وارد شوید ثبت نام

بهترین رکاب دوچرخه | معرفی 5 پدال با کیفیت برای دوچرخه

بازدید: 2,456 بازدید
بهترین رکاب دوچرخه

تا به اینجا با انواع رکاب دوچرخه آشنا شدیم و رنج قیمتی آنها را در مقاله ای جداگانه بررسی کردیم اما برای خرید یک رکاب خوب متناسب با بودجه و سبک دوچرخه سواری هر کس ممکن است کار دشواری باشد چرا که تنوع رکاب های موجود در بازار بسیار زیاد است، در این مقاله قصد داریم بهترین رکاب دوچرخه را برای افرادی که قصد خرید و یا تعویض پدال هایشان را دارند مورد بررسی قرار دهیم.

قبل از آن که 5 مدل از بهترین رکاب های موجود در رووبایک را به شما معرفی کنیم، قصد داریم ویژگی های یک رکاب خوب را به شما بگوییم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین رکاب دوچرخه 

یک رکاب خوب باید به گونه ای باشد دوچرخه سوار به راحتی بتواند از آن استفاده کند و کمترین فشار را به مفاصل و عضله های درگیر وارد کند، در عین حال باید تمامی انرژیی که از طرف پای دوچرخه سوار به پدال وارد میشود را به طبق قامه و سیستم حرکتی دوچرخه انتفال دهد و کمترین هدر رفت انژی را داشته باشد.

یک پدال خوب باید متناسب با سبک دوچرخه سواری افراد باشد به همین دلیل انواع پدال ها برای دوچرخه سواری شهری، دوچرخه سوای مسابقه ای و دوچرخه ثابت در بازار موجود می باشد که باید در هنگام خرید به آنها توجه کنیم.

سایز رکاب دوچرخه باید متناسب با سایز دوچرخه یاشد، دوچرخه های 12،16 و 20 که معمولا برای کودکان مناسب می باشند دارای پدال های کوچکتری هستند و برای قرار گیری پای کودکان مناسب میباشد اما دوچرخه های سایز 24 به بالا باید از پدال های مختص خود استفاده کنند که سایزشان نسبت به مدل های بچه گانه بزرگتر می باشد.

جنس رکاب یکی از کلیدی ترین فاکتور ها در انتخاب بهترین رکاب دوچرخه است، که معمولا رکاب ها یه صورت فلزی و پلاستیکی موجود می باشند .

رکاب های پلاستیکی از نظر قیمت مناسب تر هستند اما ممکن است بر اثر ضربه بشکنند، پس اگر به دنبال یک رکاب خوب و مقاوم هستید بهتر است از رکاب های فلزی و آلومینیومی استفاده کنید که مقاومت بیشتری هم دارند.

در ادامه با ما همراه باشید تا 5 مدل از بهترین رکاب های موجود در فروشگاه را با هم بررسی کنیم، البته لازم به ذکر است که فروشگاه رووبایک مدلهای زیادی از رکاب دوچرخه را موجود دارد که برای مشاهده تمامی مدل های رکاب دوچرخه میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین رکاب دوچرخه 
ویژگی های بهترین رکاب دوچرخه

معرفی بهترین پدال های دوچرخه موجود در فروشگاه 

بهترین رکاب بلبرینگی

پیش تر رکاب های بلبرینگی را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که این مدل رکاب ها دارای ساچمه یا همان بلبرینگ داخلی هستند  که رکاب زدن را ساده تر، نرم تر و لذت بخش تر کرده است.

رکاب دوچرخه 26 ساچمه دار مدل 650 به عنوان یکی از بهترین پدال های بلبرینگی است که با قیمت مناسب به صورت تکی و عمده عرضه شده است.

جدول مشخصات این رکاب در زیر آورده شده است، برای مشاهده قیمت و جزییات بیشتر از آ تنها کافیست بر روی نام محصول کلیک کنید.

رنگ مشکی
جنس پلاستیک
مناسب براي دوچرخه های سایز بزرگ
سایرمشخصات     دارای شبرنگ, عاج دار
بهترین رکاب بلبرینگی
بهترین رکاب بلبرینگی

بهترین رکاب بچه گانه 

از آنجایی که ممکن است کودکان بیشتر از بزرگسالان با دوچرخه زمین بخورند احتمال شکسته شدن و خراب شدن پدال هایشان بیشتر است پس بهتر است یک رکاب با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب خریداری کنند که کمترین آسیب را ببیند و طول عمر بالایی داشته باشد.

رکاب دوچرخه بچگانه مدل 02 یک رکاب دوچرخه در ابعاد  10*6*2 سانتی متری است که به صورت اختصاصی برای کودکان طراحی شده است و بر روی دوچرخه های سایز 12 تا 20 قابل نصب می باشد و همچنین دارای 3 رنگ بندی جذاب است.

مشخصات این مدل رکاب که یکی از بهترین رکاب های بچه گانه است در زیر آورده شده است و برای مشاهده اطلاعات بیشتر و قیمت میتوانید بر روی نام محصول کلیک کنید.

رنگ آبی, قرمز, مشکی
ابعاد 10*6*2 سانتی متر
جنس پلاستیک نشکن
مناسب براي دوچرخه سایز 12, دوچرخه سایز 16, دوچرخه سایز 20
سایرمشخصات     دارای شبرنگ
بهترین رکاب بچه گانه 
بهترین رکاب بچه گانه

بهترین رکاب با رویه ژله ای 

یکی از ویژگی های بهترین رکاب دوچرخه این است که دارای عاج باشد تا پای دوچرخه سوار در حین رکاب زدن سر نخورد ، عاج های معمولی که از جنس پلاستیک هستند ممکن است کمی سفت و آزار دهنده باشد که برای همین برخی از رکاب ها با رویه های ژله ای طراحی و ساخته شده اند که به دلیل اصطحکاک بیشتر و عاج های نرمی که دارد رکاب زدن را ساده تر کرده است.

رکاب دوچرخه مدل JD19 یکی از بهترین رکاب های ژله ای با طراحی منحصر به فرد است که مشخصات کلی آن را میتوانید در جدول زیر مشاهده کرده و برای اطلاع از قیمت آن تنها کافیست بر روی نام محصول کلیک کنید.

رنگ مشکی طوسی
جنس پلاستیک
مناسب براي دوچرخه های سایز 20 ، 24 و 26
سایرمشخصات     دارای بلبرینگ, دارای شبرنگ
بهترین رکاب با رویه ژله ای 
بهترین رکاب با رویه ژله ای

بهترین رکاب آلومینیومی 

پدال های آلومینیومی برای تمامی دوچرخه های سایز بزرگ مناسب میباشد و با توجه به وزن پایین و مقاومت بالایی که دارد جزو بهترین رکاب های موجود در بازار هستند.

انواع پدال های دوچرخه آلومینیومی در فروشگاه رووبایک به صورت عمده و تک موجود می باشد اما رکاب دوچرخه آلومینیومی مدل G9 یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین رکاب های فلزی است که خرید آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

بهترین رکاب آلومینیومی 
بهترین رکاب آلومینیومی

بهترین رکاب دوچرخه ثابت

استفاده از رکاب دوچرخه خوب و با کیفیت برای دوچرخه ثابت میتواند لذت ورزش و چربی سوزی را برایتان چند برابر کند و علاوه بر آن از درد کمر و مفاصل پا جلوگیری میکند .

رکاب دوچرخه ثابت مدل S1 بهترین پدال برای دوچرخه های ثابت است خرید آن برای تمامی افرادی که از دوچرخه های ثابت استفاده میکنند پیشنهاد میشود، این محصول یک پکیج کامل برای دوچرخه ثابت است و دارای بند هایی برای فیکس شدن پا است ، جدول مشخصات این محصول در زیر آورده شده است.

رنگ مشکی
جنس پلاستیک فشرده
نحوه اتصال پیچی
قابلیت تنظیم اندازه     دارد
سایرمشخصات دارای بلبرینگ داخلی, دارای بند فیکس
بهترین رکاب دوچرخه ثابت
بهترین رکاب دوچرخه ثابت

خلاصه مطالب

در این مقاله 5 مدل از بهترین رکاب های دوچرخه را برای افرادی که قصد خرید پدال و رکاب برای دوچرخه شان را دارند، معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، فروشگاه رووبایک به عنوان بزرگترین فروشگاه دوچرخه و لوازم دوچرخه در گمرک تهران میتوانید بیشترین تنوع را برای انواع لوازم مربوط به دوچرخه برایتان فراهم آورد که در صورت اطلاع و آشنایی بیشتر با سایر محصولات و قیمت رکاب دوچرخه برای خرید تکی و عمده، میتوانید با ما از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین رکاب دوچرخه | معرفی 5 پدال با کیفیت برای دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت