ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

آشنایی با انواع صندلی دوچرخه کودک | لیست قیمت صندلی دوچرخه کودک

بازدید: 3,372 بازدید
آشنایی با انواع صندلی کودک دوچرخه | لیست قیمت بهترین صندلی دوچرخه کودک

برای آنکه بتوانید کودکان را همراه به خود به دوچرخه سواری ببرید، راه های زیادی وجود دارد اما ما در این مقاله قصد دارید تا با معرفی انواع صندلی دوچرخه کودک ، بهترین و ایمن ترین راه برای سوار کردن کودکان بر روی دوچرخه را به شما بگوییم.

اگر قصد دارید کودک دلبتدتان را همراه با خود به دوچرخه سواری ببرید اما نمیدانید چگونه این کار را انجام دهید با ما در ادامه همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین و کاربردی ترین لوازم دوچرخه آشنا کنیم .

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع تجهیزات جانبی دوچرخه به روز و مدرن از جمله صندلی دوچرخه کودک است که میتوانید به صورت تک و عمده از آن خرید نمایید .

صندلی دوچرخه برای کودک

بهترین صندلی دوچرخه برای کودک

با توجه به تنوع بالایی که در مدل های مختلف زین دوچرخه و صندلی های دوچرخه کودک در بازار وجود دارد، پیدا کردن بهترین صندلی دوچرخه حمل کودک که هم مناسب کودک و هم مناسب دوچرخه و همچنین مناسب با سبک سواری شما باشد می تواند یک چالش باشد.

در حالی که پیدا کردن صندلی دوچرخه ای که همه این شرایط را برآورده کند دشوار است، اگر با ما تا انتها این مقاله همراه باشید به شما خواهیم گفت که بهترین صندلی دوچرخه برای کودک کدام خواهد بود.

بهترین صندلی دوچرخه برای کودک
بهترین صندلی دوچرخه برای کودک

انواع صندلی دوچرخه کودک

به طور کلی صندلی هایی که برای نشستن کودکان بر روی دوچرخه طراحی شده اند با توجه به محل قرار گیری شان به دو دسته تقسیم میشوند:

  1. صندلی کودک برای عقب دوچرخه
  2. صندلی کودک برای جلو دوچرخه

صندلی عقب دوچرخه کودک

صندلی های عقب برای کودکان 1 تا 5 سال مناسب است و پرطرفدارترین نوع صندلی دوچرخه کودک در بازار است. معمولا صندلی‌های عقب بزرگ‌تر و پهن تر از صندلی‌های جلو هستند و آپشن های بیشتری برای راحتی کودک دارند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قابلیت خوابیدن

کمربند ایمنی

جای پا بست دار

پشتی

صندلی های عقب می توانند روی قاب دوچرخه نصب شوند و هیچ مشکلی از این لحاظ که جلو دید شما را بگیرند وجود ندارد و با توجه به این که دارای کمربند ایمنی مطمنی هستند، خیالتان راحت است که آسیبی به کودک نمیرسد.

صندلی عقب دوچرخه کودک
صندلی عقب دوچرخه کودک

صندلی جلو دوچرخه کودک

صندلی های جلو، نسبت به صندلی های عقب کوچک تر بوده و آپشن های کمتری دارند ، این نوع صندلی ها برای برای سنین 1 سال تا حدود 3 سال مناسب هستند.

در این نوع از صندلی های دوچرخه کودک ، کودک بین بازوهای بزرگسالان قرار میگیرند و از این طریق میتوان از آنها محافطت نمود.

باید توجه داشت که این صندلی ها ممکن است فاقد پشتی جهت تکیه دادن کودک باشد (البته برخی از مدل ها پشتی دارند) به همین دلیل برای کودکانی که هنوز توانایی نشستن ندارند بهتر است از صندلی های عقب استفاده نمایید .

کودکان بر روی صندلی های جلو آزادی عمل بیشتری دارند و همچنین میتوانند مسیر را از قسمت جلو بهتر ببینند به همین دلیل این مدل صندلی ها برای کودکان محبوب تر می باشد.

نکته ای که در مورد صندلی دوچرخه کودک جلو باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قد فرزند شما بلند است ممکن است جلو دید شما را بگیرد.

صندلی جلو دوچرخه کودک

لیست قیمت صندلی دوچرخه کودک

همانطور که گفته شد صندلی های دوچرخه کودک تنوع زیادی دارند اما ما در این جا دو مدل از پرفروش ترین آنها را که در فروشگاه رووبایک موجود است را معرفی خواهیم کرد.

پایه صندلی جلو دوچرخه حمل کودک مدل KID1

این محصول یک وسیله مناسب برای دوچرخه سواری به همراه کودکان است و از جنس فلز ساخته شده و بسیار مقاوم  است و بر روی قسمت جلویی دوچرخه قرار میگیرد و یک زین روی آن قرار داده میشود که کودک میتواند به راحتی روی آن نشسته و از دوچرخه سواری همراه با شما لذت ببرد .

قرارگیری این صندلی جلو شما این امکان را میدهد که تسلط و دید کافی بر روی کودک دلبندتان داشته باشد و نگرانی از بابت افتادن آن وجود نداشته باشد همچنین بازو های شما برای کودک به عنوان تکیه گاه خواهد بود.

این صندلی بر روی تنه دوچرخه نصب میشود و نحوه اتصال آن بسیار ساده است و همچنین همراه با محصول یک بروشور قرار دارد که نحوه نصب و استفاد از آن را با جزییات توضیح داده است .

پایه صندلی جلو دوچرخه حمل کودک مدل KID1 مناسب برای کودکان 3 تا 4 سال می باشد که برای مشاهده جزییات آن + قیمت میتوانید روی آن کلیک کنید.

طول این محصول از محل قرارگیری زین تا محل قرار گیری پاها 34 سانتی متر می باشد و بسیار جمع و جور می باشد به گونه ای که هیچگونه مزاحمتی برای دوچرخه سوار نخواهد داشت.

صندلی جلو دوچرخه کودک
صندلی جلو دوچرخه کودک

صندلی دوچرخه کودک مدل Q8

صندلی دوچرخه کودک مدل Q8 برای حمل کودکان بین سنین ۱ تا ۵ سال تا وزن 22 کیلوگرم در قسمت عقبی دوچرخه مناسب است.

با توجه به طراحی هوشمندانه این صندلی کودک احساس امنیت بیشتری کرده و دید بهتر و هیجان بالاتری را تجربه خواهد کرد، علاوه بر آن خیال والدین از این بابت که آسیبی به کودک نمیرسد راحت است.

کمربند سه ضامنه این صندلی موجب شده تا کودک به هیچ عنوان نتواند قفل کمربند را بدون کمک والدین باز نماید.

جای پای صندلی کودک قابل تنظیم بوده و دارای فیکس پا میباشد همچنین محل نشستن کودک مناسب و راحت برای مسافت‌های طولانی طراحی شده است ، برای مشاهده جزییات بیشتر از صندلی دوچرخه کودک مدل Q8 به همراه قیمت آن بر روی آن کلیک کنید.

صندلی دوچرخه کودک مدل Q8

نتیجه گیری انواع صندلی دوچرخه کودک

در این مقاله به بررسی انواع مختلف صندلی های دوچرخه که برای حمل کودکان مورد استفاده قرار میگیرد، پرداختیم و دو مدل از بهترین آنها را که در فروشگاه رووبایک موجود بود را معرفی کردیم تا اگر قصد خرید این محصول جالب و کاربردی را دارید، به راحتی و از طریق سایت سفارشتان را ثبت نمایید .

همچنین اگر درباره خرید صندلی دوچرخه کودک و یا قیمت صندلی کودک دوچرخه سوال یا ابهامی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهتر راهنمایی کنیم.

لازم است بدانید که فروشگاه رووبایک به عنوان برترین فروشگاه لوازم دوچرخه در کشور است که به تمامی نقاط ایران ارسال دارد.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “آشنایی با انواع صندلی دوچرخه کودک | لیست قیمت صندلی دوچرخه کودک”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت