وارد شوید ثبت نام

قیمت شاخ گاوی دوچرخه | شاخ گاوی ارزان برای دوچرخه

بازدید: 2,391 بازدید
قیمت شاخ گاوی دوچرخه

‌در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف شاخ گاوی دوچرخه پرداختیم و دانستیم که هر کدام از شاخ گاوی ها بر اساس طراحی ظاهری و ویژگی هایی که دارند با هم دیگر تفاوت دارند و مدل های مختلفی از آن در بازار لوازم ‌دوچرخه موجود می باشد که میتوانید متناسب با سلیقه و بودجه ای که برای خرید شاخ گاوی دوچرخه در نظر گرفته اید، یکی از آنها را انتخاب نمایید، با توجه به تنوع مدل های انواع شاخ گاوی دوچرخه ، قیمت شاخ گاوی دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع شاخ گاوی دوچرخه متناسب با مشخصه هایی که دارند، با هم دیگر فرق میکند که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از شاخ گاوی ها خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین شاخ گاوی های ‌دوچرخه موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

"<yoastmark

قیمت خرید عمده شاخ گاوی دوچرخه

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع شاخ گاوی دوچرخه و طرح و برندهای مختلفی که دارند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از شاخ گاوی های حرفه ای، چینی، تایوانی و …. را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع شاخ گاوی دوچرخه میتوانید به قسمت  فرمان و متعلقات دوچرخه در سایت مراجعه کرده و مدل های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده شاخ گاوی دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین شاخ گاوی ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی شاخ گاوی های ‌دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت شاخ گاوی زوم 

اگر به دنبال یک شاخ گاوی حرفه ای و در عین حال قیمت مناسب هستید، برند زوم میتواند یک انتخاب خوب و هوشمندانه برایتان باشد، شاخ گاوی های زوم برای انواع دوچرخه ها از جمله دوچرخه های حرفه ای مناسب می باشد و با توجه به تنوع بالایی که در محصولاتش وجود دارد میتوانید متناسب با بودجه ای که برای خرید شاخ گاوی در نظر گرفته اید ، یکی از مدل های شاخ گاوی زوم را خریداری نمایید.

شاخ گاوی زوم مدل matte black یکی از بهترین مدل های شاخ گاوی زوم است که با قیمت مناسب در فروشگاه رووبایک عرضه شده است و میتوانید آن را به صورت تکی و عمده ثبت سفارش نمایید، جهت اطلاع از قیمت خرید عمده شاخ گاوی دوچرخه زوم، از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت شاخ گاوی زوم 
قیمت شاخ گاوی زوم

قیمت شاخ گاوی تایوانی

لوازم و قطعات دوچرخه تایوانی از جمله بهترین ها هستند و بیشتر مورد استفاده دوچرخه سواران حرفه ای و افرادی که به دنبال محصولات با کیفیت برای دوچرخه شان هستند،قرار میگیرد و به همین دلیل شاخ گاوی های تایوانی به نسبت شاخ گاوی های معمولی و چینی قیمت بالاتری دارند.

شاخ گاوی تایوان مدل Kalloy یکی از بهترین شاخ گاوی های تایوانی است که با قیمتی مناسب در فروشگاه رووبایک به صورت تک و عمده عرضه شده است و برای تمامی افرادی که به دنبال یک شاخ گاوی با کیفیت و قیمت مناسب هستند، مناسب می باشد.

قیمت شاخ گاوی تایوانی
قیمت شاخ گاوی تایوانی

خلاصه مطالب

در این مقاله ضمن بررسی انواع شاخ گاوی های دوچرخه و قیمت آنها ، چند مدل از بهترین شاخ گاوی دوچرخه، پرفروش ترین و قیمت مناسب ترین شاخ گاوی های دوچرخه را خدمتتان معرفی کردیم تا اگر قصد خرید این وسیله کاربردی برای دوچرخه تان را دارید به راحتی تصمیم بگیرید و همچنین میتوانید جهت دریافت مشاوره و خرید عمده انواع شاخ گاوی دوچرخه با ما در تماس باشید، کارشناسان فروش رووبایک آماده پاسخ گویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “قیمت شاخ گاوی دوچرخه | شاخ گاوی ارزان برای دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت