در حال حاضر فروش دوچرخه و ماشین شارژی فقط به صورت عمده می باشد
وارد شوید ثبت نام

بهترین زنگ دوچرخه | معرفی 5 مدل بوق دوچرخه پرفروش

بازدید: 3,424 بازدید
بهترین زنگ دوچرخه

انتخاب و خرید یک وسیله هشدار دهنده برای دوچرخه که علاوه بر اینکه ظاهر زیبا و بادوامی دارد ، صدای بلندی هم داشته باشد، به شما در دوچرخه سواری در مکان های شلوغ و یا تاریک که دید سایرین نسبت به شما کم است، کمک زیادی خواهد کرد و از تصادفات جلوگیری میکند، در مقالات قبلی درباره انواع بوق و زنگ های دوچرخه و قیمت آنها صحبت کردیم و متوجه شدیم که دارای مدل های مختلفی است و رنج قیمتی گسترده ای را شامل میشود، برای خرید بهترین بوق دوچرخه متناسب با بودجه و ویژگی هایی که مد نظرتان است میتوانید از طریق فروشگاه رووبایک انواع زنگ دوچرخه را مشاهده و با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین آنها را خریداری نمایید.

فروشگاه رووبایک برترین فروشگاه اینترنتی دوچرخه و لوازم دوچرخه از جمله زنگ دوچرخ است که بهترین و با کیفیت ترین بوق های دوچرخه را با قیمت مناسب و ارزان به صورت تکی و عمده در اختیارتان قرار خواهد داد، دراین مقاله قصد داریم 5 مدل از بهترین و با کیفیت ترین زنگ های دوچرخه را که در فروشگاه رووبایک موجود می باشد را به شما معرفی کنیم، پس با ما تا انتها این مقاله همراه باشید.

بهترین زنگ دوچرخه | معرفی 5 مدل بوق دوچرخه پرفروش
بهترین زنگ دوچرخه | معرفی 5 مدل بوق دوچرخه پرفروش

بهترین بوق دوچرخه چند صدا 

زنگ های چند صدا جزو محبوب ترین زنگ های دوچرخه به ویژه برای دوچرخه سواران جوان است که این مدل زنگ ها بر خلاف زنگ ها و بوق های ساده که تنها یک صدا ازشان خارج میشود، دارای چند صدا هستند، تمامی مدل های بوق های چند صدا الکترونیکی بوده و به کمک مداری که داخل آنها قرار دارد میتوان صدای زنگ آن را روی مدل های مختلف و با میزان صدای مختلف تنظیم نمود.

بوق های چند صدا ممکن است به صورت شارژی و یا باتری خور در بازار موجود باشند ،بوق 7صدا 7چراغ دوچرخه یکی از پرفروش ترین مدل های بوق چند صدا است که همانطور که از نامش پیداست دارای 7 صدای مختلف است و به کمک 2 عدد باتری قلمی کار میکند، برای مشاهده جزییات بیشتر بهترین بوق چند صدا به جدول زیر مراجعه کنید.

رنگ مشکی قرمز
جنس پلاستیک
مناسب براي       دوچرخه های بچه گانه
اقلام همراه باتری, پیچ و بست
نحوه اتصال بست
تعداد باتری 2 عدد
نوع باتری نیم قلمی سایز AAA
رنگ نور 7 رنگ
بهترین بوق دوچرخه چند صدا 
بهترین بوق دوچرخه چند صدا

بهترین بوق پمپی برای دوچرخه 

بوق های پمپی از جمله بوق های پر سروصدا هستند و برای مکان های شلوغ که امکان شنیده شدن صدای بوق کم است بهترین انتخاب، خرید بوق ها و زنگ های پمپی است، از مهمترین ویژگی های این مدل بوق ها این است که بدون نیاز به برق و باتری کار میکنند و تنها کافیست اهرم آن را حرکت دهید تا از آن صدا خارج شود.

بوق دوچرخه پمپی مدل 001  از  بهترین بوق های پمپی است که به صورت 2 تیکه می باشد و شامل یک عدد شیپور و یک پمپ است، بوق پمپی 001 به صورت تکی و عمده در فروشگاه رووبایک عرضه شده است که برای ثبت سفارش تکی تنها کافیست بر روی آن کلیک کنید و اگر قصد خرید عمده این مدل بوق پمپی و یا سایر مدل ها را دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

بهترین بوق پمپی برای دوچرخه 
بهترین بوق پمپی برای دوچرخه

بهترین بوق برای دوچرخه های بچه گانه

بوق های بچه گانه ارزان ترین بوق های دوچرخه هستند و دارای طرح های فانتزی و رنگی رنگی هستند که برای کودکان بسیار جذاب است، این بوق ها بیشتر به صورت فشاری می باشند و صدای کمی دارند، بوق دوچرخه مدل Duck یک بوق دوچرخه با کیفیت است که به صورت اردک در رنگ های مختلفی از جمله زرد و قرمز موجود می باشند و با توجه به قیمت خوبی که دارد از جمله پرفروش ترین و بهترین زنگ های دوچرخه بچه گانه است.

بهترین بوق برای دوچرخه های بچه گانه
بهترین بوق برای دوچرخه های بچه گانه

بهترین و کوچکترین زنگ دوچرخه

زنگ رینگی دوچرخه مدل B2 یک بوق کوچک و جمع وجور برای دوچرخه سواران حرفه ای است که تمایل ندارند فضای زیادی از فرمان دوچرخه شان به وسیله بوق و زنگ اشغال شود.

این زنگ کوچک از جنس فلز ساخته شده و بدون نیاز به برق و باتری میتواند صدای نسبتا بلندی تولید کند، جدول مشخصات این بوق محبوب در زیر آورده شده است .

از دیگر ویژگی های این بوق، خوش دست بودن آن است، که در نزدیک ترین مکان به دست و در کنار گریپ فرمان دوچرخه نصب میشود و تنها با یک اشاره انگشت شست به صدا درخواهد آمد.

رنگ مشکی
وزن      10 گرم
ابعاد 3*1 سانتی متر
بهترین و کوچکترین زنگ دوچرخه
بهترین و کوچکترین زنگ دوچرخه

بهترین زنگ دوچرخه چراغ دار

بوق ها و زنگ های چراغ دار یک وسیله هشدار دهنده دو منظوره برای دوچرخه سواران هستند و برای افرادی که در تاریکی هوا دوچرخه سواری میکنند بهتر است که انواع بوق های چراغ دار را برای دوچرخه شان خریداری نمایند .

تنوع بوق های چراغ دار به نسبت سایر مدل های بوق و زنگ دوچرخه بیشتر است و مدل های مختلف زنگ های چراغ دار در طرح و رنگ ها و قیمت های مختلف در بازار لوازم دوچرخه موجود می باشد که از بین آنها بوق دوچرخه آمبولانسی مدل 01  یکی ار جدیدترین و بهترین بوق های دوچرخه چراغ دار است.

تمامی بوقها و زنگ های چراغ دار که قابل نصب بروی دوچرخه هستند به صورتی باتری خور و یا شارژی می باشند،بوق آمبولانسی به عنوان یکی از بهترین بوق های چراغ دار به کمک دو عدد باتری کار میکند و مصرف انرژی پایینی دارد، سایر مشخصات و ویژگی های این زنگ دوچرخه را میتوانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

برای اطلاع از قیمت زنگ دوچرخه چراغ دار به صورت تکی و عمده میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید، کارشناسان فروش رووبایک به صورت همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیران هستند.

رنگ مشکی قرمز
جنس پلاستیک
مناسب براي     دوچرخه های بچه گانه
اقلام همراه باتری, پیچ و بست
نحوه اتصال بست
تعداد باتری 2 عدد
رنگ نور قرمز
نوع باتری قلمی
بهترین زنگ دوچرخه چراغ دار
بهترین زنگ دوچرخه چراغ دار

خلاصه مطالب

در این مقاله مدل از بهترین و پرفروش ترین بوق ها و زنگ های دوچرخه را که قیمت مناسبی دارند را به شما معرفی کردیم که امیدواریم مطالب گفته شده برایتان مفید بوده باشد، در صورتی که در زمینه خرید عمده زنگ دوچرخه دوچرخه سوالی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک تماس بگیرید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

2 پاسخ به “بهترین زنگ دوچرخه | معرفی 5 مدل بوق دوچرخه پرفروش”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت