وارد شوید ثبت نام

انواع سبد دوچرخه | لیست بهترین سبد های دوچرخه

بازدید: 2,441 بازدید
انواع سبد دوچرخه

انواع سبد دوچرخه از جمله کاربردی ترین اکسسوری های دوچرخه محسوب میشود که بر روی دوچرخه های سایز 12 تا 29 قابل نصب است ، داشتن دوچرخه سبد دار برای تمامی افرادی که استفاده از دوچرخه را جزو برنامه زندگی روزمره شان قرار داده اند توصیه میشود زیرا به واسطه آن میتوانند وسایل خود را راحتر حمل و جابه جا کنند.

سبد های دوچرخه در ابعاد و جنس های مختلف ساخته شده اند و میتوان از آنها برای حمل خرید، نان، وسایل دوچرخه مانند کلاه ایمنی، حیوانات خانگی و یا هرچیز دیگر که فکرش را بکنید، استفاده کرد.

سبد های دوچرخه بر روی فرمان و یا قسمت عقبی دوچرخه نصب میشوند که رایج ترین آنها سبد های جلو دوچرخه هستند که بر روی فرمان نصب میشوند.

فروشگاه رووبایک ارائه دهنده انواع سبد های دوچرخه است که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت و لیستی از بهترین آنها را برایتان آورده ایم تا اگر قصد خرید سبد برای دوچرخه تان را دارید با خیال راحت انتخاب کنید .

انواع سبد دوچرخه | لیست بهترین سبد های دوچرخه
انواع سبد دوچرخه | لیست بهترین سبد های دوچرخه

انواع سبد دوچرخه 

تنوع سبد های دوچرخه موجود در بازار بسیار زیاد است که برای آنکه بتوانید راحت تر انتخاب کنید لازم است تا با انواع سبد های دوچرخه آشنا شوید،سبد های دوچرخه بر اساس سایز دوچرخه ، جنس سبد، محل نصب سبد و کاربرد هایی که دارد به چند دسته مختلف تقسیم بندی میشوند.

انواع سبد دوچرخه 
انواع سبد دوچرخه

سبد برای سایز های مختلف دوچرخه 

دوچرخه های مختلف به در دو دسته بچه گانه و بزرگسال جای میگیرند که دوچرخه های 12،16 و20 بچه گانه هستند و دوچرخه های 24، 26،27.5،28 و 29 بزرگسال می باشند.

در هنگام خرید سبد برای دوچرخه لازم است توجه داشته باشید که سایز دوچرخه تان چند است و بر اساس آن خرید کنید تا برای نصب آن به مشکل نخورید.

سبد برای دوچرخه سایز 12

سبد برای دوچرخه سایز 16

سبد برای دوچرخه سایز 20

سبد برای دوچرخه سایز 24

سبد برای دوچرخه سایز 26

سبد برای دوچرخه سایز 27.5

سبد برای دوچرخه سایز 28

سبد برای دوچرخه سایز 29

سبد برای سایز های مختلف دوچرخه 
سبد برای سایز های مختلف دوچرخه

جنس سبد دوچرخه 

جنس سبد های دوچرخه ممکن است فلزی و یا پلاستیکی باشد که در استحکام و مقاومت آنها تاثیر زیادی دارد.

سبد دوچرخه پلاستیکی 

سبد هایی که از جنس پلاستیک هستند نسبت به مدل های فلزی از مقاومت و قیمت پایین تری برخوردار هستند و بیشتر بر روی دوچرخه های بچه گانه نصب میشوند و نمیتوان با آنها وسایل خیلی سنگین را حمل نمود.

تنوع و رنگبندی سبد های دوچرخه پلاستیکی بسیار زیاد است .

سبد دوچرخه فلزی

سبد های دوچرخه ای که از جنس فلزی هستند معمولا آلومینیومی و یا آهنی هستند که مقاومت بالایی دارند و ساختار توری دارند که به راحتی بتوان وسایل را داخل آن قرار داد.

احتمال شکستن و یا آسیب دیدن سبدهای فلزی دوچرخه بسیار کم است و میتوان آنها را بر روی قسمت عقب و یا جلوی دوچرخه نصب نمود.

رنگبندی سبد های فلزی دوچرخه محدود به مشکی ، نقره ای و یا سفید است .

سبد های فلزی را میتوان بر روی دوچرخه های بچه گانه و بزرگسال نصب نمود فقط باید در هنگام خرید به ابعاد آن توجه داشته باشید.

جنس سبد دوچرخه 
جنس سبد دوچرخه

سبد دوچرخه برای حمل حیوانات خانگی 

همانطور که در ابتدا مقاله به آن اشاره کردیم، سبد های دوچرخه برای کاربری های مختلفی ساخته میشوند که یکی از آنها حمل حیوانات خانگی و پت ها است که به واسطه آنها میتوانید پت های خود را همراه با خود به گردش و هواخوری ببرید.

سبد دوچرخه برای حمل حیوانات خانگی

سبد دوچرخه برای سگ

سگ ها یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی هستند که علاقه زیادی به گردش و بیرون رفتن دارند ، اگر دوست دارید که همزمان با دوچرخه سواری سگ خود را همراهتان به گردش ببرید میتوانید از سبد هایی که مخصوص حمل سگ می باشند استفاده کنید و آنها را بر روی قسمت عقب و یا جلو دوچرخه سوار کنید.

سبد دوچرخه برای حمل حیوانات خانگی

لیست بهترین سبد های دوچرخه 

در ادامه لیستی از بهترین و پرفروش ترین سبد های دوچرخه برای سایز های مختلف دوچرخه و جنس های مختلف آن آورده شده است، البته تمامی مدل های سبد دوچرخه محدود به موارد زیر نیست ،برای مشاهده سایر مدل های سبد و کیف دوچرخه میتوانید بر روی آن کلیک کنید و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

سبد 26 بزرگ فلزی مدل A1

سبد 16 فلزی مدل A1

سبد 12 فلزی مدل A1

سبد 12 پلاستیکی مدل 01

تمامی مدل های سبد دوچرخه را میتوانید به صورت تک و یا عمده خریداری نمایید و هیچ محدودیتی از نظر تعداد سفارش وجود نخواهد داشت، لازم به ذکر است که برای خرید سبد دوچرخه به تعداد زیاد قیمت همکاری برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

لیست بهترین سبد های دوچرخه 
لیست بهترین سبد های دوچرخه

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی یکی از کاربردی ترین اکسسوری های دوچرخه یعنی انواع سبد دوچرخه پرداختیم که شامل سبد دوچرخه با سایز های مختلف، سبد دوچرخه فلزی، سبد دوچرخه پلاستیکی، سبد دوچرخه حمل حیوانات و پت، سبد دوچرخه عقب و جلو دوچرخه میشود.

امیدواریم که مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد ، اگر در زمینه خرید انواع سبد دوچرخه به صورت تکی و یا عمده سوال یا ابهامی دارید میتوانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش رووبایک در ارتباط باشید.

دسته‌بندی وبلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

×
پشتیبانی در واتساپ
پشتیبانی در ایتا
سبد خرید

هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

بازگشت به فروشگاه
ورود به سایت