وارد شوید ثبت نام

آشنایی با انواع لوازم دوچرخه | خرید لوازم دوچرخه از گمرک

بازدید: 4,966 بازدید
انواع لوازم دوچرخه

دوچرخه یکی از بهترین و بی ضرر ترین وسایل نقلیه است که بشر تا امروز اختراع کرده است و علاوه بر آن که آسیبی برای هوا و محیط زیست ندارد ، موجب شادی و نشاط و سلامتی دوچرخه سوار نیز میشود. انواع لوازم دوچرخه که شامل چندین قطعه کوچک و بزرگ است در کنار یک دیگر قرار میگیرند تا ساختار دوچرخه را به وجود آورند.

لوازم مختلف دوچرخه با اهداف مختلفی طراحی و تولید میشوند که برخی از آنها برای حرکت کردن دوچرخه لازم و ضروری هستن و نبود هرکدام از آنها میتواند موجب اختلال در حرکت دوچرخه شود که همان قطعات دوچرخه هستند، برخی دیگر لوازم جانبی دوچرخه هستند که برای استفاده بهتر و راحت تر از دوچرخه مورد نیاز هستند.

برخی از لوازم دوچرخه اختصاصا برای دوچرخه سوار طراحی شده اند و استایل دوچرخه سوار را شکل میدهند که همان پوشاک دوچرخه سواری هستند و انواع و طرح های مختلفی دارند.

لوازم برقی دوچرخه و ابزار تعمیر و نگهداری دوچرخه از دیگر لوازم دوچرخه هستند که در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت.

خرید بهترین لوازم دوچرخه

برای خرید بهترین لوازم دوچرخه لازم است تا با انواع مختلف آنها و همچنین کاربردشان آشنایی داشته باشید علاوه بر آن باید از بازارهای فروش معتبر دوچرخه خرید نمایید .

فروشگاه رووبایک مدت هاست که در زمینه فروش انواع لوازم برای دوچرخه فعالیت دارد و علاوه بر خرید حضوری امکان خرید اینترنتی لوازم دوچرخه از طریق سایت را برای دوچرخه سواران فراهم آورده است تا بتوانند به ساده ترین شکل ممکن انواع لوازم دوچرخه مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

بهترین لوازم دوچرخه باید متناسب با دوچرخه شما باشد و همچنین از کیفیت بالایی بارخوردار باشد تا به راحتی دچار خرابی نشود، انتخاب لوازم دوچرخه خوب و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است به خصوص برای افرادی که به صورت حرفه ای دوچرخه سواری میکنند، خرید یک قطعه غیر استاندارد میتواند موجب صدمات جدی و جبران ناپذیری به دوچرخه و دوچرخه سوار شود.

خرید بهترین لوازم دوچرخه
خرید بهترین لوازم دوچرخه

تعویض قطعات دوچرخه به سادگی یک کلیک

هر دوچرخه در ساده ترین شکل ممکن از چندین قطعه مختلف تشکیل شده است که از جمله مهترین قطعات دوچرخه میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

چرخ دوچرخه (لاستیک ، تایر و تیوپ)

زنجیر دوچرخه

طبق و قامه دوچرخه

سیستم ترمز دوچرخه

زین و صندلی دوچرخه

فرمان دوچرخه

دوشاخ دوچرخه

کرپی و کاسه دوشاخ

طبق قامه و رکاب دوچرخه

تنه دوچرخه

جک دوچرخه

توپی و پره و طوقه

سیستم دنده دوچرخه (دست دنده ، طبق عوض کن و شانژمان)

هرکدام از قطعات نام برده شده ممکن است با گذشت زمان نیاز به تعویض داشته باشند و یا قصد ارتقا دوچرخه تان را داشته باشید و بخواهید قطعات قدیمی را با قطعات جدید و به روز تعویض نمایید، در هر صورت میتوانید هر کدام از این قطعات دوچرخه را به صورت اینترنتی از فروشگاه رووبایک سفارش دهید و بدون هیچ دردسری، تنها با چند کلیک آن را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی رووبایک اولین فروشگاه تخصصی لوازم دوچرخه در کشور است که محصولات خود را به قیمت بازار عرضه می نماید.

تعویض قطعات دوچرخه به سادگی یک کلیک
تعویض قطعات دوچرخه به سادگی یک کلیک

دوچرخه ی مجهز با لوازم جانبی به روز

هر دوچرخه علاوه بر قطعات اصلی نیازمند سایر لوازم و تجهیزات است که تحت عنوان لوازم جانبی دوچرخه هستند، این لوازم با اهداف گوناگونی مانند حفاظت از دوچرخه ، تنطیم باد لاستیک های دوچرخه ، زیبایی دوچرخه ، امنیت دوچرخه سوار ، راحتی استفاده از دوچرخه در تفریح و سفر ، حمل دوچرخه با وسایل نقلیه و ….. طراحی و تولید شده اند.

انواع کیف و سبد دوچرخه ، قمقمه و بست نگهدارنده قمقمه دوچرخه ، زنگ دوچرخه ، قفل و تلمبه دوچرخه ،باربند حمل دوچرخه و استند دوچرخه از جمله کاربردی ترین لوازم جانبی دوچرخه هستند که به مجهز شدن دوچرخه کمک میکند .

برای خرید لوازم جانبی به روز و جدید دوچرخه میتوانید به قسمت تجهیزات جانبی دوچرخه در فروشگاه رووبایک رفته و تمامی محصولات این دسته بندی را مشاهده و در صورت تمایل خرید کنید.

دوچرخه ی مجهز با لوازم جانبی به روز
دوچرخه ی مجهز با لوازم جانبی به روز

با استایل دوچرخه سواری کن

دوچرخه سواران حرفه ای همیشه استایل خاص خودشان را دارند که این استایل شامل کلاه های ایمنی دوچرخه سواری ، تیشرت، شلوار، دستکش ، کفش و سایر پوشاک های دوچرخه سواری میشود.

پوشاک دوچرخه سواری برای آقایان و خانم ها به صورت اختصاصی طراحی شده است اما به طور کلی از مهمترین ویژگی این لباس ها این است که راحتی و آزادی عمل را برای دوچرخه سواران فراهم میکند به طور مثال با توجه به این که دوچرخه سواران در هنگام رکاب زدن خم میشود ، شلوار های دوچرخه سواری به صورت دوبنده دار طراحی شده اند .

لباس های دوچرخه سواری به صورت جذب هستند و به اندام دوچرخه سوار میچسبند تا در هنگام رکاب زدن به قسمت های مختلف دوچرخه گیر نکنند و همچنین موجب کاهش سرعت دوچرخه سوار نشوند و در عین حال جنس پارچه آنها به گونه ایست که مانع از تعرق میشوند.

با استایل دوچرخه سواری کن
با استایل دوچرخه سواری کن

کلاه های ایمنی دوچرخه سواری متناسب با فعالیت دوچرخه سواری که سرعتی، روزمره و یا کوهستان هست انتخاب میشود ، همچنین سایز آن از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به درستی انتخاب شود چراکه خرید کلاه دوچرخه با سایز نامناسب نه تنها موجب ایمنی او نمیشود بلکه خود میتواند حادثه ساز باشد.

برای ساختن استایل دوچرخه سواری خاص خود میتوانید به قسمت پوشاک دوچرخه سواری فروشگاه رووبایک مراجعه کنید و از تمامی محصولات این دسته بندی دیدن نمایید و مطابق با سلیقه تان خرید کنید.

با استایل دوچرخه سواری کن

دوچرخه مدرن تر با تجهیزات الکترونیکی

تجهیزات الکترونیک دوچرخه که رایج ترین آنها چراغ ها و بوق های دوچرخه هستند میتوانند جلوه مدرن تر و زیبا تری به دوچرخه بدهند به خصوص در تاریکی هوا.

لوازم الکترونیکی دوچرخه میتوانند به صورت باتری خور و یا شارژی و حتی دینامی باشند که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند اما از بین این سه نوع تجهیزات ، لوازم الکترونیکی شارژی بیشتر مورد استقبال دوچرخه سواران قرار گرفته اند .

اگر شما هم جزء آن دسته از دوچرخه سوارانی هستید که در شب دوچرخ سواری میکنید ، استفاده از چراغ های دوچرخه برای شما لازم و ضروریست چراکه علاوه بر آنکه به شما کمک میکند مسیر خود را بهتر ببینید، موجب میشود تا شما توسط سایرین بهتر دیده شوید.

از دیگر تجهیزات الکترونیکی دوچرخه که به مدرن تر شدن دوچرخه تان کمک میکند می توان به کیلومترشمار دوچرخه اشاره نمود که برای دوچرخه سوارنی که به صورت حرفه ای و اصولی تمرین میکنند بسیار مناسب است.

دوچرخه مدرن تر با تجهیزات الکترونیکی
دوچرخه مدرن تر با تجهیزات الکترونیکی

تعمیرکار دوچرخه خودت باش

برای تعمیر قسمت های مختلف دوچرخه نیازمند ابزار و تجهیزاتی هستیم که با داشتن آنها میتوان بدون مراجعه به تعمیرگاه دوچرخه را تعمیر کرد که از جمله آنها میتوان به آچار دوچرخه اشاره کرد که انواع مختلفی دارد.

البته تمامی لوازمی که برای تعمیر و نگهداری دوچرخه مورد نیاز است به آچار های دوچرخه محدود نمیشود ، با مراجعه به قسمت ابزار دوچرخه میتوانید هر آنچه را که برای نگهداری بهتر از دوچرخه لازم است را همراه با قیمت مشاهده کرده و به صورت اینترنتی خریداری نمایید .

تعمیرکار دوچرخه خودت باش
تعمیرکار دوچرخه خودت باش

خلاصه مطالب

در این مطلب تمامی لوازم دوچرخه از جمله قطعات دوچرخه ،تجهیزات جانبی دوچرخه ، پوشاک دوچرخه سواری، تجهیزات الکترونیکی دوچرخه و ابزار دوچرخه را معرفی کردیم، شما میتوانید برای مشاهده مدل های مختلف لوازم دوچرخه به صفحه مربوط به آن در فروشگاه رووبایک رفته و تمامی آنها را همراه با قیمت مشاهده کنید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی لوازم دوچرخه در تهران است ، اگر قصد خرید لوازم دوچرخه از گمرک تهران را دارید، میتوانید به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاه اینترنتی رووبایک این کار را انجام دهید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت