وارد شوید ثبت نام

بهترین ترمز دوچرخه | معرفی 3 مدل ترمز با کیفیت برای دوچرخه

بازدید: 7,459 بازدید
بهترین ترمز دوچرخه

در مقالات قبلی به صورت کاملا مفصل درباره انواع ترمزبندی های دوچرخه ، اهمیت ترمز در دوچرخه و همچنین اجزا مختلف سیستم ترمز دوچرخه با شما صحبت کردیم، میدانیم که ترمز هایی که برای دوچرخه مورد استفاده قرار میگیرند به صورت طوقه ای و یا دیسکی هستند که محبوب ترین ترمز طوقه ای، ترمز ویبریک و محبوب ترین ترمز دیسکی ، ترمز هیدرولیکی است که در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین ترمز دوچرخه را از نوع ویبریک و هیدرولیکی به شما معرفی کنیم .

تمامی مدل های معرفی شده در ادامه به صورت تکی و عمده در فروشگاه رووبایک موجود می باشد و برای مشاهده سایر مدل ها میتوانید از صفحه مربوط به ترمز دوچرخه دیدن نمایید.

بهترین ترمز هیدرولیکی برای دوچرخه

ترمزبندی هایی که از تکنولوژی هیدرولیکی بهره مند هستند جدید ترین و حرفه ای ترین سیستم های ترمز دوچرخه هستند که بر روی دوچرخه های حرفه ای و گران قیمت نصب میشود و همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم یکی از محبوب ترین ترمز های دیسکی محسوب میشود.

مشخصه اصلی ترمز های هیدرولیک این است که به جای سیم ترمز دارای روغن ترمز هستند.

قیمت ترمز های هیدرولیکی نسبت به سایر ترمز های دوچرخه بیشتر است و در عین حال از کارایی بهتری برخوردار هستند ، ترمزبندی هیدرولیک مدل Bolids  یکی از بهترین ترمز های هیدرولیک موجود در فروشگاه رووبایک است

این مدل ترمز هیدرولیکی به صورت یک پک کامل برای عقب و جلو دوچرخه است و همراه با آن کت ها و سیم های ترمز هم ارائه شده است که کار را برای تعویض و نصب سیستم ترمز دوچرخه هیدرولیکی آسان کرده است.

این مدل ترمز از کارایی و همچنین قیمت بسیار خوبی برخوردار است و جدول مشخصات آن در زیر آورده شده است.

مناسب براي تمام دوچرخه ها
جنس پلاستیک فشرده, فلزی
نحوه اتصال پیچی
اقلام همراه سیم و کت ترمز
سایرمشخصات     هیدرولیک

بهترین ترمز هیدرولیکی برای دوچرخه

بهترین ترمز ویبریک برای دوچرخه

ترمز های ویبریک به صرفه ترین سیستم ترمز برای دوچرخه های قدیمی و حتی جدید موجود در بازار هستند که علاوه بر قیمت مناسب از عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند، تنها ایرادی که میتوان به ترمز های ویبریک گرفت این است که در شرایط آب و هوای بارانی دقت و کارایی آن کاهش می یابد.

ترمزبندی ویبریک تایوان مدل PROMAX یکی از بهترین ترمز های ویبریک موجود در بازار است که ساخت کشور تایوان بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد.

ترمز ویبریک پرومکس به صورت یک پک کامل برای عقب و جلو دوچرخه است و از اقلام همراه آن میتوان به تمامی پیچ ها و اتصالات مورد نیاز آن اشاره کرد اما فاقد کت یا همان دسته ترمز است که میتوانید آن را به صورت جداگانه خریداری نمایید و یا در صورت امکان از دسته های قدیمی تان استفاده نمایید.

این محصول با توجه به کارایی بالا و وارداتی بودنش یکی از بهترین ترمز ها برای انواع دوچرخه ها می باشد و جدول مشخصات آن در زیر آورده شده است:

مناسب براي     تمام دوچرخه ها
جنس آلومینیوم
نحوه اتصال پیچی
اقلام همراه پیچ و بست
کشور مبدا تایوان

بهترین ترمز ویبریک برای دوچرخه 

بهترین ترمز برای دوچرخه های بچه گانه 

دوچرخه های بچه گانه شامل سایز 12،16 و 20 با توجه به نوع تنه و اندازه شان ترمز های مخصوص به خود را دارند که معمولا از نوع ترمز های طوقه ای و ویبریک است.

ترمز ساده دوچرخه مدل 001 به صورت اختصاصی برای دوچرخه های بچه گانه تولید شده است و کیفیت و مقاومت بالایی دارد و همچنین از قیمت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

این مدل ترمز بچه گانه تمامی اجزا و قطعات مورد نیاز برای نصب را دارا می باشد که از جمله آنها میتوان به لقمه ترمز، کت، فک و سیم های ترمز اشاره نمود، بنابراین با خرید این محصول میتوانید سیستم ترمز دوچرخه های بچه گانه را تعمیر کنید، جدول مشخصات این مدل ترمز در زیر آورده شده است:

جنس پلاستیک, فلزی
مناسب براي دوچرخه های سایز 12 ، 16 ، 20
اقلام همراه سیم و روکش
سایرمشخصات    کیفیت بالا عمر زیاد

بهترین ترمز برای دوچرخه های بچه گانه 

خلاصه مطالب

در این مقاله 3 مدل از بهترین ترمز های دوچرخه را از نوع ویبریک، هیدرولیک و ساده خدمتتان معرفی کردیم، جهت خرید هرکدام میتوانید به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایید، در صورتی که سوال و یا ابهامی در زمینه خرید ترمز دوچرخه دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

یک پاسخ به “بهترین ترمز دوچرخه | معرفی 3 مدل ترمز با کیفیت برای دوچرخه”

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت