وارد شوید ثبت نام

قیمت قفل دوچرخه | قفل دوچرخه ارزان

بازدید: 2,601 بازدید
قیمت قفل دوچرخه

در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف قفل های دوچرخه پرداختیم و دانستیم که هر کدام از قفل ها بر اساس درجه حافظت، مکانیزیم قفل،جنس مغزی، جنس رویه، طول قفل، برند سازنده و ….. با هم دیگر تفاوت دارند مدل های مختلفی از آن در بازار لوازم دوچرخه موجود می باشد. با توجه به تنوع مدل ها و به خصوص جنس مغزی مختلف قفل های دوچرخه ، قیمت ‌قفل های دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع قفل دوچرخه متناسب با جنس مغزی که برای ساخت آنها به کار رفته، برند قفل دوچرخه، طول قفل و مکانیزیم قفل می باشد که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از قفل ها با مغزی سیم بکسل یا همان کابل و زنجیر فولادی خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین قفل های دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت قفل دوچرخه | قفل دوچرخه ارزان
قیمت قفل دوچرخه | قفل دوچرخه ارزان

قیمت خرید عمده قفل دوچرخه 

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع قفل دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از قفل های کابلی دوچرخه، قفل های زنجیری، قفل های کلیدی، قفل های رمزی و قفل های ضد سرقت را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع قفل دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و قفل های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده قفل دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین قفل ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی قفل های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت خرید عمده قفل دوچرخه 
قیمت خرید عمده قفل دوچرخه

قیمت قفل دوچرخه کابلی

یکی از مهمترین عواملی که در تعیین قیمت قفل های دوچرخه موثر است جنس مغزی آنها است که البته بر درجه حفاظت قفل هم تاثیر بسیار زیادی دارد، به همین دلیل ما قیمت انواع قفل های دوچرخه را بر اساس جنس مغزی آنها مورد بررسی قرار میدهیم.

قفل های معمولی که درجه امیت آنها متوسط است از جمله قفل های کابلی هستند که ضخامت کابل یا همان سیم بکسل آنها با هم دیگر فرق دارد اما به طور کلی هر چه طول قفل و ضخامت سیم بکسل داخلی آنها بیشتر باشد قیمت قفل کابلی هم بیشتر بود .

قیمت قفل های کابلی به نسبت قفل های زنجیری ارزان تر می باشند و برای افرادی که قصد دارند دوچرخه شان را در یک جای نسبتا امن قفل کنند و شرایط به گونه ایست که به دوچرخه شان دید دارند، بهتر است که از قفل های سیم بکسلی استفاده کنند که قیمت نسبتا مناسب تری دارد و ارزان است.

لازم به ذکر است که هر چه ضخامت سیم بکسل کم کمتر باشد راحتر میتوان آن را قیچی کرد و دوچرخه را به سرقت برد، پس توصیه ما به شما این است که در هنگام خرید قفل دوچرخه قبل از آنکه به قیمتش توجه داشته باشید به کیفیت و استقامت مغزی آن دقت کنید.

قفل دوچرخه مدل 12.850 ارزان قیمت ترین قفل دوچرخه است که جنس مغزی آن سیم بکسل با ضخامت 12 میلی متر است و طولی برابر با 85 سانتی متر دارد، لازم به ذکر است که همین مدل قفل با طول 1.5 متری هم در فروشگاه موجود می باشد.

مکانیزم قفل شدن این مدل از قفل ها ممکن است به صورت کلیدی و یا رمزی باشد که در هر دو صورت قفل به کابل متصل است و نیاز نیست به صورت جداگانه قفل تهیه کنید.

قیمت قفل دوچرخه کابلی
قیمت قفل دوچرخه کابلی

قیمت قفل دوچرخه زنجیری

قفل های زنجیری بهترین، مقاوم ترین و مطمئن ترین قفل ها برای دوچرخه هستند که میتوان از آن برای قفل کردن موتور هم استفاده نمود، این مدل از قفل ها هم مانند قفل های کابلی در ضخامت ها و طول ها مختلف تولید شده اند که هرچه ضخامت زنجیر ها بیشتر باشد ، امنیت آن بالاتر خواهد بود و البته قیمت آن هم بیشتر است.

قفل دوچرخه زنجیری رمزی اوکی M1800  یکی از بهترین قفل های زنجیری است که سایز زنجیر های آن 6 بوده و طولی برابر با 1.8 متر دارد و برای بستن انواع دوچرخه و موتور مناسب می باشد، به منظور جلوگیری از خط افتادن بر روی بدنه دوچرخه یک روکش با کیفیت برای زنجیر های این قفل در نظر گرفته شده است، مکانیزم قفل شدن آن هم رمزی است و از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد.

اگر به دنبال یک قفل با کیفیت عالی و ضد سرقت هستید ، این محصول میتواند یک انتخاب هوشمندانه و قیمت مناسب برایتان باشد.

خلاصه مطالب

در این مقاله 2 نوع از کاربردی ترین قفل های دوچرخه را که برای حفظ امنیت دوچرخه در شرایط مختلف مناسب می باشند را از نظر قیمت مورد بررسی قرار دادیم، برای خرید انواع قفل های دوچرخه با کاربری ها و قیمت های مختلف میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت