ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

بهترین جک دوچرخه | معرفی 5 مدل جک با کیفیت

بازدید: 2,759 بازدید
بهترین جک دوچرخه

در مقالات قبلی انواع جک های دوچرخه را به همراه قیمت آنها خدمتتان معرفی کردیم و در این مقاله قصد داریم به معرفی چند مدل از بهترین جک های دوچرخه بپردازیم اما قبل از آنکه به سراغ معرفی بهترین جک دوچرخه برویم لازم است تا شما را با ویژگی های یک جک خوب آشنا کنیم.

لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت به صورت تکی و عمده قابل فروش هستند و برای مشاهده سایر مدل های جک دوچرخه میتوانید از صفحه مربوط به آن دیدن کنید.

ویژگی های بهترین جک دوچرخه

جک دوچرخه یک قطعه ساده اما کاربردی در تمامی دوچرخه ها است که وجود آنها جهت پارک کردن دوچرخه لازم و ضروری است، برای انتخاب بهترین جک باید به سایز و نوع تنه دوچرخه خود توجه داشته باشید.

در مورد سایز دوچرخه : انواع جک ها بر اساس سایز دوچرخه از 12 تا 29 در بازار موجود هستند که تفاوت آنها در طول میله ی جک است و برخی از مدل های جک که اخیرا وارد بازار شده اند دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند و میتوان از آنها برای هر سایز دوچرخه ای استفاده کرد.

بر روی تنه دوچرخه سوراخ هایی جهت نصب جک در نظر گرفته میشود که برخی از آنها در قیمت وسط تنه و برخی در قسمت عقب تنه هستند و باید در هنگام خرید جک به این مورد توجه لازم را داشته باشید.

معرفی بهترین جک برای انواع دوچرخه 

بهترین جک برای نصب در وسط دوچرخه 

برای تنه های دوچرخه ای که سوراخ مربوط به جکشان در وسط قرار دارد لازم است از جک وسط استفاده کنید که به راحتی و تنها با یک پیچ به تنه متصل میگردد، جک وسط دوچرخه اوکی مدل A1 یکی از بهترین جک های وسط است که با توجه به قابلیت تنظیم اندازه ای که دارد برای دوچرخه با سایز های مختلف مناسب می باشد و توسط برند محبوب اوکی تولید شده است و مشخصات آن را میتوانید در جدول زیر ملاحظه کنید.

رنگ مشکی
ابعاد 15 سانتی متر
جنس آلومینیوم
قابلیت تنظیم اندازه دارد
تنظیم اندازه به صورت    پیچی
وزن 300 گرم
نحوه اتصال پیچی
سایرمشخصات دارای قفل داخلی, قابل تنظیم در طول های15 تا 28 سانتی متر
بهترین جک برای نصب در وسط دوچرخه 
بهترین جک برای نصب در وسط دوچرخه

بهترین جک با قابلیت تغییر سایز

جک هایی که قابلیت تغییر سایز دارند از جمله کاربردی ترین و بهترین جک هایی هستند که برای تمامی دوچرخه ها با هر سایزی مناسب می باشند و جهت نصب روی قسمت عقبی دوچرخه طراحی شده اند، جک دوچرخه تنظیمی مدل FX60  یکی از بهترین جک های دوچرخه با قابلیت تغییر سایز است که البته میتوان از آن برای دوچرخه های سایز 20 تا 26 استفاده کرد.

 

رنگ مشکی
جنس فلزی
قابلیت تنظیم اندازه دارد
تنظیم اندازه به صورت     دکمه ای
مناسب براي دوچرخه سایز 20 تا 26
نحوه اتصال بست
سایرمشخصات دارای بست اتصال به بدنه, دارای پد محافظ
بهترین جک با قابلیت تغییر سایز
بهترین جک با قابلیت تغییر سایز

بهترین جک برای نصب بر روی دوشاخ عقب دوچرخه

رایج ترین قسمت برای نصب جک بر روی دوچرخه ، دوشاخ عقب دوچرخه است که معمولا جک ها به واسطه 2 عدد پیچ بر روی دوشاخ عقب نصب میشوند .

یکی از بهترین جک هایی که برای نصب بر روی شاخ عقب دوچرخه مناسب می باشد جک دوچرخه بست دار سایز 26 که به صورت اختصاصی برای دوچرخه های سایز 26 طراحی شده است و مشخصات آن در جدول زیر آورده شده است.

جنس فلزی
نحوه اتصال پیچی
مناسب براي    دوچرخه سایز 26
بهترین جک برای نصب بر روی دوشاخ عقب دوچرخه
بهترین جک برای نصب بر روی دوشاخ عقب دوچرخه

بهترین جک برای دوچرخه های بچه گانه 

جک ضامندار دوچرخه سایز 16  از بهترین جک هایست که برای دوچرخه های بچه گانه سایز 16 مناسب می باشد، این محصول برای سایز های 12 و 20 هم در فروشگاه موجود است.

برای نصب جک بر روی دوچرخه های بچه گانه لازم است کمکی های آن را باز کنید و جک را به جای آنها ببندید.

رنگ مشکی
جنس فلزی
مناسب براي دوچرخه سایز 16
سایرمشخصات     ضامن دار
نحوه اتصال پیچی
بهترین جک برای دوچرخه های بچه گانه

بهترین جک برای دوچرخه بزگسال

جک وسط دوچرخه مدل U1 یک جک کاربردی برای دوچرخه های سایز 20 به بالا است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و در قسمت میانی دوچرخه به کمک پیچ وصل میگردد.

رنگ مشکی
جنس فلزی
مناسب براي دوچرخه سایز 20, دوچرخه سایز 24, دوچرخه سایز 26, دوچرخه سایز 27.5
سایرمشخصات      کشویی
نحوه اتصال پیچی
بهترین جک برای دوچرخه بزگسال
بهترین جک برای دوچرخه بزگسال

خلاصه مطالب

در این مقاله 5 مدل از بهترین و پرفروش ترین جک های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود هستند و به صورت تکی و عمده عرضه میشوند به شما معرفی کردیم، برای اطلاعات بیشتر و خرید محصولات میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت