وارد شوید ثبت نام

قیمت عینک دوچرخه سواری | عینک دوچرخه ارزان

بازدید: 2,256 بازدید
قیمت عینک دوچرخه سواری

اگر قصد خرید عینک دوچرخه سواری را به عنوان یکی از مهمترین پوشاک دوچرخه سواری داشته باشید حتما متوجه شده اید که این محصول از تنوع بالایی در طراحی ظاهری و برند های تولید کننده برخوردار می باشد به همین دلیل برای افرادی که قصد خرید عینک برای دوچرخه و عینک دوچرخه سواری ارزان را دارند، لازم است که با ما تا انتها این مقاله همراه باشند تا اطلاعات مفیدی درباره قیمت عینک دوچرخه سواری کسب کنند.

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از برترین مدل های عینک دوچرخه + قیمت عینک دوچرخه سواری را به شما بگوییم ، عینک دوچرخه سواری جاینت، عینک دوچرخه سواری ویوا، عینک دوچرخه سواری okey و عینک دوچرخه سواری uvex، عینک دوچرخه سواری از جمله بهترین عینک دوچرخه سواری و پرفروش ترین عینک های دوچرخه سواری در بازار هستند.

علاوه بر برند های معرفی شده برای عینک دوچرخه ،برخی دیگر از عینک ها هستند که برندشان متفرقه است اما این به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست، برای افرادی که به دنبال عینک دوچرخه ارزان قیمت هستند، این گونه عینک ها گزینه خوبی می باشند که در ادامه به معرفی و بررسی قیمت آنها خواهیم پرداخت.

"<yoastmark

قیمت خرید عمده عینک دوچرخه سواری 

امکان خرید عمده عینک دوچرخه در تعداد بالا برای تور های دوچرخه سواری، سالن های دوچرخه سواری و مغازه ها و فروشگاه های لوازم دوچرخه در سراسر ایران از فروشگاه رووبایک و به قیمت خرید عمده و همکاری وجود دارد.

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع عینک های دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از عینک های دوچرخه را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع عینک دوچرخه میتوانید به قسمت عینک دوچرخه سواری فروشگاه سایت مراجعه کرده و عینک های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده عینک دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین عینک های دوچرخه را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی عینک های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

"<yoastmark

قیمت عینک دوچرخه سواری ساده 

برای افرادی که به دنبال خرید یک عینک برای مراقبت از چشم هایشان در هنگام دوچرخه سواری هستند، پیشنهاد ما عینک های دوچرخه سواری ساده می باشد که بخش زیادی از توقعات یک دوچرخه سوار را برای حفاظت از چشم ها در حین دوچرخه سواری برآورده میکند.

عینک های دوچرخه سواری ساده شباهت زیادی به عینک های آفتابی معمولی دارند و لنز آن ها به صورت ثابت بوده و دارای UV است تا بتواند از چشم ها در برابر اشعه های مضر خورشید مراقبت کند، اما تفاوت اصلی آنها با سایر عینک های آفتابی در طراحی فریم آنهاست که به خوبی روی صورت فیکس میشود و تکان نمیخورد و همچنین به دلیل طراحی خاصی که دارد میتواند تمامی نواحی اطراف و دور چشم را پوشش دهد تا از ورود سنگ ریزه و شن به چشم جلوگیری کند.

عینک دوچرخه سواری مدل LT1920 یکی از قیمت مناسب ترین عینک های دوچرخه سواری موجود در بازار است که به دلیل طراحی ساده و سبکی که دارد و همچنین قیمت پایینش به یکی از پرفروش ترین عینک های دوچرخه سواری تبدیل شده است.

این محصول را به همراه سایر مدل های عینک دوچرخه سواری ساده میتوانید در فروشگاه رووبایک مشاهده نمایید و در صورت تمایل خرید خود را به صورت تکی و یا عمده ثبت نمایید.

"<yoastmark

قیمت عینک دوچرخه سواری چند لنز

عینک های دوچرخه نسل جدید بر خلاف عینک های ساده قابلیت های بسیار زیادی دارند و میتوانند علاوه برا مراقبت از چشم در برابر اشعه های مضر نور خورشید ، در شرایط آب و هوایی مختلف مانند تاریکی هوا و برف هم از چشم ها مراقبت کنند و دید بهتری را در شرایط جوی گوناگون به دوچرخه سوار بدهند، قیمت عینک دوچرخه سواری نسل جدید نسبت به ساده ها بیشتر است.

برای آنکه یک عینک تمامی ویژگی های بالا را داشته باشد لازم است به جای یک لنز ثابت جند لنز متغیر داشته باشد و فریم آن به گونه ای طراحی شده باشد که بتوان تمامی لنز ها را به راحتی روی آن نصب کرد.

عینک های دوچرخه سواری چند لنز نسبت به سایر عینک های ساده که برای دوچرخه سواری مورد استفاده قرار میگیرند، قیمت بالاتری دارند و در عین حال کاربرد هایشان هم بیشتر است.

عینک دوچرخه مدل 5011  پیشنهاد رووبایک برای افرادیست که به دنبال یک عینک با چندین ویژگی و با قیمت مناسب هستند، می باشد.

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت انواع عینک دوچرخه سواری پرداختیم و متوجه شدیم که تفاوت قیمت انواع عینک ها بر اساس نوع طراحی،لنز ها و برند تولید کننده آن است، جهت آشنایی بیشتر با سایر مدل های عینک دوچرخه و قیمت خرید عمده عینک دوچرخه سواری میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “قیمت عینک دوچرخه سواری | عینک دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت