ارسال سفارشاتی که از تاریخ 25 اسفند به بعد ثبت شده‌اند، پس از تاریخ 15 فروردین به صورت پیاپی ارسال خواهد شد
وارد شوید ثبت نام
تور دوچرخه سواری

سفر گروهی با دوچرخه

اگر چه دوچرخه سواری به عنوان یک فعالیت ورزشی انفرادی است اما عضویت در تور دوچرخه سواری میتواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد که مسیر های جدید تر را به همراه سایر افراد رکاب بزنید.

همرکابی با یک گروه دوچرخه سواری برای سفر های یک تا چند روزه میتواند مزایا زیادی برای شما داشته باشد و از این که برای رسیدن به یک مقصد مشترک با سایر دوچرخه سواران هم مسیر هستید،لذت ببریدو میتوانید از تجربیات سایر افراد استفاده کرده و سختی ها و مشکلاتی که ممکن است در طول مسیر وجود داشته باشد را با یاری افراد گروه پشت سر بگذارید.

این روز ها طرفداران طبیعت معتقدند که سفر با دوچرخه میتواند بهترین انتخاب برای طبیعت گردی باشد چرا که بدون کوچکترین آسیبی به طبیعت میتوان از رفتن به طبیعت لذت برد.

اما برای آن که بتوانید با دوچرخه به طبیعت گردی بروید لازم است با یک گروه دوچرخه سواری همراه شوید و شاید پیدا کردن گروه ها و تور های دوچرخه سواری برای افرادی که تا به حال تجربه رکاب زدن در تور های دوچرخه را نداشته باشند، امکان پذیر نباشد.

ما در این بخش از وب سایت رووبایک قصد داریم تا با معرفی تور ها و گروه های دوچرخه سواری در سراسر کشور به گردهمایی دوچرخه سواران علاقه مند به طبیعت کمک کنیم تا بهتر و راحت تر هم دیگر را پیدا کنند.

این کار تنها با کمک شما عزیزان امکان پذیر خواهد بود بنابراین اگر تورهای دوچرخه سواری معتبری را در شهر خود میشناسید میتوانید آن را به ما معرفی کنید تا به صورت رایگان آن را در با علاقه مندان به دوچرخه سواری با تور به اشتراک بگذاریم.

معرفی تور دوچرخه سواری

معرفی تور های دوچرخه سواری

با معرفی تور های دوچرخه سواری خود در وب سایت رووبایک این امکان را خواهید داشت که بهتر دیده شوید و تعداد اعضای تیمتان را افزایش خواهید داد.

بعد از معرفی یک صفحه اختصاصی برای شما در نظر گرفته خواهد شد که میتوانید تمامی اطلاعات مربوط به تور های خود از جمله زمان و مکان برگزاری تور و مسیر های رکاب زنی تان را در آن قرار دهید .

علاوه بر آن میتوانید آدرس وب سایت و یا محیط های مجازی که در آن فعالیت میکنید را در وب صفحه مخصوص خود قرار دهید تا افرادی که به دنبال شما هستند و میخواهند در تور های دوچرخه سواری شما عضو شوند راحتر شما را پیدا کنند.

فروشگاه رووبایک برای تور های دوچرخه سواری ثبت شده یک هدیه ویژه در نظر گرفته است و آن این است که برای اعضای گروه شما که از طرف شما اقدام به خرید لوازم دوچرخه از فروشگاه رووبایک میکنند تا 10 درصد تخفیف اعطا مینماید. 

برای معرفی تور های دوچرخه سواری در سراسر ایران و دریافت کد تخفیف 10 درصدی برای اعضای گروهتان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

هدیه اختصاصی رووبایک به اعضای گروه ها و تور های دوچرخه سواری معرفی شده تخفیف 10 درصدی خرید از فروشگاه رووبایک می باشد.

تور دوچرخه سواری سراسر ایران

تورهای دوچرخه سواری سراسر ایران

سرتاسر کشور عزیزمان ایران دارای جاذبه ها و مکان های دیدنی متعددی است که رفتن به آنجا میتواند برای هرکس یک تجربه تکرار نشدنی باشد.

برای مشاهده دیدنی های شهر های ایران میتوانید با تور ها و گروه های دوچرخه سواری هم رکاب شده و از دوچرخه سواری کردن در کنار دیگران لذت ببرید، ما این امکان را برای شما فراهم کرده ایم تا گروه های دوچرخه سواری سراسر کشور را از شمال گرفته تا جنوب و از شرق به غرب بشناسید .برای مشاهده لیست تور های هرکدام از شهر های شمال ، جنوب، شرق ، غرب و مرکز ایران تنها کافیست بر روی گزینه های زیر کلیک کنید.

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت