وارد شوید ثبت نام

بهترین توپی دوچرخه | معرفی 3 مدل توپی دوچرخه با کیفیت

بازدید: 5,223 بازدید
بهترین توپی دوچرخه

توپی دوچرخه از مهمترین قطعات دوچرخه است که درست در مرکز چرخ ها قرار میگرند و از جمله اقلام مصرفی دوچرخه محسوب میشوند و به همین دلیل همواره برای خرید آن باید به دنبال بهترین توپی دوچرخه باشید که همم طول عمر بیشتری داشته باشد و هم به راحتی بتوان آن را عوض کرد و همچنین متناسب با نوع و سایز دوچرخه تان باشد، با توجه به تنوع و گوناگونی انواع توپی ها شاید انتخاب یک توپی عالی برای دوچرخه کار سختی باشد اما در این مقاله ما به شما معیار های انتخاب یک توپی خوب برای دوچرخه را خواهیم گفت و چند مدل از بهترین آنها را که هم کیفیت مناسبی دارد  هم قیمت معقولی دارد را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده بهترین مدل های توپی عقب و جلو دوچرخه است که میتوانید بهترین آنها را برای انواع دوچرخه های ساده ، دنده ای و دیسکی خریداری نمایید و همچنین اگر در زمینه تعمیرات انواع دوچرخه فعالیت دارید و با فروشگاه لوازم دوچرخه دارید میتوانید مدل های مختلف توپی دوچرخه را از بهترین برند ها از فروشگاه رووبایک به صورت عمده خریداری نمایید، لازم به ذکر است که رووبایک انواع توپی دوچرخه را به صورت تکی و عمده برایتان فراهم کرده است که برای خرید آنها میتوانید به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا چند مدل از بهترین توپی های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود هستند را به شما معرفی کنیم.

بهترین توپی دوچرخه | معرفی 3 مدل توپی دوچرخه با کیفیت
بهترین توپی دوچرخه | معرفی 3 مدل توپی دوچرخه با کیفیت

نکات انتخاب بهترین توپی دوچرخه 

قبل از آنکه به سراغ معرفی بهترین مدل های توپی دوچرخه برویم لازم است به شما بگوییم که بهترین توپی باید بر اساس دوچرخه شما که چه سایزی دارد، نوع سیستم ترمز آن چیست و همچنین دنده ای است یا ساده انتخاب شود.

سایز دوچرخه ممکن است از 12 تا 29 باشد که برای تمامی آنها توپی موجود است از توپی های 16 سوراخ گرفته تا توپی های 36 سوراخ که هر کدام به ترتیب برای دوچرخه های 12 تا 26 به بالا مناسب می باشند.

سیستم ترمز ممکن است لقمه ای و یا دیسکی باشد که توپی این دو مدل کاملا با هم فرق دارد و در توپی هایی که برای دوچرخه های دیسکی مورد استفاده قرار میگیرد باید به گونه ای باشد که بتوان دیسک ترمز یا همان روتور ترمز را روی آن نصب نمود.

و آخرین نکته برای خرید بهترین توپی دوچرخه این است که توپی چرخ عقب با توپی چرخ جلو دوچرخه فرق دارد معمولا توپی های جلو به نسبت توپی های عقب کوچک تر هستند زیرا بر روی توپی عقب خودرو دوچرخه نصب میشود، که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.

در ادامه این مقاله 3 مدل از بهترین توپی های دوچرخه را که برای مدل های مختلف دوچرخه مناسب هستند را با هم بررسی خواهیم کرد علاوه بر آن تمامی مدل های توپی و پره و طوقه دوچرخه را میتوانید با کلیک بر روی آن مشاهده نمایید.

"نکات

بهترین توپی برای دوچرخه های بچه گانه 

توپی که برای دوچرخه های بچه گانه مورد استفاده قرار میگیرد معمولا از جمله ساده ترین نوع توپی ها هستند زیرا این مدل دوچرخه ها که معمولا سایزشان 12 ، 16 و 20 است از سیستم ترمز لقمه ای استفاده میکنند و فاقد دنده هستند.

انواع توپی های 16 سوراخ ، 28 سوراخ و 20 سوراخ برای دوچرخه های بچه گانه مناسب هستند که لیستی از بهترین آنها در زیر آورده شده است.

این دو مدل از بهترین توپی های دوچرخه برای سایز 12 هستند:

توپ 16 سوراخ عقب دوچرخه 

توپ 16 سوراخ جلو دوچرخه

این دو مدل از بهترین توپی های دوچرخه برای سایز 16 هستند:

توپ 20 سوراخ عقب

توپ 20 سوراخ جلو

این دو مدل از بهترین توپی های دوچرخه برای سایز 20 هستند:

توپ 28 سوراخ عقب

توپ 28 سوراخ جلو دوچرخه 

 

"<yoastmark

بهترین توپی برای دوچرخه های دیسکی  

سیستم ترمز دیسکی امروزه از محبوب ترین سیستم های ترمز دوچرخه تلقی میشود که افراد زیادی تمایل دارند از این نوع ترمز استفاده کنند ، توپی این نوع دوچرخه ها با سایر دوچرخه ها فرق دارند و به دو دسته کلی تقسیم بندی میشوند.

برخی از آنها به صورت توپی های رزوه دار یا 2 سر رزوه (برای توپی عقب) هستند که دیسک ترمز دوچرخه به کمک یک رابط روی آنها وصل میشود و برخی دیگر دارای سوراخ های مخصوص جهت نصب دیسک ترمز به صورت مستقیم هستند.

اگر دوچرخه شما دارای سیستم ترمز دیسکی است و یا ساده است و میخواهید سیستم ترمز آن را ارتقا دهید میتوانید انواع توپی های دیسکی را خریداری کرده و بر روی دوچرخه خود نصب نمایید.

توپ 36 سوراخ جلو دیسکی یکی از بهترین توپی های دوچرخه برای دوچرخه های دیسکی است و از نوع دو سر رزوه می باشد که یک طرف آن خودرو و طرف دیگر روتور ترمز دیسکی قرار میگیرد و برای دوچرخه های سایز بزرگ مناسب می باشد.

"<yoastmark

بهترین توپی ضامن دار برای دوچرخه

توپی های ضامن دار نسل جدید توپی های دوچرخه هستند و با توجه به نصب آسانی که دارند از جمله بهترین توپی های دوچرخه محسوب میشوند و تفاوت آنها با توپی های معمولی در نحوه اتصالشان است که به کمک بالا و پایین کردن ضامنشان انجام میشود و به همین دلیل است که به آنها توپی ضامن دار گفته میشود.

توپ 36 سوراخ عقب و جلو بلبرینگی دیسکی ضامندار شانفنگ مدل S36 یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین توپی های دوچرخه است که به صورت یک ست کامل برای عقب و جلو دوچرخه عرضه شده و از مزیت های آن به نصب آسان، سرویس ساده تر و روان تر حرکت کردن دوچرخه میتوان اشاره نمود و همچنین بر روی تمامی دوچرخه های سایز بزرگ از 24 به بالا قابل نصب است.

اگر به دنبال بهترین توپی دوچرخه هستید در حالی که قیمت آن برایتان مهم نیست و میخواهید یک توپی عالی برای دوچرخه خود خریداری نمایید، ما این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم که با یک قیمت استثننایی در اختیارتان قرار میگیرد.

بهترین توپی ضامن دار برای دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی معیار های مهم در هنگام خرید بهترین توپی دوچرخه پرداختیم و چند مدل از بهترین توپی ها را برای انواع دوچرخه بچه گانه، بزرگسال و دوچرخه های دیسکی به شما معرفی کردیم که امیداوریم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد، اگر برای خرید هر کدام از انواع توپی های دوچرخه سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید میتوانید با فروشگاه رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید تا شما را برای خرید بهترین توپی دوچرخه راهنمایی کنند و همچنین برای اطلاع از قیمت توپی دوچرخه  به صورت تک و عمده میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین توپی دوچرخه | معرفی 3 مدل توپی دوچرخه با کیفیت”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت