ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام

آشنایی با چراغ دوچرخه‌ لیزری | خرید چراغ لیزری برای دوچرخه

بازدید: 4,754 بازدید
چراغ دوچرخه لیزری

چراغ دوچرخه‌ لیزری برای افرادی که دوست دارند در هنگام دوچرخه سواری محدوده مشخصی برای خود داشته باشند و بدون مزاحم به رکاب زدن بپردازند یک محصول عالی و ایده آل است.

چراغ دوچرخه های لیزری با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا این امکان را به دوچرخه سوار میدهد که “خط دوچرخه” شخصی خود را بر روی سطح جاده ایجاد کند و با توجه به ماهیت نور که در تاریکی دیده میشوند، این مدل چراغ های دوچرخه هم فقط در تاریکی و شب کار می کنند.

ایده ساخت این مدل چراغ ها این است که دوچرخه سواران در تاریکی هوا بهتر و بیشتر دیده شوند و رانندگان سایر وسایل نقلیه از ورود به حریم دوچرخه سوار خودداری نمایند.

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع چراغ دوچرخه است که میتوانید به صورت کلی و جزیی از آن خرید نمایید، برای مشاهده چراغ دوچرخه در دسته بندی های متفاوت بر روی هر کدام کلیک کنید.

چراغ عقب دوچرخه

چراغ جلو دوچرخه

چراغ عقب و جلو دوچرخه

در این مقاله قصد داریم که چراغ دوچرخه لیزری را به عنوان جدید ترین مدل چراغ عقب دوچرخه مورد بررسی قرار دهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با چراغ دوچرخه لیرزی | خرید چراغ لیزری برای دوچرخه
آشنایی با چراغ دوچرخه لیرزی | خرید چراغ لیزری برای دوچرخه

عملکرد چراغ لیزری

چراغ های لیزری معمولا بر روی قسمت عقبی دوچرخه نصب میشوند و با پرتاب دو پرتو لیزر قرمز یا سبز رنگ بر روی زمین در دو طرف دوچرخه کار می کنند و جزو انواع مدل های چراغ دوچرخه شارژی هستند.

باریکه های نور تولید شده توسط چراغ های لیزری را میتوان در فاصله ها و حالت های مختلف مثل ثابت و یا چشمک زن تنطیم کرد، این دو باریکه نور درواقع مشخص کننده قلمرو حرکت دوچرخه سوار هستند .

علاوه بر ایجاد باریکه نور ممکن است چراغ های لیزری دارای ال ای دی های معمولی برای روشن کردن قسمت عقبی دوچرخه هم داشته باشند.

برخی از چراغ لیزری های مدرن به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر ایجاد باریکه نور بر روی زمین میتوانند طرح های دیگری مانند علاومت دوچرخه سوار را بر روی زمین ایجاد کنند که ایده ای جالب و خیره کننده است.

عملکرد چراغ لیزری دوچرخه

کاهش تصادفات با چراغ لیزری دوچرخه

از آنجایی که دوچرخه ها برخلاف خودرو ها فاقد هرگونه اتاق هستند، دوچرخه سواران بیش از هر کس دیگری در معرض خطر و برخورد قرار میگیرند و امکان برخورد وسایل نقلیه با آنها بیشتر است.

با نصب چراغ های لیزری بر روی دوچرخه یک حریم اختصاصی در اطراف دوچرخه سوار ایجاد میشود که به دیگران اخطار میدهد تا وارد این حریم نشوند و از این طریق جلوی هر گونه برخورد یا تصادف گرفته میشود.

ماهیت چراغ  های لیزری در وهله اول هشدار دهنده است و حضور دوچرخه سوار را به سایرین اخطار میدهد و در وهله دوم جنبه تزیینی دارد به خصوص چراغ لیزری های طرح دار که جلوه زیبایی را در شب به دوچرخه میدهند.

کاهش تصادفات با چراغ لیزری دوچرخه
کاهش تصادفات با چراغ لیزری دوچرخه

کاربرد چراغ دوچرخه‌ لیزری

به طور کلی تمامی چراغ های دوچرخه برای استفاده در هوای تاریک و دوچرخه سواری در شب کاربرد دارند و چراغ دوچرخه‌ لیزری نیز از این قائده مستثنی نیست.

مشکلی که چراغ های معمولی دارند این است که در هوای بارانی و یا مه آلود نور آنها به خوبی دیده نمیشود اما چراغ های لیزری این مشکل را ندارند و بهترین چراغ برای رکاب زدن در هوای ابری و مه آلود هستند و پرتوهای نوری آنها به راحتی دیده میشود از این رو ممکن است چراغ دوچرخه های لیزری را تحت عنوان چراغ دوچرخه مه شکن هم بشناسید.

کاربرد چراغ دوچرخه لیزری
کاربرد چراغ دوچرخه لیزری

نصب چراغ لیزری بر روی دوچرخه

طریقه نصب این چراغ ها بر روی دوچرخه بسیار ساده است و بهترین مکان برای نصب آنها لوله زین دوچرخه است البته که میتوان آنها را بر روی کلاه، لباس و یا فرمان دوچرخه نیز نصب کرد اما برای آنکه باریکه های نور ایجاد شده در جایگاه درستی ایجاد شوند، بهتر است چراغ را بر روی لوله زین فیکس کنید.

همراه بیشتر مدل های چراغ لیزری بست و پیچ و مهره های مورد نیاز برای نصبشان قرار داده شده است، بنابراین جای هیچ نگرانی نیست و به راحتی میتوان آنها را روی دوچرخه نصب کرد.

خرید چراغ دوچرخه لیزری

برای خرید انواع چراغ دوچرخه لیزری می توانید از فروشگاه رووبایک اقدام نمایید و علاوه بر خرید اینترنتی امکان خرید به صورت حضوری هم فراهم هست.

چراغ عقب دوچرخه وایب مدل 0060” به عنوان یکی از پرفروش ترین چراغ های لیزری در فروشگاه رووبایک است مه با استفاده از باتری قلمی کار میکند و علاوه بر نور لیزری نور معمولی هم دارد.

این چراغ لیزری از برند وایب است، برای مشاهده جزییات بیشتر از این محصول و همچنین ثبت سفارش بر روی آن کلیک کنید.

خرید چراغ دوچرخه لیزری
خرید چراغ دوچرخه لیزری

نتیجه گیری چراغ دوچرخه‌ لیزری

برای افرادی که به دنبال ایمنی بیشتر برای دوچرخه سواری در شب هنگام هستند، لازم است تا لوازم ایمنی دوچرخه سواری در شب را تهیه نمایند که از جمله جدید ترین و به روز ترین آنها چراغ های دوچرخه لیزری هستند.

در این مقاله به بررسی تخصصی چراغ های لیزری و نحوه کارکرد و همچنین کاربرد آنها پرداخته شد که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد .

برای آشنایی بیشتر با سایر مدل های چراغ دوچرخه از جمله چراغ دوچرخه راهنمادار، چراغ دوچرخه پلیسی و …. منتظر مقالات بعدی رووبایک باشید

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط
×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت