5 باید از رکاب های بزرگسال استفاده کنند.

رکاب هایی که برای دوچرخه های بچه گانه مناسب است عموما پلاستیکی بوده و ممکن است ساده یا بلبرینگی باشد، رکاب دوچرخه بچگانه مدل 02  یکی از بهترین رکاب دوچرخه های بچه گانه است که قیمت مناسب و نسبتا ارزانی دارد و در 3 رنگ بندی قرمز، آبی و مشکی عرضه شده است.

قیمت پدال برای سایز های مختلف دوچرخه 
قیمت پدال برای سایز های مختلف دوچرخه

قیمت رکاب دوچرخه ثابت 

دوچرخه ثابت یک وسیله عالی برای تناسب اندام است و افرادی که امکان دوچرخه سواری در شهر و یا هوای آزاد را ندارند میتوانند از دوچرخه های ثابت استفاده کنند، رکاب های دوچرخه ثابت با توجه به این که فشار زیادی را تحمل میکنند نیاز است که هر چند و قت یک بار تعویض شوند، رکاب دوچرخه ثابت مدل S1  یکی از قیمت مناسب ترین ست های رکاب دوچرخه ثابت است که علاوه بر پدال دارای بند هایی برای فیکس شدن پا هم است.

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت چند مدل از رایج ترین و پرفروش ترین رکاب های دوچرخه پرداختیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه حضوری و آنلاین در زمینه فروش دوچرخه و لوازم مربوط به آن است که برای خرید از آن میتوانید سفارش خود را در وب سایت ثبت نمایید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “قیمت رکاب دوچرخه | پدال دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت