وارد شوید ثبت نام

قیمت قمقمه دوچرخه | قمقمه ورزشی ارزان قیمت

بازدید: 2,880 بازدید
قیمت قمقمه دوچرخه

در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع بطری آب و قمقمه های دوچرخه و همچنین لزوم داشتن قمقمه و خوردن آب در هنگام دوچرخه سواری پرداختیم و متوجه شدیم که قمقمه های دوچرخه دارای تنوع بسیاری در جنس، گنجایش و برندشان هستند. با توجه به تنوع مدل های قمقمه دوچرخه ، قیمت قمقمه دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع قمقمه دوچرخه متناسب با جنس قمقمه و بست نگهدارنده آنها که ممکن است پلاستیکی، استیل و یا آلومینیومی باشد، که هرکدام دارای ظرفیت های گوناگونی هستند که به صورت بست دار و یا بدون بست توسط برند های مختلف تولید شده اند که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از قمقمه ها خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین قمقمه های ورزشی موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

"<yoastmark

قیمت خرید عمده قمقمه دوچرخه 

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع قمقمه دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از قمقمه های بست دار و بدون بست را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع قمقمه دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و قمقمه های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده قمقمه دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین قمقمه ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی قمقمه های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت قمقمه پلاستیکی 

قمقمه هایی که از جنس پلاستیک ساخته شده اند میتوانند ارزان ترین و یا گران ترین قمقمه ها برای دوچرخه باشند که قیمت آنها با توجه به برند سازنده شان و همچنین جنس مواد پلاستیکی که در ساخت آنها به کار رفته است متفاوت می باشد.

قمقمه دوچرخه طرح زفال و قمقمه دوچرخه مدل A02 دو مدل از قمقمه های پلاستیکی ارزان قیمت هستند و به همراه بست نگه دارنده شان که پلاستیکی هستند عرضه شده است و برای افرادی که قصد دارند با کمترین هزینه صاحب یک قمقمه دوچرخه بست دار و کار راه انداز شوند مناسب می باشد.

قمقمه دوچرخه اس کا اس مدل CAMELBAK یک مدل قمقمه پلاستیکی برای دوچرخه است که کیفیت بسیار خوبی دارد و توسط برند محبوب و معروف SKS تولید شده است به همین دلیل جزو قمقمه های پلاستیکی گران قیمت محسوب میشود که دارای درپوش و مکانیزم قفل است و از مواد پلاستیکی درجه یک و آنتی باکتریال تولید شده است، لازم به ذکر است که این قمقمه فاقد بست نگه دارنده است و لازم است در صورت نیاز آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید.

قیمت قمقمه پلاستیکی 
قیمت قمقمه پلاستیکی

قیمت ‌قمقمه فلزی برای دوچرخه

قمقمه های فلزی ظاهری بسیار شیک و مقاوم دارند و از فلز هایی مانند آلومینیوم و استیل در ساخت آنها استفاده شده است.

قمقمه های فلزی نسبت به مدل های پلاستیکی گران قیمت تر هستند و اگر از نوع دوجداره و یا سه جداره باشند قیمت بالاتری خواهند داشت.

که البته این گران قیمت تر بودن نشانه ی کارایی و مقاومت بیشتر این قمقمه ها می باشد.

"<yoastmark

قیمت بست نگهدارنده قمقمه

بست های نگهدارنده قمقمه با توجه به نوع طراحی که دارند بر روی میل فرمان، زیر زین و یا تنه دوچرخه نصب میشوند و قمقمه دوچرخه بر روی آنها قرار داده میشود.

رایج ترین جا قمقمه ای های دوچرخه بر روی تنه دوچرخه قرار میگیرند و معمولا همراه با قمقمه دوچرخه قرار دارند اما اگر بست نگهدارنده قمقمه شما آسیب دیده و یا همراه با قمقمه خریداری شده نیست، میتوانید با یک هزینه اندک یکی از انواع بست های قمقمه پلاستیکی و یا آلومینیومی را خریداری نمایید، بست قمقمه دوچرخه مدل MASSLOAD از جنس پلاستیک بوده و دارای رنگبندی های مختلفی است و یکی از ارزان ترین بست های نگهدارنده قمقمه است که جهت قرار دادن قمقمه بر روی تنه دوچرخه مناسب می باشد.

بست قمقمه آلومینیومی دوچرخه مدل AL1 و بست قمقمه آلومینیومی دوچرخه مدل SF6 هم دو مدل از بست های آلومینیومی هستند که قیمت شان نسبت به نمونه های پلاستیکی بیشتر است و کیفیت و دوام بالاتری دارند.

"<yoastmark

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی قیمت چند مدل از رایج ترین و پرفروش ترین قمقمه ها و بست های نگهدارنده قمقمه دوچرخه پرداختیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد، فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه حضوری و آنلاین در زمینه فروش دوچرخه و لوازم مربوط به آن است که برای خرید از آن میتوانید سفارش خود را در وب سایت ثبت نمایید و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت