ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

بهترین سبد دوچرخه | معرفی 2 مدل سبد دوچرخه با کیفیت

بازدید: 2,593 بازدید
بهترین سبد دوچرخه

نصب یک سبد بر روی دوچرخه برای افرادی که دوچرخه سواری جزو یکی از برنامه های روزانه شان است بسیار مفید خواهد بود چرا که با داشتن سبد دوچرخه میتوانند از دوچرخه سواری لذت بیشتری ببرند، در مقالات قبلی درباره انواع سبد ها و قیمت آنها به عنوان یکی از کاربردی ترین اکسسوری های دوچرخه صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گستره ای را شامل میشود، برای خرید بهترین سبد دوچرخه میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع سبد ها را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آن را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله سبد و کیف دوچرخه است که بهترین و با کیفیت ترین سبد های دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم 2 مدل از بهترین و با کیفیت ترین سبد های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود است را به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

نکات خرید بهترین سبد دوچرخه 

قبل از که به معرفی پرفروش ترین سبد های دوچرخه بپردازیم لازم است نکاتی را درباره خرید سبد دوچرخه بدانید تا بتوانید با صرف هزینه کمتر بهترین سبد را متناسب با نیاز خود و سایز ودوچرخه تان خریداری نمایید:

اولین نکته ای که جهت خرید سبد دوچرخه باید به آن توجه داشته باشید سایز دوچرخه تان است، اگر میخواهید در هنگام نصب سبد به مشکلی برنخورید و سبد به درستی بر روی دوچرخه تان قرار گیرد باید حتما سبدی خریداری کنید که با سایز دوچرخه تان همخوانی داشته باشد، تمامی سبد های موجود در فروشگاه رووبایک بر اساس ابعادی که دارند برای دوچرخه با سایز های مختلف طبقه بندی شده اند که کار شما را برای انتخاب و خرید راحت تر کرده است.

محل نصب سبد را مشخص کنید، میخواهید آن را بر روی قسمت جلویی دوچرخه نصب کنید و یا عقب دوچرخه؟ ، اکثر سبد های موجود در بازار برای نصب بر روی فرمان دوچرخه مناسب هستند اما اگر میخواهید آن را بر روی قسمت عقبی دوچرخه نصب کنید حتما باید سبد های مخصوص نصب روی عقب دوچرخه را خریداری نمایید.

آخرین نکته ای که برای خرید بهترین سبد باید به آن توجه داشته باشید این است که هدف شما از خرید سبد چیست، اگر میخواهید وسایل سبک و کم حجم را درون آن قرار دهید، یک سبد پلاستیکی ارزان برایتان مناسب خواهد بود اما اگر قصد دارید وسایل سنگین و یا حیوانات خانگی را با سبد دوچرخه تان حمل کنید بهتر است انواع فلزی و مقاوم آن را خریداری نماید.

در ادامه 2 مدل از بهترین سبد های دوچرخه را به شما معرفی خواهیم کرد که یکی از آنها قیمت ارزانی دارد و برای دوچرخه های بچه گانه مناسب می باشد و دیگری مقاومت بالایی دارد و از جنس فلز می باشد و میتوان آن را بر روی دوچرخه های بزرگسال نصب نمود.

نکات خرید بهترین سبد دوچرخه 
نکات خرید بهترین سبد دوچرخه

بهترین سبد برای دوچرخه بچه گانه

با توجه به کوچک بودن دوچرخه های بچه گانه ،سبد هایی که بر روی آن نصب میشود برای حمل وسایل کوچک و سبک مناسب است ، پش نیاز به صرف هزینه اضافی و خرید سبد های فلزی و مقاوم و گران قیمت برای دوچرخه های بچه گانه نیست، البته که سبد های فلزی هم برای دوچرخه بچه گانه موجود هستند اما پرفروش ترین سبد ها برای دوچرخه های بچه گانه سبد های پلاستیکی و فانتزی است.

آنچه که برای سبد های دوچرخه بچه گانه مورد توجه قرار میگیرد رنگ و جذابیت های ظاهری سبد است ، سبد 12 پلاستیکی مدل 01  یکی از بهترین و کاربردی ترین سبد های پلاستیکی برای دوچرخه های بچه گانه است و به دلیل رنگبندی های شادی که دارد مورد توجه کودکان قرار میگیرد و جذابیت خاصی به دوچرخه شان میدهد.

از ویژگی های این مدل سبد میتوان به بست های فلزی آن اشاره نمود که باعث میشود سبد با اطمینان بر روی فرمان دوچرخه نصب شود، سایر ویژگی های آن در جدول زیر آورده شده است، لازم به ذکر است که این محصول به صورت تکی و عمده با قیمت مناسب در فروشگاه رووبایک عرضه شده است :

رنگ زرد, سفید
جنس پلاستیک
نحوه اتصال بست, پیچی
ابعاد 15*21*15 سانتی متر
مناسب براي       دوچرخه سایز 12
اقلام همراه پیچ و بست
بهترین سبد برای دوچرخه بچه گانه
بهترین سبد برای دوچرخه بچه گانه

بهترین سبد برای دوچرخه بزرگسال 

سبد های دوچرخه ای که برای بزرگسالان مورد استفاده قرار میگیرد میتواند کاربرد های فراوانی داشته باشد از حمل خرید های روزمره گرفته تا حمل سگ و سایر حیوانات خانگی، به همین دلیل باید مقاومت بالایی داشته باشند تا بتوان لوازم سنگین را درون آنها قرار داد و به راحتی نشکنند.

پرفروش ترین سبد ها برای دوچرخه های سایز بزرگ سبد های فلزی هستند که سبد 26 بزرگ فلزی مدل A1 یکی از بهترین آنهاست ، این محصول با توجه به ابعادی که دارد بر روی تمامی دوچرخه های سایز 24 به بالا قابل نصب است.

ساختار فلزی این سبد یه صورت توری است به همین دلیل برای قرار دادن وسایل کوچک و بزرگ مناسب میباشد و همچنین میتوان از آن برای حمل حیوانات خانگی با دوچرخه هم استفاده کرد، جدول مشخصات این سبد دوچرخه فلزی در زیر آورده شده است :

رنگ مشکی
جنس فلزی
نحوه اتصال پیچی
مناسب براي      دوچرخه های سایز بزرگ
اقلام همراه بازو افزایش تحمل وزن, پیچ و بست

بهترین سبد برای دوچرخه بزرگسال 

خلاصه مطالب

در این مقاله بعد از بررسی نکات خرید سبد دوچرخه، 2 مدل از بهترین و پرفروش ترین آنها را به شما معرفی کردیم که علاوه بر کیفیت و زیبایی ظاهری از قیمت مناسبی برخوردار هستند، در صورتی که در زمینه خرید سبد دوچرخه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت