ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

تیوپ دوچرخه ایرانی | 10 مدل تیوپ ایرانی با کیفیت

بازدید: 3,054 بازدید
تیوپ دوچرخه ایرانی

برای خرید تیوپ دوچرخه دو گزینه پیش روی افراد قرار دارد، خرید تیوپ دوچرخه ایرانی و خرید تیوپ دوچرخه خارجی که هر دو دارای ویژگی هایی هستند که هرکس میتواند متناسب با نیاز خود یکی از انواع تیوپ دوچرخه ایرانی و یا خارجی را خریداری نماید.

تنوع برند ها و تولیدکنندگان تیوپ دوچرخه ایرانی بسیار زیاد است که این ممکن است انتخاب را برایتان سخت کند اما جای هیچ نگرانی نیست چرا که ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا بهترین مارک های تیوپ دوچرخه ایرانی را به شما معرفی کنیم و با بررسی هرکدام شما را در خرید تیوپ دوچرخه ایرانی با کیفیت راهنمایی کنیم پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید تا هر آنچه را که درباره تیوپ دوچرخه ایرانی لازم است بدانید به شما بگوییم.

فروشگاه رووبایک سال هاست که در زمینه فروش لوازم دوچرخه به صورت تک و عمده فعالیت دارد و نمایندگی فروش برترین برند های تولید کننده تیوپ دوچرخه از جمله ایران یاسا، یزدتایر و شهاب در کشور است که میتوانید به صورت حضوری و اینترنتی از آن خرید کنید.

تیوپ دوچرخه ایرانی | 10 مدل تیوپ ایرانی با کیفیت
تیوپ دوچرخه ایرانی | 10 مدل تیوپ ایرانی با کیفیت

تیوپ دوچرخه ایرانی بهتر است یا خارجی ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر دو نوع تیوپ های ایرانی و خارجی دارای مزایا و معایبی هستند بنابراین نمیتوان گفت که صرفا تیوپ های ایرانی بهتر هستند و یا خارجی.

عمده دلیلی که موجب میشود افراد نیاز به تعویض تیوپ دوچرخه شان داشته باشند سوراخ شدن ، پاره شدن و به طور کلی پنچر شدن تیوپ است که البته گاهی میتواند به کمک آپارات پنچری لاستیک را برطرف نمود اما برای اطمینان از سلامت تیوپ لازم است آن را تعویض نمایید.

افراد همیشه به دنبال خرید تیوپی هستند که پنچر نشود یا به بیان بهتر دیرتر پنچر شود ، این مسئله به خصوص برای افرادی که در مسیر های خاکی و ناهموار دوچرخه سواری میکنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

نکته ای که درباره تمامی تیوپ ها لازم است بدانید این است که تمامی تیوپ ها دارای تاریخ مصرف هستند و بهتر است قبل از این که تاریخ انقضا آنها تمام شود به فکر تعویض آن باشید تا برایتان مشکلی پیش نیاید.

با در نظر گرفتن تاریخ انقضا تیوپ ها ، خرید تیوپ دوچرخه ایرانی میتواند بهتر از تیوپ های خارجی باشد چرا که مدرت زمانی که طول میشکد تیوپ های خارجی به دست مصرف کننده های ایرانی برسد طولانی تر بوده و این میتواند باعث کاهش عمر مفید آن شود.

آنچه که اهمیت دارد این است که بهترین تیوپ را متناسب با نیاز و سایز دوچرخه تان خریداری نمایید تا بیشترین کاربری را داشته باشد.

در این مقاله به دلیل آنکه هدف بررسی تیوپ های ایرانی است به معرفی ویژگی ها و مزایای تیوپ های ایرانی میپردازیم.

تیوپ دوچرخه ایرانی بهتر است یا خارجی ؟
تیوپ دوچرخه ایرانی بهتر است یا خارجی ؟

مزایا خرید تیوپ ایرانی

از جمله مهمترین دلایلی که موجب میشود خرید تیوپ ایرانی برای دوچرخه بهتر قلمداد شود این است که تیوپ های ایرانی با آب و هوای ایران سازگاری بیشتری دارد و متناسب با آن طراحی شده است که این مورد در ظاهر تیوپ ها به صورت کاملا واضح مشخص است و تیوپ های ایرانی از ضخامت بیشتری برخوردار هستند.

خرید تیوپ ایرانی به نوعی حمایت از کالای ایرانی است و میتواند نقش بسزایی در رونق اقتصاد کشور داشته باشد.

نوع والف اکثر تیوپ های ایرانی موتوری است که به راحتی میتوان آن ها را با تمامی تلمبه ها باد زد، بنابراین فرآیند پنچرگیری تیوپ های ایرانی بسیار ساده بوده و نیاز به تبدیل ندارد.

یکی از مواردی که برای خرید تیوپ دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید این است که تیوپ باید متناسب با سایز دوچرخه انتخاب شود که سایز بندی تیوپ های ایرانی موجود در بازار لوازم دوچرخه کامل تر از تیوپ های خارجی است ، بنابراین فارغ این که سایز دوچرخه شما چیست میتوانید یکی از انواع تیوپ های ایرانی را انتخاب کنید و مطمن باشید که متناسب با سایز دوچرخه تان میتوانید یک تیوپ با کیفیت خریداری نمایید.

بهترین برند های ایرانی‌ برای تیوپ ‌دوچرخه

از بهترین برندهای ایرانی که در زمینه تولید تیوپ برای دوچرخه فعالیت دارند میتوان به

ایران یاسا

یزد تایر

شهاب

اشاره نمود که با بهره گیری از بهترین متریال تیوپ های دوچرخه را در سایز های 12،16،20،24،24،27.5،28 و 29 تولید و روانه بازار کرده اند .

فروشگاه رووبایک نمایندگی فروش تمامی برند های نامبرده شده در سراسر کشور است که میتوانید انواع تیوپ دوچرخه‌ ایرانی را با قیمت عمده از آن خریداری کنید.

تیوپ دوچرخه ایرانی 4

قیمت تیوپ دوچرخه ‌ایرانی

به طور کلی قیمت تیوپ های دوچرخه ‌ایرانی نسبت به نمونه های خارجی ارزان تر است که این اختلاف قیمت را میتوان ناشی از نبود هزینه های گمرکی، حمل و نقل و دلالان برای کالا های ایرانی دانست .

برخی به اشتباه فکر میکنند که پایین بودن قیمت تیوپ های ایرانی ناشی از پایین بودن کیفیت آن هاست که این یک تصور اشتباه است.

10 مدل تیوپ ایرانی با کیفیت

  1. تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 24
  2. تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 26
  3. تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 27.5
  4. تیوپ دوچرخه ایران یاسا مدل 28
  5. تیوپ دوچرخه شهاب مدل 12
  6. تیوپ دوچرخه شهاب مدل 20
  7. تیوپ دوچرخه شهاب مدل 24
  8. تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 16*175 
  9. تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 24*175
  10. تیوپ دوچرخه یزد تایر مدل 26*200

خرید اینترنتی تیوپ دوچرخه‌ ایرانی

برای خرید انواع تیوپ از نمایندگی آن میتوانید از فروشگاه رووبایک خرید کنید که امکان خرید به صورت اینترنتی و حضوری را برایتان فراهم کرده است.

از مزایای خرید اینترنتی این است که شما هر کجا که باشید میتوانید تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت نمایید و محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

اگر برای خرید اینترنتی انواع تیوپ مردد هستید و یا جهت خرید بهتر نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا شما را در خرید بهتر راهنمایی کنند و همچنین اگر قصد خرید انواع تیوپ های ایرانی به صورت عمده و با قیمت همکاری را دارید میتوانید با کارشناسان فروش تماس بگیرید، رووبایک آماده همکاری با تمامی فروشگاه ها و تعمیرگاه های سراسر کشور است.

تمامی سفارشاتی که به صورت اینترنتی ثبت میشوند از طریق پست و در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال میشود.

خرید اینترنتی تیوپ دوچرخه‌ ایرانی
خرید اینترنتی تیوپ دوچرخه‌ ایرانی

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی و بررسی برند های ایرانی تولید کننده انواع تیوپ های دوچرخه پرداختیم و چند مدل از باکیفیت ترین تیوپ های ایرانی را از برند های شهاب ، ایران یاسا و یزد تایر معرفی کردیم که میتوانید به صورت آنلاین آنها را خریداری نمایید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت