وارد شوید ثبت نام

آشنایی با انواع تایر دوچرخه | لیست قیمت بهترین لاستیک دوچرخه

بازدید: 5,024 بازدید
انواع تایر دوچرخه

تایر دوچرخه یا لاستیک بخش اصلی چرخ های دوچرخه را تشکیل میدهد که ساختاری ساده و لاستیکی دارد و یکی از اقلام مصرفی دوچرخه است که لازم است هر چند وقت یکبار عوض شود.لاستیک ها محلی برای قرار دادن تیوپ های دوچرخه هستند اما امروزه انواع تیوپلس لاستیک ها در بازار موجود هستند که میتوانند جایگزین خوبی برای لاستیک های قدیمی باشند که در ادامه به بررسی آنها به عنوان یکی از جدید ترین انواع تایر دوچرخه خواهیم پرداخت.

تایر ها یکی از لوازم لازم و ضروری برای هر دوچرخه ای است و هر دوچرخه با توجه به این که دو عدد چرخ دارد، نیازمند 2 لاستیک یا تایر است، یکی برای چرخ جلو و دیگری برای چرخ عقب.

آشنایی با انواع تایر دوچرخه | لیست قیمت بهترین لاستیک دوچرخه
آشنایی با انواع تایر دوچرخه | لیست قیمت بهترین لاستیک دوچرخه

خرید تایر مناسب برای دوچرخه

با توجه به تنوع و گوناگونی زیادی که در انواع لاستیک ها وجود دارد برای انکه بتوانید یک تایر مناسب برای دوچرخه تان خریداری نمایید لازم است تا با انواع آنها آشنا شوید تا بتوانید بهترین آنها را متناسب با دوچرخه تان و همچنین بودجه ای که در اختیار دارید، خریداری نمایید.

در این مقاله قصد داریم انواع تایر های دوچرخه را با توجه به سایز، برند تولید کننده و موارد دیگر بررسی کنیم پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

خرید تایر مناسب برای دوچرخه
خرید تایر مناسب برای دوچرخه

سایز تایر دوچرخه

سایز تایر ها یکی از مهمترین مشخصه های هر تایر است، در واقع اولین سوالی که در هنگام خرید لاستیک برای دوچرخه از شما پرسیده میشود این است که سایز دوچرخه تان چند است؟

تایر ها مانند تیوپ دوچرخه دارای سایزبندی های مختلفی هستند

که انتخاب سایز تایر وابسته به سایز دوچرخه است .

معمولا در نام گذاری لاستیک ها بعد از کلمه مدل همان سایز دوچرخه قرار میگیرد، بنابراین برای خرید لاستیک مناسب با سایز دوچرخه تان لازم نیست نگران باشید ، تنها کافیست به عددی که بعد از مدل تایر آمده است دقت داشته باشید.

انواع سایز لاستیک دوچرخه به شرح زیر است:

لاستیک دوچرخه سایز 12

لاستیک دوچرخه سایز 16

لاستیک دوچرخه سایز 20

لاستیک دوچرخه سایز 24

لاستیک دوچرخه سایز 26

لاستیک دوچرخه سایز 27.5

لاستیک دوچرخه سایز 29

که از بین سایز های بالا 12 تا 20 برای دوچرخه های بچه گانه و 20 به بالا برای دوچرخه های بزرگسالان مورد استفاده قرار میگیرد.

سایز تایر دوچرخه
سایز تایر دوچرخه

برند های تایر دوچرخه

برند های وایب، کندا، ایران یاسا، یزد تایر از جمله مطرح ترین برند های تولید کننده انواع تایر در بازار لوازم دوچرخه هستند که هر کدام محصولات عالی و باکیفیتی را به بازار عرضه کرده اند که از این میان وایب یک برند خارجی و ساخت کشور چین بوده و بقیه برند های نام برده شده ایرانی هستند.

درمورد برند های انواع تایر ها لازم است بدانید که تایر های ایرانی با توجه به این که با آب و هوای کشور سازگارترند نسبت به نمونه های خارجی بهتر و از نظر قیمت نیز به صرفه ترند، علاوه بر آن خرید تایر ایرانی میتواند به بهبود وضعیت اشتغال برای جوانان در کشور کمک کند.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی فروش انواع لوازم دوچرخه و از جمله تایر و لاستیک است که تمامی برند های تایر دوچرخه را عرضه میکند و شما میتوانید برای خرید عمده و یا تکی انواع لاستیک با فروشگاه رووبایک در تماس باشید و یا از طریق منو سمت راست وارد قسمت مربوط به تیوپ ها شده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

برند های تایر دوچرخه
برند های تایر دوچرخه

لیست 10 مدل از پر فروش ترین لاستیک های ‌دوچرخه

همانطور که گفته شد تایرها از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و میتوانید با مراجعه به صفحه تایر دوچرخه تمامی مدل های آن را همراه با قیمت مشاهده کنید، اما اگر به دنبال بهترین و پرفروش ترین مدل های لاستیک دوچرخه هستید، ما مدل های زیر را به شما معرفی میکنیم:

  1. تایر دوچرخه ساحلی مدل 20.300 
  2. تایر دوچرخه وایب مدل 26.23
  3. تایر دوچرخه یزد مدل 24*1.75
  4. تایر دوچرخه یزد مدل 24*2.2 
  5. تایر دوچرخه یزد مدل 20*1.75
  6. تایر 27/5 یاسا
  7. تایر 16 یاسا گل دار مدل NP
  8. تایر دوچرخه وایب مدل 26.235 
  9. تایر دوچرخه یزد مدل 12*2.125
  10. تایر 16 یاسا پهن گل کندایی مدل KP

تمامی مدل های معرفی شده در فروشگاه رووبایک موجود هستند و میتوانید برای مشاهده قیمت و جزییات و خرید، نام آن ها را در سایت جستوجو کنید و یا بر روی هر کدام کلیک کنید.

لیست 10 مدل از پر فروش ترین لاستیک های ‌دوچرخه
لیست 10 مدل از پر فروش ترین لاستیک های ‌دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله به معرفی انواع تایر های دوچرخه پرداختیم و لیستی از بهترین آنها را برایتان آوردیم تا اگر قصد خرید لاستیک و تایر برای دوچرخه تان را دارید راحتر تصمیم بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت