وارد شوید ثبت نام

قیمت جک دوچرخه | جک دوچرخه ارزان

بازدید: 3,156 بازدید
قیمت جک دوچرخه

در مقالات قبلی به بررسی و معرفی انواع جک های دوچرخه پرداختیم و متوجه شدیم که جک ها یا همان استند های دوچرخه دارای تنوع بسیاری در نوع و طراحی و نحوه نصبشان هستند که هرکدام برای دوچرخه با سایز خاص و نوع تنه دوچرخه طراحی شده است که در هنگام خرید جک دوچرخه باید توجه داشته باشید که بهترین جک را باید با توجه به سایز و تنه دوچرخه تان خریداری نمایید، متناسب با تنوع مدل های جک دوچرخه ، قیمت جک دوچرخه هم تنوع بالایی را شامل میشود تا هرکس بتواند با توجه به نوع دوچرخه ای که دارد بهترین و قیمت مناسب ترین جک را خریداری کند.

تفاوت قیمت انواع جک دوچرخه متناسب با جنس، برند، سایز و نوع طراحی جک که ممکن است ساده، ضامن دار، سایز ثابت یا متغیر باشد، متفاوت است که در ادامه به بررسی قیمت هر کدام از جک ها خواهیم پرداخت و چند مدل از بهترین و ارزان ترین جک های دوچرخه موجود در بازار به شما معرفی خواهیم کرد.

"<yoastmark

قیمت خرید عمده جک دوچرخه 

با توجه به تنوع و گوناگونی انواع جک دوچرخه و برند های مختلفی که در زمینه تولید این قطعه فعالیت میکنند، بازه قیمتی این محصولات برای خرید به صورت تکی و عمده بسیار گسترده است ، فروشگاه رووبایک انواع مختلفی از جک ها را در فروشگاه خود عرضه کرده است که برای مشاهده قیمت انواع جک دوچرخه میتوانید به قسمت فروشگاه سایت مراجعه کرده و جک های مختلف را همراه با قیمت و جزییات مشاهده نمایید.

اما اگر قصد خرید عمده جک دوچرخه را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید تا قیمت همکاری را به شما اعلام کنند علاوه بر آن ما میتوانیم لیستی از بهترین و پر فروش ترین جک ها را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید خریدی راحتر را تجربه کنید .

لازم به ذکر است که تمامی جک های دوچرخه موجود در فروشگاه به صورت تک و عمده به فروش میرسند و هیچگونه محدودیتی از نظر تعداد وجود ندارد .

قیمت جک ساده 

جک های ساده ارزان ترین نوع جک های موجود در بازار هستند که برای تمامی دوچرخه ها مناسب می باشند (البته باید با توجه به سایز دوچرخه خریداری شوند).

این جک ها از جنس فلز ساخته شده اند و به کمک پیچ به بدنه دوچرخه و قسمت عقب سمت راست دوچرخه متصل میگردد.

جک های ساده را میتوان به کمک پا به راحتی باز و بسته کرد و معمولا دارای مکانیزم قفلی داخلی هستند که در هنگام پارک بودن دوچرخه ثابت میمانند و بسته نمیشوند.

جک ساده دوچرخه سایز 12 یک مدل جک ساده ارزان قیمت در فروشگاه رووبایک است که با توجه به ابعادش برای دوچرخه های ساده بچه گانه سایز ۱۲ مناسب می باشد.

جک های ساده را ممکن است تحت عنوان جک ضامن دار هم بشناسید.

قیمت جک ساده 
قیمت جک ساده

قیمت جک بست دار

جک های دوچرخه بست دار نوعی خاص از جک های ساده هستند به همین دلیل قیمت نسبتا ارزانی داشته و برای افرادی که به دنبال خرید جک مناسب و خوش قیمت هستند مناسب می باشد.

جک های بست دار برای اتصال بر روی دوشاخه عقب دوچرخه مناسب می باشند و از ۲ ناحیه به تنه دوچرخه متصل می‌گردد و برای دوچرخه های سایز بزرگ مناسب است.

جک دوچرخه بست دار سایز 26 یکی از قیمت مناسب ترین جک های بست دار است که برای دوچرخه های سایز بزرگ مناسب می باشد.

قیمت جک سه پیچ

جک های سه پیچ از جمله جک های ارزان قیمت است که برای دوچرخه هایی که تنه خاصی دارند مناسب می باشد به این صورت که از 3 ناحیه به تنه دوچرخه پیچ میشود و قیمت مناسبی دارد.

جک سه پیچ دوچرخه مدل GM از بهترین جک های سه پیچ موجود در بازار است که برای تمامی دوچرخه هایی که تنه شان دارای 3 سوراخ برای نصب جک است مناسب می باشد و جزو جک های ارزان تلقی میشود.

قیمت جک وسط دوچرخه 

برای دوچرخه های که قسمت میانی تنه شان دارای سوراخ است بهتر است از جک های وسط دوچرخه استفاده کنند که قیمت آنها با سایر جک ها تقریبا برابر است و دارای انواع ساده و تنظیمی هستند که مدل های ساده نسبت یه مدل های تنظیمی ارزان تر است.

جک های وسط معمولا ارتفاعشان قابل تنظیم است و برای دوچرخه با سایز های مختلف مناسب می باشد.

جک وسط دوچرخه مدل U1 یک مدل جک وسط ساده با قیمت ارزان و جک وسط دوچرخه اوکی مدل A1 یک مدل جک وسط حرفه ای با قابلیت تنظیم اندازه و از جنس آلومینیوم است که قیمت بیشتر و کیفیت بهتری دارد.

"<yoastmark

قیمت جک برای سایز های مختلف دوچرخه 

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم قیمت جک ‌دوچرخه بر اساس سایز آن متغیر خواهد بود و هرچه که سایز دوچرخه بزرگتر باشد، جک آن قیمت بیشتری خواهد داشت که البته این تفاوت قیمت در حدود 10 الی 15 هزار تومان است.

اما برخی از مدل های جک دوچرخه قابلیت تنظیم انداره دارند و تحت عنوان جک های تنظیمی در بازار موجود می باشند که با توجه با قابلیت تنظیم ارتفاعی که دارند برای تمامی دوچرخه ها مناسب می باشند، جک دوچرخه تنظیمی مدل FX60 یک جک عالی و با کیفیت است که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد و با توجه به کیفیت عالی که دارد قیمت مناسبی دارد.

قیمت جک برای سایز های مختلف دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله چند مدل از جک های دوچرخه موجود در فروشگاه رووبایک را از نظر قیمت مورد بررسی قرار دادیم و ارزان ترین مدل های جک‌ دوچرخه را به شما معرفی کردیم، درصورتی که قصد خرید جک با هر قیمتی را دارید میتوانید از بین محصولات رووبایک یکی را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

لازم به ذکر است که تمامی مدل های جک ‌دوچرخه به صورت فروش عمده هم عرضه شده است و با قیمت همکاری به تعمیرکاران و دوچرخه فروشی های سراسر کشور عرضه میشود.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت