وارد شوید ثبت نام

قیمت سبد دوچرخه | سبد دوچرخه ارزان

بازدید: 3,322 بازدید
قیمت سبد دوچرخه

در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع مختلف سبدهای دوچرخه و همچنین کاربرد های سبد دوچرخه و محل نصب سبد دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که سبد های دوچرخه بر اساس جایگاه نصب، جنس، و سایزشان دارای انواع مختلفی هستند. با توجه به تنوع مدل ها و سایز های مختلف سبد دوچرخه ، قیمت سبد دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود.

تفاوت قیمت انواع سبد دوچرخه متناسب با جنس سبد که ممکن است پلاستیکی، استیل و یا آلومینیومی باشد، که هرکدام دارای سایز های گوناگونی هستند متفاوت است که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از سبد های  فلزی و پلاستیکی خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین سبد های دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

قیمت سبد دوچرخه | سبد دوچرخه ارزان
قیمت سبد دوچرخه | سبد دوچرخه ارزان

قیمت خرید عمده سبد دوچرخه 

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع سبد دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این وسیله فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از سبد های پلاستیکی و فلزی را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع سبد و کیف دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و سبد های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده سبد دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین سبدها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی سبد های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت سبد دوچرخه پلاستیکی

اگر به دنبال یک سبد کوچک و جمع و جور و سبک و در عین حال ارزان قیمت هستید، سبد های پلاستیکی بهترین انتخاب برایتان خواهند بود، سبد های پلاستیکی که بر روی دوچرخه نصب میشوند معمولا بر روی فرمان دوچرخه قرار میگیرند و با توجه به این که مواد پلاستیکی به کار رفته در ساخت آنها به اندازه فلز مقاوم نیست، این سبد ها هم مقاومت بالایی ندارند و بیشتر برای حمل لوازم سبک مناسب می باشند.

سبد 12 پلاستیکی مدل 01  یکی از پرفروش ترین و خوش قیمت ترین سبد های پلاستیکی است که کاربرد آن برای دوچرخه های بچه گانه می باشد، این سبد ابعاد کوچکی دارد و به وسیله بست های فلزی بر روی فرمان دوچرخه قرار میگیرد.

ابعاد این سبد برابر با  15*21*15 سانتی متر است و در دو زنگ زرد و سفید موجود است، بر روی قسمت جلویی این سبد برچسب های کارتونی قرار داده شده که با روحیه کودکام سازگار می باشد.

قیمت سبد دوچرخه پلاستیکی
قیمت سبد دوچرخه پلاستیکی

قیمت سبد دوچرخه فلزی

سبد های فلزی به عنوان یک وسیله مقاوم برای قرار دادن وسایل و حتی سگ و حیوانات خانگی بر روی دوچرخه مورد استفاده قرار میگیرند و با توجه به نوع فلزی که در ساخت آن ها به کار رفته است قیمتشان متفاوت است، اما به طور کلی قیمت سبد های فلزی نسبت به پلاستیکی بالا تر است.

سبد 26 بزرگ فلزی مدل A1  و سبد 16 فلزی مدل A1  و سبد 12 فلزی مدل A1 از جمله پرفروش ترین سبد های فلزی برای دوچرخه هستند که هم برای دوچرخه های بچه گانه و هم برای دوچرخه های بزرگسال مناسب می باشند و جزو قیمت مناسب ترین سبد های موجود در بازار هستند که به نسبت مقاومت بالا و جنس خوبی که دارند ، قیمتشان مناسب است.

قیمت سبد دوچرخه فلزی
قیمت سبد دوچرخه فلزی

خلاصه مطالب

در این مقاله دو مدل از کاربردی ترین سبد های دوچرخه را که از جنس فلز و پلاستیک ساخته شده اند را از نظر قیمت مورد بررسی قرار دادیم، برای خرید انواع سبد های دوچرخه با کاربری ها و قیمت های مختلف میتوانید با کارشناسان فروش رووبایک از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت