ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

بهترین قمقمه دوچرخه | معرفی 2 مدل قمقمه با کیفیت برای دوچرخه

بازدید: 2,625 بازدید
بهترین قمقمه دوچرخه

در مقالات قبلی به طور مفصل درباره قمقمه دوچرخه و رنج قیمتی انواع قمقمه های دوچرخه صحبت کردیم و دانستیم که بیش از 100 ها مدل قمقمه ورزشی بست دار و بدون بست برای دوچرخه در بازار موجود است که انتخاب بهترین قمقمه دوچرخه از بین آنها ممکن است کمی مشکل به نظر برسد.

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی های یک قمقمه خوب برای انواع دوچرخه ها بپردازیم و در انتها 2 مدل از بهترین قمقمه های موجود در فروشگاه را خدمتتان معرفی خواهیم کرد که اگر قصد خرید قمقمه دارید بتوانید با خیال راحت بهترین آن را انتخاب و خریداری نمایید.

قبل از آنکه به بررسی ویژگی های بهترین قمقمه دوچرخه بپردازیم لازم است به شما بگوییم که فروشگاه رووبایک انواع قمقمه دوچرخه و سایر اکسسوری های مربوط به دوچرخه را به صورت تکی و عمده با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت عرضه کرده است که برای خرید از آن میتوانید به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایید، برای مشاهده تمامی مدل های قمقمه دوچرخه تنها کافیست بر روی آن کلیک نمایید.

بهترین قمقمه دوچرخه | معرفی 2 مدل قمقمه با کیفیت برای دوچرخه
بهترین قمقمه دوچرخه | معرفی 2 مدل قمقمه با کیفیت برای دوچرخه

ویژگی های بهترین قمقمه دوچرخه

اولین نکته ای که برای خرید بهترین قمقمه باید به آن توجه داشته باشید گنجایش آن است که باید با توجه به نیاز خود آن را انتخاب نمایید ، گنجایش قمقمه ها معمولا از 0.4 الی 1.5 لیتر است اما بهترین حجمی که برای قمقمه دوچرخه پیشنهاد میشود بین 700 الی850 میلی لیتر است که هم حجم مناسبی دارد و هم وزن آن به گونه ایست که به راحتی توسط دوچرخه سوار حمل میشود.

جنس قمقمه دومین فاکتوریست که باید برای خرید به آن توجه داشته باشید، اگر به دنبال قمقمه قیمت مناسب هستید میتوانید انواع قمقمه های پلاستیکی را تهیه کنید فقط دقت داشته باشید که باید مواد پلاستیکی که در ساخت آن به کار رفته درجه یک باشد و ترجیحا آنتی باکتریال باشد، اما اگر میخواهید یک قمقمه با ظاهری لوکس و مقاوم داشته باشید که بتوان با آن آبجوش هم خورد و اینکه دمای آب را چه سرد و چه گرم حفظ کند ، میتوانید مدل های فلزی که دوجداره و سه جداره آن هم موجود است را خریداری نمایید.

نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که قمقمه را در حین دوچرخه سواری کجا قرار میدهید، داخل کوله، سبد ؟ اگر هیچ کدام از این موارد را در اختیار ندارید لازم است قمقمه های بست دار را خریداری کنید یا اگر همراه با آن بست قمقمه ارائه نشده است میتوانید انواع بست نگهدارنده قمقمه را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

آخرین نکته ای که برای خرید یک قمقمه خوب و کاربردی برای دوچرخه سواری لازم است به آن توجه داشته باشید این است که دارای مکانیزم داخلی یا به عبارتی پیستون برای نوشیدن آب باشد که هم بتوانید بدون نیاز به دخالت دست آب بنوشید و هم در صورت سر و ته شدن قمقمه آب بیرون نریزد.

با توجه به تمامی مواردی که در بالا به بررسی آنها پرداختیم دو مدل از بهترین و پرفروش ترین قمقمه های موجود در فروشگاه را در زیر آورده ایم که میتوانید برای خرید آن به صورت تک و عمده اقدام نمایید.

قمقمه دوچرخه طرح زفال

قمقمه دوچرخه زفال یک محصول فرانسوی با کیفیت عالی است که در بین دوچرخه سواران از محبوبیت بالایی برخوردار است که ممکن است قیمت اصل آن کمی گران باشد به همین دلیل ما به شما پیشنهاد میکنیم که قمقمه دوچرخه طرح زفال را به جای آن خریداری نمایید که یک محصول ایرانی است و در ساخت آن از مواد پلاستیکی درجه یک استفاده شده است.

حجم قمقمه دوچرخه طرح زفال برابر با 700 میلی لیتر است که برای تمامی افراد مناسب می باشد، این قمقمه در رنگ بندی های مختلفی عرضه شده است و همراه با آن بست نگهدارنده قمقمه به همراه پیچ و مهره مورد نیاز برای نصب آن می باشد.

به طور کلی این مدل قمقمه یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین قمقمه های موجود در بازار است که میتوانید همین حالا برای ثبت سفارش آن اقدام نمایید و جدول مشخصات آن در زیر آورده شده است.

رنگ زرد, صورتی, آبی, سبز, قرمز
جنس پلاستیک
اقلام همراه     بست
حجم 700 میلی لیتر
قمقمه دوچرخه طرح زفال
قمقمه دوچرخه طرح زفال

قمقمه دوچرخه sks

اگر به دنبال یک قمقمه حرفه ای برای دوچرخه سواری هستید که بر اساس آخرین استاندارد های اروپا ساخته شده باشد ما قمقمه دوچرخه اس کا اس مدل CAMELBAK  را به عنوان یکی از بهترین قمقمه های موجود در بازار به شما معرفی میکنیم.

این قمقمه با حجم 750 میلی لیتری که دارد جزو بهترین قمقمه های موجود در بازار است که ضد بو و آنتی باکتریال می باشد و مجهز به مکانیزم داخلی است.

این قمقمه 2 جداره است که میتواند آب را برای طولانی مدت خنک نگه دارد ، این محصول را میتوانید درون کوله دوچرخه قرار دهید و یا بر روی بست نگهدارنده قمقمه قرار دهید که در این صورت لازم است بست نگهدارنده قمقمه را به صورت جداگانه خریداری نمایید، جدول مشخصات این محصول در زیر آورده شده است.

رنگ سفید
جنس پلاستیک
سایرمشخصات    آنتی باکتریال, دوجداره, مطابق با استاندارد های اروپایی
قمقمه دوچرخه sks
قمقمه دوچرخه sks

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی بهترین ویژگی های یک قمقمه برای دوچرخه سواران پرداختیم و 2 مدل از بهترین آنها را که در فروشگاه رووبایک موجود می باشد خدمتتان معرفی کردیم در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر برای خرید قمقمه دوچرخه به صورت تک و عمده میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های مشخص شده در سایت ،در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت