ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

بهترین طبق و قامه دوچرخه | معرفی 5 مدل طبق قامه با کیفیت

بازدید: 3,496 بازدید
بهترین طبق و قامه دوچرخه

‌داشتن طبق قامه مناسب میتواند تاثیر بسزایی در کیفیت دوچرخه سواری داشته باشد ، تا به اینجا درباره انواع طبق و قامه ها و همچنین قیمت آنها توضیحاتی را به شما ارائه دادیم اما آنچه که اهمیت دارد این است که بتوانید بهترین طبق و قامه دوچرخه را خریداری کرده و بر روی دوچرخه تان نصب کنید.

برای خرید بهترین طبق قامه باید به نوع دوچرخه، سایز دوچرخه، نوع دنده دوچرخه و همچنین بودجه که برای خرید آن در نظر گرفته ایم توجه داشته باشیم تا بتوانیم از بین طیف گسترده ای از طبق قامه ها بهترین را انتخاب نماییم .

در این مقاله قصد داریم بهترین ‌طبق ‌قامه های موجود در فروشگاه رووبایک را برای انواع دوچرخه ها اعم از دوچرخه های بچه گانه، دوچرخه های تک سرعته، دوچرخه های دنده ای، دوچرخه های کورسی به شما معرفی کنیم و همچنین به بررسی بهترین برند تولید کننده انواع طبق قامه دوچرخه نیز خواهیم پرداخت، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

"<yoastmark

بهترین ‌طبق قامه برای دوچرخه های بچه گانه 

دوچرخه های بچه گانه که معمولا شامل دوچرخه های سایز12،16 و 20 میشوند از سیستم دنده ای ساده ای برخوردار بوده به طبق قامه های ساده و تک سرعته احتیاج دارند، بنابراین تمامی طبق قامه های دوچرخه های بچه گانه دارای یک عدد طبق (چرخ دنده) و دو عدد قامه هستند و به وسیله پیچ به تنه دوچرخه متصل میشوند.

بر اساس نوع تنه دوچرخه طبق قامه های بچه گانه ممکن است به صورت چهارگوش و یا گرد باشند که معمولا مدل های چهارگوش رایج تر هستند.

یکی از مواردی که در هنگام خرید طبق قامه برای دوچرخه های بچه گانه باید به آن توجه داشته باشید جنس و کیفیت آن است، چراکه احتمال زمین خوردن و وارد آمدن ضربه به طبق قامه های بچه گانه بسیار زیاد است و اگر از کیفیت مرغوبی برخوردار نباید به راحتی خراب میشود.

فروشگاه رووبایک بهترین ‌طبق قامه های مناسب برای دوچرخه های بچه گانه را در سه سایز (طبق قامه 12 چهار گوش ، طبق قامه 16 چهار گوش ، طبق قامه 20چهار گوش ) ارائه کرده است که میتوانید بر اساس سایز دوچرخه هر کدام را انتخاب نمایید.

"<yoastmark

بهترین طبق قامه برای دوچرخه های تک سرعته 

دوچرخه های سایز بزرگ یعنی 24، 26، 27.5، 28 ممکن است به صورت دنده ای و یا ساده و تک سرعته باشند که در هر صورت برای حرکتی نرم تر و بدون خستگی لازم است از طبق قامه مناسب استفاده کنند.

اگر به دنبال خرید یک طبق قامه مناسب برای دوچرخه های سایز بزرگ و تک سرعته هستید ما طبق قامه 26 تک سرعته چهارگوش مدل 01 را به شما پیشنهاد میکنیم که یکی از بهترین و قیمت مناسب ترین طبق قامه های موجود در رووبایک است و با تنه های چهار گوش سازگاری دارد .

"<yoastmark

بهترین ‌طبق ‌قامه برای دوچرخه های دنده ای

در دوچرخه های دنده ای برای آنکه تعویض دنده به راحتی انجام شود و بتوان سرعت های مختلف را تجربه کرد لازم است تا زنجیر دوچرخه بتواند به راحتی بر روی چرخ دنده های دوچرخه حرکت کند .

در بیشتر دوچرخه های دنده ای ، دنده جلو دوچرخه 3 دنده ای است به این معنا که طبق قامه دوچرخه های دنده ای شامل 3 عدد چرخ دنده با سایز های مختلف می باشد .

جنس این طبق قامه ها استیل است و از استقامت خوبی برخوردار هستند، طبق قامه سه سرعته گرد مدل 01 یکی از بهترین ‌طبق قامه ها برای دوچرخه های دنده ای است که نسبت به سایر طبق قامه ها از قیمت مناسب تری برخوردار است و با توجه به کیفیت بالایی که دارد یکی از بهترین و پرفروش ترین طبق قامه ها برای دوچرخه های دنده ای است.

"<yoastmark

بهترین طبق ‌قامه برای دوچرخه های کورسی 

برای افرادی که به صورت حرفه ای دوچرخه سواری میکنند مطلوب است که طبق قامه اختصاصی خود را داشته باشند به همین دلیل به جای خرید طبق قامه ، سینی طبق را خریدراری کرده و چرخ دنده های مدنظر خود را بر روی آن نصب میکنند، سینی طبق 53 دنده ایتالیایی مدل miche یکی از بهترین ‌طبق قامه های موجود در فروشگاه رووبایک است که از جنس آلومینیوم ساخته شده و برای دوچرخه سواران حرفه ای و کورسی مناسب می باشد .

"<yoastmark

بهترین مارک ‌طبق و ‌قامه دوچرخه

برند های مختلفی هستند که در زمینه تولید قطعات دوچرخه از جمله طبق و قامه دوچرخه فعالیت میکنند اما اگر به دنبال بهترین برند در حوزه تولید انواع طبق و قامه دوچرخه هستید ما برند شیمانو را به شما معرفی میکنیم که تمامی محصولات آن در رده کیفی بالا قرار دارند از جمله محصولات این برند میتوان به طبق قامه 3 سرعته شیمانو TY301 اشاره نمود که یکی از بهترین ‌طبق قامه های شیمانو برای دوچرخه های دنده ای است.

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله 5 مدل از بهترین ‌طبق ‌و قامه های موجود در فروشگاه رووبایک را برای انواع دوچرخه ها به شما معرفی کردیم که میتوانید هر کدام را به صورت تکی و یا عمده از ما خریداری نمایید، اگر در زمینه خرید انواع ‌طبق ‌قامه ها به صورت آنلاین سوال و یا ابهامی دارید میتوانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت