وارد شوید ثبت نام

قیمت دستکش دوچرخه سواری | دستکش دوچرخه ارزان

بازدید: 2,046 بازدید
قیمت دستکش دوچرخه سواری

اگر قصد خرید دستکش دوچرخه سواری را به عنوان یکی از مهمترین پوشاک دوچرخه سواری داشته باشید حتما متوجه شده اید که این محصول از تنوع بالایی در طراحی ظاهری وبرند های تولید کننده برخوردار می باشد به همین دلیل برای افرادی که قصد خرید دستکش برای دوچرخه و دستکش دوچرخه سواری ارزان را دارند، لازم است که با ما تا انتها این مقاله همراه باشند .

ما در این مقاله قصد داریم تا برخی از برترین مدل های دستکش دوچرخه + قیمت دستکش دوچرخه سواری را به شما معرفی کنیم ، دستکش دوچرخه سواری جاینت، دستکش دوچرخه سواری ویوا، دستکش دوچرخه سواری اسپید و دستکش دوچرخه سواری اسکات از جمله بهترین دستکش دوچرخه سواری و پرفروش ترین دستکش های دوچرخه سواری در بازار هستند.

علاوه بر برند های معرفی شده برای دستکش دوچرخه ،برخی دیگر از دستکش ها هستند که برندشان متفرقه است اما این به معنای بی کیفیت بودن آنها نیست، برای افرادی که به دنبال دستکش ایمنی دوچرخه ارزان قیمت هستند، این گونه دستکش ها گزینه خوبی می باشند که در ادامه به معرفی و بررسی قیمت آنها خواهیم پرداخت.

قیمت دستکش دوچرخه سواری | دستکش دوچرخه ارزان
قیمت دستکش دوچرخه سواری | دستکش دوچرخه ارزان

خرید دستکش دوچرخه ارزان از فروشگاه رووبایک

فروشگاه رووبایک اولین فروشگاه اینترنتی در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم و قطعات و پوشاک دوچرخه از جمله دستکش دوچرخه سواری به صورت تک و عمده فعالیت میکند و برای افرادی که قصد دارند انواع دستکش دوچرخه سواری را به صورت اینترنتی خریداری نمایند، پیشنهاد میشود که از قسمت مربوط به دستکش دوچرخه سواری فروشگاه ما دیدن نمایند، برای ورود به فروشگاه بر روی دستکش دوچرخه سواری کلیک نمایید.

خرید دستکش دوچرخه ارزان از فروشگاه رووبایک
خرید دستکش دوچرخه ارزان از فروشگاه رووبایک

قیمت دستکش دوچرخه جاینت 

لوازم و پوشاک دوچرخه سواری تولید شده توسط برند جانت همواره جزو بهترین ها بوده و هست، این برند تولید کننده بهترین دستکش های دوچرخه سواری است که محصولاش مورد استقبال دوچرخه سواران حرفه ای قرار گرفته و با توجه به تنوع بالای طرح ها و مدل های مختلف دستکش های دوچرخه سواری برند جاینت، رنج قیمتی آن ها نیز متفاوت میباشد.

قیمت دستکش دوچرخه سواری نسبت به سایر برند ها کمی گران تر است که البته این تفاوت قیمت به دلیل تفاوت در کیفیت محصولات هم است، اگر قصد دارید دستکش دوچرخه سواری تان از برند جاینت باشد، ما دو مدل از بهترین و قیمت مناسب ترین دستکش های جاینت را که برای دوچرخه سواری در فصول سرد و گرم مناسب هستند را به شما معرفی میکنیم که میتوانید هر کدام از آنها را بنا به نیاز و سلیقه تان خریداری نمایید.

دستکش دوچرخه سواری جاینت مدل ALL MOUNTAIN از بهترین دستکش های انگشت دار برند جاینت می باشد که با قیمت بسیار مناسبی در رووبایک عرضه شده است و برای مشاهده قیمت و جزییات آن تنها کافیست بر روی آن کلیک نمایید،همچنین دستکش دوچرخه سواری جاینت مدل SF مدل بدون انگشت دستکش های جاینت است که از قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشد و به عنوان یکی از بهترین دستکش های جاینت برای دوچرخه سواری در فصول گرم سال است، دستکش در قسمت کف دست مجهز به بالشتک های ژله ای است که از سر خوردن دست روی فرمان دوچرخه جلوگیری میکند.

قیمت دستکش دوچرخه جاینت 
قیمت دستکش دوچرخه جاینت

قیمت دستکش دوچرخه ارزان

تا به این جا درباره قیمت دستکش دوچرخه سواری جاینت به عنوان یکی از حرفه ای ترین دستکش ها برای دوچرخه سواران حرفه ای صحبت کردیم اما اگر شما جزو افرادی هستید که دوچرخه سواری را به صورت حرفه ای دنبال نمیکنید و فقط قصد دارید یک دستکش خوب و کار راه انداز برای دوچرخه سواری تهیه کنید که البته قیمت ارزانی هم داشته باشد ، ما به شما انواع دستکش ها را از برند های متفرقه پیشنهاد میکنیم که یکی از آنها دستکش دوچرخه سواری مدل FX97 است که به صورت بدون انگشت یا نیم انگشتی بوده و دیگری دستکش دوچرخه سواری مدل FX99  میباشد که به صورت انگشت دار است.

دو مدل فوق از برند های متفرقه هستند و در عین حال کیفیت فوق العاده بالایی دارند و به عنوان بهترین و ارزان قیمت ترین دستکش های دوچرخه سواری در بازار لوازم و پوشاک دوچرخه به فروش میرسند.

قیمت دستکش دوچرخه ارزان
قیمت دستکش دوچرخه ارزان

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع دستکش های دوچرخه با برند های مختلف آن ها پرداختیم و جاینت را به عنوان مطرح ترین برند های تولید کننده انواع دستکش دوچرخه سواری انگشت دار و بدون انگشت در طرح های مختلف معرفی کردیم و از آنجایی که قیمت دستکش دوچرخه سواری یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید آن است و همچنین عموم مردم به دنبال خرید دستکش دوچرخه ارزان هستند، توضیحاتی درباره قیمت دستکش دوچرخه سواری دادیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد.

اگر قصد خرید انواع دستکش های دوچرخه به صورت تکی و یا عمده را دارید میتوانید سفارش خود را از طریق وب سایت رووبایک ثبت نمایید و یا برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت خرید عمده دستکش دوچرخه سواری با ما در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “قیمت دستکش دوچرخه سواری | دستکش دوچرخه ارزان”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت