وارد شوید ثبت نام

آشنایی با چراغ دوچرخه پلیسی | خرید چراغ پلیسی دوچرخه

بازدید: 4,025 بازدید
چراغ دوچرخه پلیسی

چراغ دوچرخه پلیسی یکی از جمله چراغ دوچرخه های پرفروش است که بیشتر برای نصب روی قسمت عقبی دوچرخه مورد استفاده قرار میگیرد و طراحی آن بسیار خاص است برای آشنایی با چراغ پلیسی دوچرخه و همچنین خرید چراغ پلیسی برای دوچرخه تان میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک اقدام نمایید.

در طراحی این مدل چراغ ها برای آنکه مشابه چراغ پلیس باشد از دو رنگ نور قرمز و آبی در آنها استفاده شده است که این چراغ ها به چند حالت مختلف از جمله ثابت و چشمک زن روشن میشوند.

با توجه به محبوبیت چراغ های پلیسی برای دوچرخه تصمیم داریم در این مقاله به بررسی تخصصی انواع چراغ های پلیسی برای دوچرخه بپردازیم .

اگر شما نیز قصد خرید این مدل چراغ ها را برای دوچرخه تان دارید، پیشنهاد میکنیم با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

فروشگاه رووبایک اولین فروشگاه اینترنتی در کشور است که انواع چراغ  های دوچرخه را از جمله چراغ دوچرخه پلیسی را به صورت تک و عمده به فروش میرساند.

منبع تغذیه چراغ پلیسی دوچرخه 

منبع تغذیه چراغ های پلیسی معمولا به صورت باتری خور و یا شارژی است که امروزه انواع چراغ دوچرخه شارژی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

مدل های چراغ پلیسی باتری خور توسط 2 الی 3 باتری نیم قلمی تغذیه میشوند و مدل های شارژی از یک باتری داخلی لیتومی بهره مند هستند که توسط یک کابل usb از برق شهر تغذیه میکند و شارژ میشود.

آشنایی با چراغ دوچرخه پلیسی | خرید چراغ پلیسی دوچرخه

نصب چراغ پلیسی بر روی دوچرخه 

همانطور که گفته شد چراغ های پلیسی بیشتر برای عقب دوچرخه هستند و بر روی لوله زین و یا میل عقبی دوچرخه نصب میشوند، نحوه نصب چراغ ها بسیار ساده است و توسط بست های پلاستیکی بر روی دوچرخه نصب میشود.

برخی از مدل های چراغ پلیسی که معمولا چراغ های پلیسی زنگ دار هستند را بهتر است بر روی فرمان یعنی همان قسمت جلویی دوچرخه نصب کرد چراکه برای فشار دادن دکمه مربوط به زنگ آن دسترسی روی فرمان ساده تر می باشد.

لازم به ذکر است که نور تولید شده توسط چراغ های پلیسی جنبه روشنایی ندارد و بیشتر برای زیبایی و هشدار دادن به اطرافیان مورد استفاده قرار میگیرد بنابراین بهترین مکان برای نصب چراغ پلیسی همان قسمت عقب دوچرخه است.

چراغ پلیسی صدا دار 

چراغ پلیسی صدا دار که ممکن است آن را با نام بوق پلیسی دوچرخه هم بشناسید به عنوان یک وسیله هشدار دهنده برای دوچرخه ها مورد استفاده قرار میگیرد و دارای یک دکمه است که جهت به صدا در آوردن بوق مورد استفاده قرار میگیرد.

چراغ پلیسی صدا دار 
چراغ پلیسی صدا دار

قیمت چراغ دوچرخه پلیسی 

قیمت انواع چراغ دوچرخه های پلیسی برای مدل های مختلف آن متفاوت است و با توجه به این که قصد خرید انواع شارژی، باتری خور و یا صدا دار آن را دارید، قیمت آن متغیر است.

در فروشگاه رووبایک دو مدل از پرفروش ترین چراغ های دوچرخه پلیسی موجود هستند که میتوانید از طریق لینک زیر مشخصات و قیمت آنها را مشاهده نمایید.

مشاهده مشخصات و قیمت چراغ عقب دوچرخه شارژی مدل POL1

مشاهده مشخصات و قیمت چراغ دوچرخه پلیسی مدل POL2

خرید چراغ پلیسی برای دوچرخه 

جهت خرید چراغ پلیسی برای دوچرخه از فروشگاه رووبایک میتوانید به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایید که پیشنهاد ما برای خرید آسان تر روش غیر حضوری و اینترنتی می باشد.

روش خرید اینترنتی چراغ دوچرخه پلیسی به صورت اینترنتی در فروشگاه رووبایک بسیار ساده است و تنها با یک کلیک میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید تنها کافیست عبارت “چراغ پلیسی” را در قسمت سرچ سایت وارد نمایید تا تمامی مدل های چراغ پلیسی را مشاهده نمایید و مطابق با سلیقه و بودجه تان هر کدام را خریدرای نمایید.

خرید چراغ پلیسی برای دوچرخه 
خرید چراغ پلیسی برای دوچرخه

نتیجه گیری چراغ دوچرخه پلیسی

در این مقاله به بررسی تخصصی چراغ دوچرخه طرح پلیسی پرداختیم، اگر شما نیز قصد خرید چراغ دوچرخه پلیسی برای دوچرخه تان را دارید میتوانید از  طریق لینک های معرفی شده در این مقاله آنها را مشاهده و خریداری نمایید.

همچنین اگر میخواهید انواع چراغ پلیسی یا سایر مدل های چراغ دوچرخه از جمله چراغ دوچرخه راهنمادار، چراغ دوچرخه لیزری را به صورت عمده و با قیمت همکاری خرید نمایید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “آشنایی با چراغ دوچرخه پلیسی | خرید چراغ پلیسی دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت