ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه | نگهدارنده دوچرخه ارزان

بازدید: 3,147 بازدید
قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه

‌در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف نگهدارنده های دوچرخه پرداختیم و دانستیم که هر کدام از استند ها و نگهدارنده های دوچرخه بر اساس محل نصب ، جنس و محل قرار گیری دوچرخه روی آنها و همچنین تعداد دوچرخه هایی که میتوان روی آنها قرار داد با هم دیگر تفاوت دارند مدل های مختلفی از آن در بازار لوازم ‌دوچرخه موجود می باشد که میتوانید متناسب با فضایی که برای قرار دادن دوچرخه در اختیار دارید و همچنین بودجه ای که برای خرید نگهدارنده دوچرخه در نظر گرفته اید، یک استند خوب و عالی برای قرار دادن دوچرخه تان بر روی آن انتخاب کنید ، با توجه به تنوع مدل های استند ها ی دوچرخه ، قیمت ‌نگهدارنده دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع نگهدارنده دوچرخه متناسب با مشخصه هایی که دارند با هم دیگر فرق میکند که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از نگهدارنده ها خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین نگهدارنده های ‌دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه | نگهدارنده دوچرخه ارزان
قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه | نگهدارنده دوچرخه ارزان

قیمت خرید عمده نگهدارنده ‌‌دوچرخه 

خرید عمده نگهدارنده دوچرخه در تعداد بالا برای سازماندهی دوچرخه ها در فروشگاه ها و پارکینگ ها بسیار به صرفه خواهد بود.

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع استند های دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از استند های دیورای و زمینی را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع نگهدارنده دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و استندهای مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده نگهدارنده دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین استند های دیواری و زمینی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی نگهدارنده های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت خرید عمده نگهدارنده ‌‌دوچرخه

قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه دیواری

همانطور که در مقاله های قبلی به بررسی انواع نگهدارنده ها برای دوچرخه پرداختیم، میدانیم که نگهدارنده های دیواری یکی از بهترین نگهدارنده های دوچرخه هستند که به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال میکنند برای پارک کردن دوچرخه در فضا های کوچک و آپارتمانی بسیار مناسب می باشد.

نگهدارنده ای دیواری همچنین برای نمایش دوچرخه های در فروشگاه ها و نمایشگاه های دوچرخه هم مناسب می باشند چرا که استفاده از آنها بسیار ساده است، تنها کافیست آنها را بر روی دیوار پیچ کنید.

پایه نگهدارنده دوچرخه مدل G1 به عنوان یکی از قیمت مناسب ترین پایه های نگهدارنده دوچرخه در فروشگاه رووبایک عرضه شده است که برای قرار دادن دوچرخه با سایز های مختلف مناسب می باشد، این محصول بسیار کاربردی بوده و تمامی پیچ و مهره های مورد نیاز برای نصب آن همراه با محصول است.

با خرید این نگهدارنده دوچرخه میتوانید با صرف هزینه اندک یک جاپارک عالی در فضا های کوچکی مانند راهرو، راه پله و یا بالکن منزلتان فراهم آورید.

همچنین این وسیله برای تجهیز پارکینگ های ساختمان و محل کار، تعمیر کاران دوچرخه و مغازه های دوچرخه فروشی یک وسیله ایده آل می باشد که در صورت خرید عمده این نگهدارنده از فروشگاه رووبایک میتوانید از قیمت همکاری بهره مند شوید.

قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه دیواری
قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه دیواری

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع نگهدارنده های دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که تفاوت قیمت انواع نگهدارنده ها بر اساس نوع طراحی و برند تولید کننده آن است و پایه نگهدارنده دوچرخه مدل G1 را به عنوان یکی از کاربردی ترین و قیمت مناسب ترین نگهدارنده های دوچرخه خدمتتان معرفی کردیم، جهت آشنایی بیشتر با انواع نگهدارنده ها و قیمت آنها میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در تماس باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “قیمت پایه نگهدارنده دوچرخه | نگهدارنده دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت